anatomik9
profili

  • zengin olmasına rağmen lüks araç kullanmayan erkek

    türkiye şartlarında hangi araca binerse binsin lüks olacağı için çok da üstünde durulmaması gereken erkektir.

  • amazon.com.tr

    geçenlerde verdiğim siparişi, sipariş kargoya verildikten sonra iptal etmek için canlı yardımdan yazdım ve resmen iptal ve ettiler.
    kargo firmasına da iletiyorum ama yine de kargo gelirse teslim almayın, dedi.
    sonra bir de mail attı, bildiğin gerçek insan maili yani, yazım hatası falan var.
    ve kargo gelmedi.
    bir kargonun gelmemesine bu kadar sevineceğimi düşünmezdim, adamlar bana bu duyguyu yaşattı.

    diğer hiçbir alışveriş sitesinde bu şekilde bir hizmet alacağıma zerre inancım yok.
    aynısı hepsiburada bokunda vs olsaydı "malesef bu aşamada iptal edemiyoruz kargo gelince iade edin" derler, bir de üstüne aylarca uğraştırırlardı.

    sayın amazon, kendinizi fazla yıpratmayın. burası ortadoğu, yeminle bu hizmeti haketmiyoruz biz.

  • 29 mart 2021 sokağa çıkma kısıtlamalarının gelmesi

    tek kelimeyle, artık bu ülkede yaşamaktan ve bu sığır sürüsüyle aynı havayı solumaktan u-ta-nı-yo-rum!

    iftar yemeklerinin önüne geçebilmek amacıyla yasak kararı almışlar.
    bilmem kaçbinyıl önce, dünyanın ortadoğu denilen yerinde ortaya çıkan bir dinin müridleri; bugün akşama kadar aç kalıp, akşam ezanıyla birlikte de yarınlar yokmuşçasına midelerini şişirecekler diye benim çektiğim çileye bak.
    inandıkları hiçbir fantastik kitap ve karakterle zerre alakası olmayan ben, sırf türkiye denilen yerde ve malum dönemde yaşıyorum diye mi hakediyorum bunu? gerçekten tek suçum bu mu?

    adam 81 şehirden otobüslerce insanı üst üste yığalı daha 1 hafta olmadı, bugün çıkmış yasak masalları anlatıyor.
    bu kadar salak yerine koyulduğum, bu kadar değersizleştirildiğim, bu kadar yok sayıldığım bir ülkede yaşamaktan gerçekten utanıyorum.

    camilerde hacılar omuz omuza namaz kılıyor, ama virüs işinde gücünde adamdan bulaşıyor. ağızlarını açsalar 'ama camide mesafe kuralına uyuluyor' diyorlar ama kapalı alanda bilmemkaçyüz kişi olduklarını saymıyorlar.
    onu bırakıp öbür tarafta cafede açık havada, bahçede oturan adama bulaşıyorlar.

    düşünüyorum, hiçbir suçum yok. işini yapmaya çalışan, tek amacı hayatta kalabilmek olan bir vatandaşım sadece.
    nasıl bu kadar aptal olunabilir, nasıl bu kadar kör olunabilir akıl almıyor.
    adam gözümüzün içine baka baka binlerce kişinin sırt sırta olduğu bir kongre yapıyor, sonra da eve kapanın diyor.
    gerçekten akıl alır gibi değil.
    sadece şu örneğe bakarak bile malum kitlenin zeka seviyesini tahmin edebilirsiniz.

    aklı mantığı olan hiçbir insan bunu kabullenemez.
    ha kabullenemeyip ne yapacağız? hiç!
    çünkü haşmetmeapları adaleti de kendine bağladığı için, karşısında haklı çıkma gibi bir şansınız yok. tepki verme, eylem yapma, ses çıkarma hakkınız yok.

    gerçekten bu insansılarla aynı yerde yaşamaktan utanıyorum. şu durumu anlatabilecek başka kelime de bulamıyorum.

  • clubhouse

    twitter'da profillerine "abıı ben telefonla qonuşmayı sevmiyorum yhaa" yazan herkes burda bülbül gibi şakıyor yeminle.

    işte bunlar hep seks.

  • yüzüklerin efendisi'ni netflix çekseydi olacaklar

    öncelikle,
    sam frodo'ya,
    legolas gimli'ye,
    gandalf aragorn'a kayardı.

    sauron aslında gençlik yıllarında gandalf'a aşıktı ama gandalf da elrond'a aşık olduğu için ona yüz vermemişti. ve sauron da hırs yapıp iki kulede penis şeklinde dev bir ork yaratmış olurdu, yıllar sonra gandalf'ın karşısına bu penisork'un sırtında çıkacaktı, amacı gandalf'ı çılgın seks oyuncağıyla kıskandırmaktı.

    sauron ile gandalf'ın geçmişteki ilişkilerini öğrenen aragorn bunu gururuna yediremez, intikam almak için gidip gandalf'ın aşık olduğu elrond ile yatardı.

    aragorn ve elrond'la işi pişirdiği sırada perdenin arkasında her şeye şahit olan sam, gördüklerinden dolayı bunalıma gider, kendini gandalf'ın kollarına bırakırdı.

    aslında pipin de sam'a yanıktı ama arada frodo olduğu için açılamıyordu ve o da teselliyi galadriel'in kollarında buldu.

    aslında tüm dünyanın umudu pipin'di, çünkü galadriel boru mu.

    ama kader ağlarını örmeye devam ediyordu...
    aslında frodo, galadriel ve gimli'den olma bir yasak aşkın meyvesiydi...
    ----------------- sezon finali -----------------

  • ev taşıdıktan sonra çalışanlara dürüm ısmarlamak

    edit: vay arkadaş millet gelmiş benim burda zaten ücretini ödediğim işin yargılamasını yapıyor.
    ben de bir iş yerinde çalışıyorum ve yemeğimi çalıştığım yer, patronum karşılıyor.
    gidip de müşteriden yemek dilenmiyorum, beklemiyorum.
    çünkü çalıştığım yer, benim karnımı doyurmakla yükümlü.
    bu açıdan bakılınca da, ben eve gelen işçinin karnını doyurmak zorunda değilim.
    karın doyurma işini bağlı olduğu firma yapmak zorunda. ben zaten ücretini ödeyip bir hizmet almışım, gerisi beni bağlamaz.
    gelmiş zaten 3 kişilik yemeği siz yemişsiniz demiş adam. ulan isterse 8 yemeğin 7 tasini biz yiyelim, geri kalan 1 yemeği de ısmarlamak zorunda değilim ben.
    pembe gtlüler sizi.
    ____________________________________________________

    toplum tarafından yüklenmiş garip bir görev.
    birkaç ay önce taşıdık evi. usüldendir diyerek başlarındaki abiye 'abi açsanız bir şeyler söyleyelim' dedim, olur valla acıktık biraz dedi.
    kendimiz de dahil (3 kişi bizdik, 5 kişi de işçiler) toplam 8 dürüm sipariş ettik, nerdeyse 200 lira yemek parası tuttu.
    ulan zaten biz 1200 liradan pazarlık yaparak 1000 liraya anlaşmıştık. ee yine 1200 girdi bana?
    pazarlıksız 1200'ü kabul etmiş olsaydım da 1400 girecekti bana.
    olm ben size karnınızı doyurun diye para veriyorum, yoksa zaten ne sen bu işi yapardın, ne de ben seni tutardım.

    saçmadır yani. neymiş eve gelen aç gönderilmezmiş. sanki bedava geliyor anasını satayım.

  • 20 kasım 2019 sabah ezanı güncellemesi

    keşke vatandaşlardan gelen yoğun talebe binaen ezan sesini de biraz kıssalar.
    yani yine doğrusunu siz bilirsiniz ama benle hiç alakası olmayan bir mevzu yüzünden sabahın köründe uyandırılmam biraz garip değil mi sizce de?

    yani madem şirk koşuyoruz tek seferde hepsini çıkaralım aradan.

  • cinsiyetsiz tuvaletler istiyoruz kampanyası

    sanki norveç'te yaşıyor da cinsiyetsiz tuvalet istiyor mübarek.

    yarın bir gün cinsiyetsiz tuvalette tacize uğrayınca da ilk bunlar ağlayacak.

    tacize uğrayınca sessiz kalsın demiyoruz tabi. burda söylemek istediğimiz 'türkiye'nin o kadar medeni olmadığı' gerçeği.

    bu ülkenin %90'ı henüz o kadar marjinal değil arkadaşlar.
    bu ülke henüz karı yok diye eşeğe tecavüz eden insanlarla dolu.

    önce bu ve bunun gibiler tımar edilmeli, sonra kim nerede hacetleniyorsa hacetlensin, kimsenin umrunda olmaz.

    ama ortamlarda entel görüneceğim diye 'cinsiyitsiz tivilit istiyiriz' diye kendini yırtıp komiklik yapmanın alemi yok.

  • tiktok uygulamasını hiç indirmemiş yazarlar

    hepsi oy verse rejimi değiştirecek yazarlardır.