debe başlıkları

ofis canlisiyim multinetle beslenirim78
profili

  • evi arabası olan 10 bin tl maaşlı bekar erkek

    kendisine talip oldugum erkektir.
    sahsiminda erkek olmasi iliskimize engel degildir, en nihayetinde bu kucuk puruzleri bi cay icerek konusulabiliriz.

  • zombi saldırısından sonra olası rte açıklamaları

  • ahirette sosyal medya hesaplarının da sorulması

    diyanete gore gerceklesecek olan.
    olum ben her hesabim icin gerekli savunmayi yaparim o sikinti degil de 2012 senesinde brazzers da premium hesap almistim 1 yil uye kalmistim o sosyal medya sayilir mi? sayilirsa ona ne dicez bilmiyorum.

    eksi trolleri yandiniz aq harbi yandiniz ama cehennem alev alevdir simdi ahahahhahaha

    kaynak gotum degil.

  • donanımhaber üyesinin dolandırıcıyı kölesi yapması

    kardesim ya uyuyamiyorum da beni bi arayip ninni soylesen? kismina kadar gulmemistim ama orda dengem bozuldu sandalyeden dustum.

    lan adam dh olucusu kaptirir mi sana 150 telesini.
    adamlar 1 tb hard diske karsilik 2 koli kulak cubugunu takas etsek dusunur musunuz diye mesaj atiyor.

  • 185 boy + 75 bin tl maaş + mercedes araba + saray

    lan boyle yazinca da ideal erkek cikti amk dusmeyen kiz var midir bu ozelliklere.

  • yazarların maaş/borç oranı

    tum sozluk'un merak ettigi bi seymis gibi yazalim.

    aylik gelir 3 bin tl
    guncel borc tutari 26 bin tl

    7 yildir bilfiil calisiyorum, calistikca daha cok borclaniyorum. ya ben matematik bilmiyorum ya da beni cok pis sikiyolar.

  • borcunu ödemeyen arkadaşın fıldır fıldır gezmesi

    beni hayretlerden hayretlere surukleyen olay.
    bi arkadasa 5 ay once bi miktar borc verdim oyle buyuk paralar degil ama o ay alacagim bi ihtiyacimdan kisip verdim.

    gecen ay artik yeter deyip istedim, biraz sikisigim halledicem ama dedi, dun aksam instagrama foto atmis masalar kurulmus rakilar iciliyor etler yeniyor. yani simdi be amina koydum oglu benim 500'u vermemek icin 40 takla atiyorsun, kariya kiza yedirip icirmekten de geri kalmiyorsun. dun aksam zor tuttum kendimi fotonun altina yorum yapacaktim, bana olan 500 tl borcunu tahminen ne zaman odersin kabilesini siktigim diye.

  • 45200 kez 155'i arayan adam

    (bkz: peki hic gidiyomusun olay yerine falan)

    yazik lan adama iceri girmezse burda sevmedigimiz birkac kisinin telefon numarasini verelim de adam arasin konussun.

  • celal şengör'ün kendi dışkısını yemesi

    (bkz: atom fiziğine de profesörlüğe de lanet olsun)

    bugun merak edip bok yiyen yarin merak edip yarak yer celal bey aman dikkat.

  • kfc'de aile kovası'nın 75 lira olması

    bu zorla satilmiyor yeaa tayfa gelmeden yazayim dedim ama virus bu basliga da bulasmis.
    ulan adam 8 parca buta 75 tl yazmis neredeyse but basina 10 lira istiyor bizim asalak eksiciler de diyor ki zorla mi satiliyor yeme.

    bu millete mustehak lan bu salaklara butun tanesini 50 liradan yazcan aslinda bu kerizlerden aldigin vergi ya da ek gelirle diger piyasa tuketicilerine uygun fiyata satcan. siz egitilemezsiniz.

  • 1 ekim 2018 doğalgaz zammı

    bu kis soguk gececek e mecbur bi sevgili yapacaz.. alarko kombi gercek kombi gercek horror.

  • kışı güzel kılan detaylar

    cokcadir..

    * usumek terlemekten guzeldir bi kere

    * en supersonik meyveler kis meyvesidir. mandalina, portakal..

    * soguk hava insanlari birbirine yakinlastirir

    * yagmurlu bi gece battaniye altinda izlenen film seyir zevkini ikiye katlar

    * en guzel kombinler kis mevsimine aittir. bere, trenckot, kazak, bot, cizme vb..

    * kalin giyinirsin, o hep vermek istedigin 2 kilo fazlani kimse fark etmez

    * sicak sarap

    * sari sokak lambasinin ustunden usul usul yagan kari seyretmek

    * bira ilimaz, her daim soguklugunu muhafaza eder

    * kis samimidir

    * yaz demet akalin ise kis birsen tezer'dir

  • 9 günlük tatil sonrası ilk pazartesi

    pazar aksami erkenden uyuyup uykunuzu guzelcene alin. sabah alarm calmadan once uyanin, alarmdan once kendi iradenizle yataktan cikmak gercekten cok fark ediyor, gune daha cabuk adapte olabiliyorsunuz.

    erken uyumanin vermis oldugu dinclikle guzel bir dus sonrasi kahvenizi icin. insanlar daha yataktan cikmadan bir suru is yapmanizin hakli gururunu yasayin.

    is yerine giderken hareketli muzikler dinleyin, sabahlari mutlaka fresh kozmetik urunleri kullanin agir kokulardan kacinin. sokakta gordugunuz ilk insana veya hayvana gulerek gunaydin deyin.. farki goreceksiniz.

    is yerinize geldiginizde haftasonundan biriken islerin moralinizi bozmasina izin vermeyin, oncelikle en kolay ve basit olanlari halletmeye calisin. zaman gerektiren ve yorucu isleri ogle yemeginden sonra ele alin.

    yukarda yazilanlari yapabiliyorsaniz muhtemelen insan degilsiniz. sendrom mendrom islemez size.. gidip super kahramanliginizi ilan edin.

  • 1 bardak çaya 18 tl yazan alaçatı esnafı

    size ruhsat veren belediye baskaninin caycisini sikeyim ben. 20 kurusa mal olan bi urunu 18 tl'ye hic utanmadan, sikilmadan, azicik yuzunuz kizarmadan satiyorsunuz ya..

  • berrak tüzünataç'ın bursiyerince bloklanması

    (bkz: bursi yer)

    yemis iste.

    yav ayrica bu nasil rahatlik, babam kiracisina kirayi hatirlatmaya cekinen bi insandi, belki sikisiktir biraz daha bekleyelim derdi.. biz de ondan oyle gorduk, oyle yetistik. simdi ben bursiyer olsam burs verinime sittinsene boyle bir sey hatirlatamam. noldu bizim burs parasi diye soramam. millet mi cok rahat biz mi keriziz? hayreti mucip.

  • dekolte ve mini giymeye tecavüz diyen kız

    bu ulkede damacana sikip ordege sakso cektiriyorlar lan. istersen dibine beton doktur deler sikerler.

  • starbucks'ın yapıp da diğerlerinin yapamadığı şey

    belki yuzlercesi sayılabilir ama yillardir yaptigim gozlemler sonucu starbucks, guven ve musteri kaybetmek yerine para kaybetmeyi seciyor.

    en basitinden sabah kahve almaya ugradigim dedeman starbucks'da kahvemi aldim odemeyi yaptim magazadan cikar cikmaz kahve elimden dustu, yeniden kahve almak icin geri dondum kahveyi dusurdugumu soylemedim barista durumu anladi 2. kahve icin para talep etmedi. normal bir isletmede bir personelin odeme almadan ekstra bir urun cikabilmesi icin minimum 5 kisiye danismasi gerekir. starbucks calisanlari insiyatif kullanabiliyor. yanlis anlasilmasin olay bedava urun alabilmek degil, cogu isletmede kahvenizden sinek ciksa bile degisim yapmamak icin 40 takla atiyorlar.

  • maaş yatınca ödeme yapılan ilk gider

    telefon faturasi ve internet.
    su ve elektrigi kessinler abi onemli degil. susuz 1 ay yasariz ama internetsiz 1 saat gecmez.

    - ne pis adammissin sen be.

    edit: elektrik olmadan nasil internete gireceksin diye soranlar var. kürt arkadasim var beyler.

  • 7 gün tatil yapıp 700 fotoğraf paylaşan insan

    sen ben biz onlar..
    yilin 355 gunu kopek gibi calis kalan 10 gun icin kredi kartina 12 ay taksitle tatile cik ve bu tatili bir tek sen yapabiliyormuscasina herkese duyur.

    tatilim geldigi zamanlar instagrami aciyorum ve sag olsun es dost o kadar story o kadar paylasim yapiyorlar ki tatilden soguyup isime odaklaniyorum. hojam biz de tatile gidiyorduk iyi hatırlayin 90'larin sonu 2000'lerin basi. yapilan tatil gun sayisi 15 cekilen fotograf karesi bir elin parmaklarini gecmezdi. onlar da millete gosteris yapmak icin degil tamamen hatiralik, aile albumunde yerlerini alirdi.

    dostlarim biz sizler gibi iyi eglenemiyoruz, siz en iyisini yiyor, iciyor ve geziyorsunuz. o kadar asilsiniz ki ingiliz kraliyet ailesi kendini yerlere atiyor. keske sizin gibi olabilsek.

  • tarım bakanı fakıbaba'nın tokadı