bu saatte hala uyumama sebebi

  • canım kadar sevdiğim dedem yoğun bakımda entübe edildi.

    enabız'dan 5 dakikada bir son işlemlere eklenen bir şeyler olup olmadığını takip ediyorum. en son idrar testinde maya görülmüş o yüzden sonra kan kültürü alıp maya mantarı veya genel enfeksiyon konusunu netleştirmeye çalışıyolar sanırım. sonuçlar çıkınca da damar yolundan uygun bir antibiyotik verirler diye düşünüyorum. her detayı anlamaya çalışıyorum sanki anlarsam hemen iyileşecekmiş gibi.

    bir de “uyursam kötü bir şey olur mu?” korkusundan uyuyamıyorum.

    canım dedem yoğun bakımda, ben nerdeyim bilmiyorum.

  • yatakta dönerken pcr pozitif mesajını gördüm ekranda. sonunda covid oldum! o son covirgin olma havasını atmayacaktım...

  • öyle bir can sıkıntısı ki sıkılmaktan uykulardan uyanmak. yalnızlıktan ölüyorum ben. iyi bi kızdım neden böyle oldu bilmiyorum, sorunu kendimde aramak zorunda hissediyorum ama değil biliyorum. annem babam kardeşimden başka kimsem kalmadı oturup konuşacak. sıkışmış hissediyorum, kimsesiz, iş yaramaz hissediyorum ama bunları da etrafa karşı saklamak zorundayım. sağlığım yerinde çok şükür ki geçim sıkıntım da yok, insanlar ne dertlerle uğraşıyor diye utanıyorum ama ağır bi yük aslında bu da.

  • gelecek kaygısı, mutsuzluk, anlaşılmamak, her günün aynı geçmesi, geçmiş hatıralar.
    bir de vefat eden babam ile gerçekleştiremediğim güzel şeyler, hepsi hayallerde kaldı.
    neyse.

  • hanımla aynı üniversitede okuduk ama birbirimizi hiç görmedik.

    yıllar sonra tanıştık. evlendik neyse.

    hep üniversitedeyken tanışmış olmayı ve beraber ders çalışarak sabahlamış olmayı istedim.

    şu an doktora dersimizin sunumu için beraber ders çalışıyoruz. hayallerim gerçek oldu.

    buradan bütün doktorantlara saygılarımı sunuyorum.

  • adalet ve kalkınma partisi.

  • rüyadan çığlık atarak uyanmıştır.

    bi süredir rüya görmüyordum yada gördüğümü hatırlamıyordum.
    evim 8.katta, bi çığlık duyup balkona çıktım karşı binadan, bi er kişi kadını balkondan aşağı sallıyor. onu görür görmez bende çığlık attım. kadını aşağı attı ama kadını göremedim. sonra onu atan şahıs da atladı bişe olmamış gibi yürüdü yolda.
    hepsi on saniye falan sürdü eş zamanlı oldu yani rüyamda. çığlığıma uyandım.

    psikolojimizi bozdunuz orospu çoçukları

  • resmi gazete bekliyor olmak

  • malum kisi

  • yorgunluktan acıyan gözlerime rağmen yarım yarım çalışmaya devam eden beynim... azıcık dinlen yahu.

    bir de bir türlü tam anlamıyla toparlayamayan ev interneti tabii. uğraşacak iş var, en azından.