tarihe geçecek bir penaltı olacaktır.
başlık penaltılar olarak değiştirilmiş, kahkaha attım :)
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
aydın görünümlü genç bir çifti görünce gıcık olmuş bir muavini içeren rezalettir. sedat peker çakması bıçkın bir yolcu olsaydı, sarhoş bile olsa sesini çıkarmayacağı gibi arka koltuklarda içki ikram ederdi. böyle yavşaktır bu adamlar. efendi insan görünce efelik taslarlar, azarlanınca köpek olurlar.
(bkz: bir varmış bir yokmuş)
tuzlu anasonlu şekerlemedir benim için.
kuzey avrupa'da sevilen, siyah renkli, tuza bulanmış, anason kokulu, rezil bir şekerlemedir. ingilizcesi salty liquorice olup türkçesi amına koyim bu ne be rezalet'tir çünkü her deneyen bunu der.
kuzey avrupa'da sevilen, siyah renkli, tuza bulanmış, anason kokulu, rezil bir şekerlemedir. ingilizcesi salty liquorice olup türkçesi amına koyim bu ne be rezalet'tir çünkü her deneyen bunu der.
aynen aynen her boka kayyum atanması samimi, bunu eleştirmek samimiyetsizce aynen. öncü olarak diyorum ki (bkz: don't feed the troll)
edit: bana sığır demiş pkk'lı demiş. hayır öyle olmaz fetöcü de ki tam bir akyuvar olduğunu kanıtla.
mesaj geldi terör sevici diye hay allah belanızı versin sizin. sizden olmayan herkesi terörist ilan etmeye devam edin. bu ülke bölünürse siz ak yaratıkların yüzünden olucak.
uyandıriyim (bkz: kürt açılımı)
son yerel seçim öncesi aponun kardeşini çıkartıp "chp'ye oy vermeyin" dedirtmediniz mi lan siz! kim yaptı bunu? hangi iktidar döneminde oldu? terör sevici kim belli.
edit: bana sığır demiş pkk'lı demiş. hayır öyle olmaz fetöcü de ki tam bir akyuvar olduğunu kanıtla.
mesaj geldi terör sevici diye hay allah belanızı versin sizin. sizden olmayan herkesi terörist ilan etmeye devam edin. bu ülke bölünürse siz ak yaratıkların yüzünden olucak.
uyandıriyim (bkz: kürt açılımı)
son yerel seçim öncesi aponun kardeşini çıkartıp "chp'ye oy vermeyin" dedirtmediniz mi lan siz! kim yaptı bunu? hangi iktidar döneminde oldu? terör sevici kim belli.
500 bininci kere açılan aynı başlık. sikecem artık bira anketlerinizi. tamam amk anladık, dünyanın öbür ucunda içtiğiniz bira en iyisi.
protein tozunu içtikten sonra, 4-5 gün kalmış shakerı bi koklayın ondan sonra konuşalım
aşk acısı da neymiş sen hiç arabanın altını sürttün mü?
(bkz: sıraya girme kültürü) olmaması
birini yıllar yıllar önce metrobüs ile 12 durak giderek evine kadar bırakmıştım.
şimdi üç aylık bir kızımız var.
mutlu musunuz??
ben mutluyum baba olmak çok güzel ulan. akşam olsa da eve gitsem özledim kızımı yine.
şimdi üç aylık bir kızımız var.
mutlu musunuz??
ben mutluyum baba olmak çok güzel ulan. akşam olsa da eve gitsem özledim kızımı yine.
az once ofisteki kizlardan birinin agzindan cikan soz. bunu soyleyen kiz da 3 bin tl kazaniyor, bu entryi giren sahsimda 3 bin tl kazaniyor kiz bana acik acik seninle evlenmem demis oldu.
peki 10k maas alan adam napsin seni? kuru gotlu...
peki 10k maas alan adam napsin seni? kuru gotlu...
üzüldüm lan. düşünsene, hayatının hatasını yapıyorsun ve farkında değilsin. umarım hiç farkında olmazsın. çünkü farkına vardığın an hayatın boka dönüşecek.
kumar ve yemek disinda baska hic para harcadigim zevkli bir aktivitem olmadigini fark ettim. ot gibi yasayip gidiyoruz.
not: fb-gazisehir 1, wolves- man utd. 0
not: fb-gazisehir 1, wolves- man utd. 0
bir gün annemle ablam telefonda konuşuyordu. ablam anneme güle güle dedi ama telefonu kapatmadı. bekledi bir süre..neden bekliyorsun ki dedim, ablam da "annem her seferinde telefonu kapatmadan önce 'aşklarım benim' diyor. onun onu demesini dinliyorum." demişti.
onu dediği günden beri ben de annemle konuştuğumda telefon kapanmadan önce bir süre dinliyorum. onun 'aşkım benim' ya da 'güzellerim' demesini. şimdi yine dinledim ve yazmak istedim bunu. sen kapattım sanıyorsun ama biz seni hep dinliyoruz :)
iyi ki varsın annecim! senden başka kim sever ki böyle...
onu dediği günden beri ben de annemle konuştuğumda telefon kapanmadan önce bir süre dinliyorum. onun 'aşkım benim' ya da 'güzellerim' demesini. şimdi yine dinledim ve yazmak istedim bunu. sen kapattım sanıyorsun ama biz seni hep dinliyoruz :)
iyi ki varsın annecim! senden başka kim sever ki böyle...
balıktır. muhabbeti sarmazsa atarım mangala rakıya devam ederim.
bu dingillerden aşırı derecede fazla var sözlükte. normalde şu uçurulsun bu uçurulsun diye saçmalayanlara bende karşıyım ama bu tipler iyice zıvanadan çıktı.
biri diziyle ilgili yorum yazıyor, altına "bu diziyi beğenmeyen orospu çocuğudur" yazıyor itin biri. maçla ilgili yorum yapılıyor yine ana bacı dümdüz gidiyor şerefsizler. herhangi bir konuda fikir yazıyorsun "böyle düşünen orospu çocuğudur" yazıyor altına.
bu davarların fikri yok, karşı argüman sunamıyorlar ana avrat söverek haklı çıkmaya çalışıyorlar.
2 dakika bir şeyler okuyalım diye girdiğimiz sözlükte sinirimiz zıplayıp çıkıyoruz. böyle şerefsizler uçurulmalı.
tanım: iğrenç tipleri uzaklaştıracak kampanyadır.
biri diziyle ilgili yorum yazıyor, altına "bu diziyi beğenmeyen orospu çocuğudur" yazıyor itin biri. maçla ilgili yorum yapılıyor yine ana bacı dümdüz gidiyor şerefsizler. herhangi bir konuda fikir yazıyorsun "böyle düşünen orospu çocuğudur" yazıyor altına.
bu davarların fikri yok, karşı argüman sunamıyorlar ana avrat söverek haklı çıkmaya çalışıyorlar.
2 dakika bir şeyler okuyalım diye girdiğimiz sözlükte sinirimiz zıplayıp çıkıyoruz. böyle şerefsizler uçurulmalı.
tanım: iğrenç tipleri uzaklaştıracak kampanyadır.
road runner'a açamayacağı savaş derim.
%15 zam alan bir özel sektör çalışanı olarak söylüyorum ki, %4 küfür bile değildir. küfür etseniz en azından insan olduğunuzu düşünürdük.
(bkz: p.v=n.r.t) hocamız 'paran varsa ne rahat' diye öğretmeye çalışmıştı ama öğrenciler arasında pek böyle adlandırılmaz.
(bkz: pezevenk nurettin)
(bkz: pezevenk nurettin)
lost'u özel yapan şey şudur ki:
(bkz: ulan hepimiz oradaydık be)
daha sonra kimimiz dexter'a, sopranos'a, breaking bad'e sardık; kimimiz how i met your mother'a, gossip girl'e...* ama lost varken tüm dünya onu izliyodu, onun hakkında konuşuyodu, her bölüm sabırsızlıkla beklenip teoriler üretiliyodu, hasılı bambaşka bi' enerjisi vardı.
(bkz: ulan hepimiz oradaydık be)
daha sonra kimimiz dexter'a, sopranos'a, breaking bad'e sardık; kimimiz how i met your mother'a, gossip girl'e...* ama lost varken tüm dünya onu izliyodu, onun hakkında konuşuyodu, her bölüm sabırsızlıkla beklenip teoriler üretiliyodu, hasılı bambaşka bi' enerjisi vardı.
1.5 senedir işsizim. keşke işim olaydı da bayramda da çalışsaydım.
üniversitede una isminde bir kız arkadaşım vardı. moğoldu ve ulan batorlu idi. fiat palio altımızda kendisini çokça özkanlar'a bırakırken türk, moğol tartışmaları yapardık. bizim faşist ayti için moğollar türk idi. ama una için moğollar moğoldu. cengiz han bırakın türk olmayı moğol oğlu moğoldu. onlar arabada bunu tartışırken paso sakin olun hepimiz aynı bokuz desem de beni dinlemiyorlardı.
aradan 10 yıldan fazla geçti. ayti ve una şimdi evli. ayti faşistliği una moğol rüyasını bıraktı. aşk büyük bir hastalık olan faşizmi mağlup etmişti.
biz solculara niye romantik derler ondan sonra öğrendim. olmaz denilen her şey oluyordu. bir tek bizim başımıza gelmiyordu o ayrı...
aradan 10 yıldan fazla geçti. ayti ve una şimdi evli. ayti faşistliği una moğol rüyasını bıraktı. aşk büyük bir hastalık olan faşizmi mağlup etmişti.
biz solculara niye romantik derler ondan sonra öğrendim. olmaz denilen her şey oluyordu. bir tek bizim başımıza gelmiyordu o ayrı...
mangal bu ülkenin kültürüdür. her ülkenin kendine has bize komik olan olayları var. aşağılamak yerine bazı şeyleri benimseyin.
başta hababam sınıfı olmak üzere birçok kemal sunal filmi
yoo istiyoruz
hep diyorum, yapılacak tüm saçmalıklar yapıldı bize kalmadı diye. büyük yanılmışım. alın size bir terim daha:
(bkz: müslüman kedi)
(bkz: müslüman kedi)
şaka maka 24. sezonuna başlayan futbolcu.*
• 5 sezon galatasaray
• 4 sezon internazionale
• 3 sezon newcastle united
• 6,5 sezon fenerbahçe
• 0,5 sezon atletico madrid
• 4 sezon başakşehir
• 1 sezon fenerbahçe
galatasarayın uefa kupasında da var, 2002 dünya üçüncülüğünde de var, 2008 avrupa üçüncülüğünde de var. ayrıca hagi, alex, sergen'le aynı takımda oynamış ve ronaldo, shearer, seedorf, batistuta, cannavaro, zanetti gibi tarihin en iyileriyle aynı takımı paylaşmış birisi.
düşünün ki bu adamı eleştirenler ; 30 yaşında futbolu bırakan a spor yorumcuları ve felipe melo'ya aslan, burak yılmaz'a kral diyen insanlar.
tanım ; türk futbol tarihinin en iyi orta sahası.
• 5 sezon galatasaray
• 4 sezon internazionale
• 3 sezon newcastle united
• 6,5 sezon fenerbahçe
• 0,5 sezon atletico madrid
• 4 sezon başakşehir
• 1 sezon fenerbahçe
galatasarayın uefa kupasında da var, 2002 dünya üçüncülüğünde de var, 2008 avrupa üçüncülüğünde de var. ayrıca hagi, alex, sergen'le aynı takımda oynamış ve ronaldo, shearer, seedorf, batistuta, cannavaro, zanetti gibi tarihin en iyileriyle aynı takımı paylaşmış birisi.
düşünün ki bu adamı eleştirenler ; 30 yaşında futbolu bırakan a spor yorumcuları ve felipe melo'ya aslan, burak yılmaz'a kral diyen insanlar.
tanım ; türk futbol tarihinin en iyi orta sahası.
izmir’in 4-5 farklı bölgesinde çıkan yangınlardır. ama çok iyi bildiğim bir bölgeden bahsetmek istiyorum. menderes-seferihisar arasındaki yanan bölge zaten efemçukuru altın madeni tarafından tahrip edilmeye başlamıştı. yer altı suların azalma görünülür dereceydi. izmir’in en temiz suyu bu bölgededir. ve izmir’in içme suyunun büyük bir kısmını sağlayan tahtalı barajı bu havzadan beslenmektedir. izmir’in en temiz içme suyu kirletilme pahasına onca direnişe rağmen madene izin verilmişti.
bölgenin en büyük geçim kaynağı yüz yılı aşkın atadan kalma üzüm bağlarında yetişen alfons cinsi üzümdür. siyah iri taneli ince kabuklu enfes bir üzümdür. maden çalışmalarından sonra bu üzümlerin verimlerinde azalma görülmeye başlamıştı. bu özel cins üzümün bu bölgede yetişme nedeni yöreye has iklim ve coğrafi koşullardı. bu koşullar madenle birlikte bir bir tahrip edilmişti.
fakat bu bölgeye en büyük hançer nedeni anlaşılamayan bu yangınla atıldı. bölgedeki devasa çam ağaçları bir bir kül oldu. yangın üzüm bağlarını da kül etti. yangın dağlık bölgede çıktığından yerleşim alanlarına kül yağıyor. çiftçinin mahsulü daha hasat edilmeden yandı. çevre köyler boşaltıldı.
twitter’da bölgenin rant için yakıldığı imara açılacağı vs. vs. yazıyor. bu bölgeyi çok iyi biliyorum. bu bölge dağlık bir alan. köyler ise dağ köyleridir. asıl gözden kaçırılmaması gereken yangının ilk başladığı nokta ile köydeki maden sahasının mesafesinin çok yakın olması. yangın maden sahasının yakınına da ulaştı. rüzgarla birlikte farklı bir alana ilerledi. kimseyi kesin bir soruşturma yapılmadan kimseyi zan altında bırakmak istemem. ama yangının başladığı nokta altın madenini sahasına çok yakın bir mesafe bunun gözden kaçmaması gerektiğini düşünüyorum. ayrıca bu bölgede belediyenin bir de hayvan barınağı var. sanırım yangın o barınağa çok yaklaşmadı.
o köylerin yollarında araba sürmek bile o kadar keyifliydi ki. virajlı bir yol ve her iki yanında yükselen devasa çam ağaçları düşünün. şuanki halinini düşündükçe içim açıyor.
köylülerden haber aldığım birisi yangında yanarak uçuşan kuşlardan bahsetti. son çırpınışla yangından kaçmaya çalışan kuşlardan. binlerce canlının evi yandı kül oldu. kaç yılda eski haline gelecek oralar.
her nasıl bu yangın olduysa sebep olanlar umarım bu canlıların ahından kaçamaz.
bölgenin en büyük geçim kaynağı yüz yılı aşkın atadan kalma üzüm bağlarında yetişen alfons cinsi üzümdür. siyah iri taneli ince kabuklu enfes bir üzümdür. maden çalışmalarından sonra bu üzümlerin verimlerinde azalma görülmeye başlamıştı. bu özel cins üzümün bu bölgede yetişme nedeni yöreye has iklim ve coğrafi koşullardı. bu koşullar madenle birlikte bir bir tahrip edilmişti.
fakat bu bölgeye en büyük hançer nedeni anlaşılamayan bu yangınla atıldı. bölgedeki devasa çam ağaçları bir bir kül oldu. yangın üzüm bağlarını da kül etti. yangın dağlık bölgede çıktığından yerleşim alanlarına kül yağıyor. çiftçinin mahsulü daha hasat edilmeden yandı. çevre köyler boşaltıldı.
twitter’da bölgenin rant için yakıldığı imara açılacağı vs. vs. yazıyor. bu bölgeyi çok iyi biliyorum. bu bölge dağlık bir alan. köyler ise dağ köyleridir. asıl gözden kaçırılmaması gereken yangının ilk başladığı nokta ile köydeki maden sahasının mesafesinin çok yakın olması. yangın maden sahasının yakınına da ulaştı. rüzgarla birlikte farklı bir alana ilerledi. kimseyi kesin bir soruşturma yapılmadan kimseyi zan altında bırakmak istemem. ama yangının başladığı nokta altın madenini sahasına çok yakın bir mesafe bunun gözden kaçmaması gerektiğini düşünüyorum. ayrıca bu bölgede belediyenin bir de hayvan barınağı var. sanırım yangın o barınağa çok yaklaşmadı.
o köylerin yollarında araba sürmek bile o kadar keyifliydi ki. virajlı bir yol ve her iki yanında yükselen devasa çam ağaçları düşünün. şuanki halinini düşündükçe içim açıyor.
köylülerden haber aldığım birisi yangında yanarak uçuşan kuşlardan bahsetti. son çırpınışla yangından kaçmaya çalışan kuşlardan. binlerce canlının evi yandı kül oldu. kaç yılda eski haline gelecek oralar.
her nasıl bu yangın olduysa sebep olanlar umarım bu canlıların ahından kaçamaz.
duvardaki gölgesinden meme görmeye çalıştım ama görünmüyor arkadaşlar.
adamın bütün takvimini başlık olarak geçti sözlük ahalisi. 3 sene sonra bu başlıklar nasıl komik görünecek hiç düşündünüz mü?
işini yapmadığını düşünüyorsanız adının başlığı altına eleştirinizi yazarsınız. ben eski belediye başkanlarının "şuraya gitmesi, buradan dönmesi" diye başlıklarının olduğunu hatırlamıyorum.
kötü muhalefet sadece mide bulandırıyor.
işini yapmadığını düşünüyorsanız adının başlığı altına eleştirinizi yazarsınız. ben eski belediye başkanlarının "şuraya gitmesi, buradan dönmesi" diye başlıklarının olduğunu hatırlamıyorum.
kötü muhalefet sadece mide bulandırıyor.
eğer 10 dk içerisinde ararlarsa 10 kavanoz bal da hediyemiz
seni beğenmek yada bakmak zorunda değiliz hatta sikimizde bile değilsin. maymun gibi istediğin yerde istediğin şekilde gezebilirsin.
edit: imla. öyle bir hışımla yazmışım ki gözüm dönmüş adeta.
edit: imla. öyle bir hışımla yazmışım ki gözüm dönmüş adeta.
bizim " isterim ama..." diyerek şımarıkça bir tembellikle es gectiğimiz şeyler aslında birilerinin hayatına mâl olabiliyor.
çocuklar yaşasın. kendi çapımızda gereken özeni gösterlim nolur.
çocuklar yaşasın. kendi çapımızda gereken özeni gösterlim nolur.
bir başlık sayesinde gördüğüm çocuk, bulan yazara çok teşekkürler. umarım bir gün buraları okursun ve hayvan sevgin de hep baki kalır. maddi manevi neye ihtiyacın varsa lütfen bize söyle:).
cenazesi yarın kaldırılacak yavru. ailesi organlarını bağışlamış, 5 kişiye yaşam umudu olacak.
sitem notu: ekşi'de ilgi görmemiş isimdir. bilmem kimin instagram paylaşımı desek alıp yürürdü.
sitem notu: ekşi'de ilgi görmemiş isimdir. bilmem kimin instagram paylaşımı desek alıp yürürdü.
vizyon başkanı ilk defa takdir ettim. ilk defa akıllı bir iş yapıyor. o kadar transfere para harcadı takım rezil ve küme düşüyordu. bu sene sorunu kökten çözmüş ve hakem satın almış. hem daha ucuza mal olmuştur hem sonuç daha garanti hem de bu harcamalar ffp anlaşmasına dahil değildir sanıyorum.. büyüksün vizyon reis.
yerel halkla yapılan röportajda insanlar sabah daha esnaf sel basan bölgedeki dükkanına gelmeden ekrem imamoğlu alana gelmişti diyorlar.
geçen seferki sel felaketinde itfaiye şefine ulaşmak için kağıt doldurttular, bu felakette imamoğlu kendisi geldi yanındaki iki personelini de bizzat görevlendirdi ve bu personeller sürekli bu bölgedeydiler diyor röportaj yapılan yerel halk. birileri de gelmiş burada 25 yıllık enkazı 2 ayda cennete çevirmesini bekliyorlar.
siz değişime önce kendinizden başlayın; ekrem imamoğlu gerisini halledecek merak etmeyin.
geçen seferki sel felaketinde itfaiye şefine ulaşmak için kağıt doldurttular, bu felakette imamoğlu kendisi geldi yanındaki iki personelini de bizzat görevlendirdi ve bu personeller sürekli bu bölgedeydiler diyor röportaj yapılan yerel halk. birileri de gelmiş burada 25 yıllık enkazı 2 ayda cennete çevirmesini bekliyorlar.
siz değişime önce kendinizden başlayın; ekrem imamoğlu gerisini halledecek merak etmeyin.
senin gelip, bunu başlık diye açmanla aynı ayarda bir mallıktır.
bu hareketin sonrasında gezi olaylarının en az 4-5 katı büyüklüğünde bir insan seli ile külliyeye girilmeden durulmayacağı görülecek olan bir halk hareketi başlama ihtimalini gözardı etmek düpedüz aptallıktır..
halkın elinde kaybedecek bir şeyi kalmayınca herşey olur...
halkın elinde kaybedecek bir şeyi kalmayınca herşey olur...
(bkz: redneck)
abd diyenleri anlayamıyorum. abd pasaport hamilini ağır vergiler altında ezen karsiliginda sadece orayı burayı işgal eden bir ulke. new york' daki homeless a sorsan türk pasaportunu tercih eder belki. abd nin de eğitimli kesimi ab pasaportunun derdine düşmüş durumda. çünkü hayallerini süsleyen sosyal devlette yaşamak onlara da bize olduğu kadar yasak. alirlarsa da ödediği verginin kalan kismini abd ye geri ödememek için çıkmaya çalışıyorlar zaten. avrupalı atalarını gösterip ispanya ingiltere vs vatandasi olmaya çalışıyorlar mümkün mertebe. herkes de olamıyor. girebildiği ülkelerde 90 gün 120 gün gezebilme hakkı için değecek şey degil. yılın büyük çoğunda çalışıp maasimizin önemli bir kısmını haraç olarak yaşadığımız ülkeye oduyoruz.
2000 sidney olimpiyatlarında yarışmış ekvador ginesi vatandaşı yüzücü 'su yılanı eric' lakaplı eric moussambani'dir. kötü derecesinin sırrı hayatında hiç olimpik havuzda bulunmamış olmasıdır.
https://www.youtube.com/watch?v=8rqi8xwxvac
günümüzde ekvador ginesi yüzme takımına koçluk yapmaktadır.
https://www.youtube.com/watch?v=8rqi8xwxvac
günümüzde ekvador ginesi yüzme takımına koçluk yapmaktadır.
tanismak icin muhabbet acamayan gotlu gobekli yikik eksi tayfasinin soruyla moruyla yururuz bari diyerek dolustugu baslik. sizin soracaginiz sorulari sikeyim. lol
isterse tepkiyi azaltmak için yapsın, isterse içine sinmediği için yapsın, ayakta alkışlanacak hareket.
adam yaklaşık 16 milyon tl'den vazgeçmiş. isterse hiçkimseye aldırmayıp bu parayı cebe atabilirdi. futbol kariyeri ve onuru için bu kadar büyük bir tutardan vazgeçmiş.
bırakın 16 milyonu, 3-5 bin için onurundan vazgeçenlerin olduğu bir ülkede, bu paradan tek kalemde vazgeçmek büyük yürek ister.
tek kelimeyle bravo.
edit: bazı süper zeka arkadaşlar garanti ücretinin %40’ından vazgeçtiği için %60’ını garantilediğini yazmışlar. birader zaten %100’ü garantiydi, bir şeyi de beğenin be.
adam yaklaşık 16 milyon tl'den vazgeçmiş. isterse hiçkimseye aldırmayıp bu parayı cebe atabilirdi. futbol kariyeri ve onuru için bu kadar büyük bir tutardan vazgeçmiş.
bırakın 16 milyonu, 3-5 bin için onurundan vazgeçenlerin olduğu bir ülkede, bu paradan tek kalemde vazgeçmek büyük yürek ister.
tek kelimeyle bravo.
edit: bazı süper zeka arkadaşlar garanti ücretinin %40’ından vazgeçtiği için %60’ını garantilediğini yazmışlar. birader zaten %100’ü garantiydi, bir şeyi de beğenin be.
bendeniz daimi bir üyesi olalı 7-8 ay olan klüp. gece klübü de diyebiliriz.
gece erkenden yatağa giriyorum. dönüyorum. anca dönüyorum. aralıklarla rüya görüp uyanıyorum. sabahın köründe oluyor gözler faltaşı gibi. mecbur kalkıp güne başlıyorum. yok mu bu işin çözümü?
gece erkenden yatağa giriyorum. dönüyorum. anca dönüyorum. aralıklarla rüya görüp uyanıyorum. sabahın köründe oluyor gözler faltaşı gibi. mecbur kalkıp güne başlıyorum. yok mu bu işin çözümü?
hdp'li belediye başkanlarına terörist deyip, teröristin! bile indirmediği atatürk'ün resmini duvardan indirmek.
bakıın çekinmeden, korkmadan söylüyorum:
"hepiniz orospu çocuğusunuz."
şerefi olan savcı hakkımda iddianame hazırlayabilir.
edit: sola asıldı diyenler var. atatürk'ün portresi sağda olur. resmi evrakta da misal kıdemi yüksek olan her zaman sağa imza atar.
göreve gelir gelmez ilk iş rte'nin portresini koşa koşa getirmenin anlamı da yalaya yalaya geldim buraya demektir.
ayrıca velev ki teröre yardım ediyor belediye başkanı. ulan amına koyduklarım bu adam nasıl aday oldu o zaman?
engel olsaydınız. hassas bölge güneydoğu. araştırsaydınız bu adamların kim olduğunu.
mesele terör ise şayet yıllarca fetönün altında yatanlar ülkeyi yönetiyor şimdi. istedikleri her şeyi verenlerden bahsediyorum.
apo piçinin kardeşini 3 oy için devlet kanalına çıkaranlar teröristin ağa babalarıdır.
bakıın çekinmeden, korkmadan söylüyorum:
"hepiniz orospu çocuğusunuz."
şerefi olan savcı hakkımda iddianame hazırlayabilir.
edit: sola asıldı diyenler var. atatürk'ün portresi sağda olur. resmi evrakta da misal kıdemi yüksek olan her zaman sağa imza atar.
göreve gelir gelmez ilk iş rte'nin portresini koşa koşa getirmenin anlamı da yalaya yalaya geldim buraya demektir.
ayrıca velev ki teröre yardım ediyor belediye başkanı. ulan amına koyduklarım bu adam nasıl aday oldu o zaman?
engel olsaydınız. hassas bölge güneydoğu. araştırsaydınız bu adamların kim olduğunu.
mesele terör ise şayet yıllarca fetönün altında yatanlar ülkeyi yönetiyor şimdi. istedikleri her şeyi verenlerden bahsediyorum.
apo piçinin kardeşini 3 oy için devlet kanalına çıkaranlar teröristin ağa babalarıdır.
o dönem osmanlı daha bir beylik olduğundan ve ileride koca bir imparatorluk olacağı öngörülemeyeceğinden tarih yazıcılığı henüz ciddi olarak yok. o yüzden başvuru kaynaklarının ilki bizans kronikleri. georges pachymeres osmanlı'nın ilk dönemi hakkında oldukça fazla bilgi veren, tarihte osman(!) bey'den ilk bahseden kişi. gelin görün ki bahsettiği kişi atman veya otman diye bahsettiği ataman bey. yani bizim osman bey. hatta günümüz ingilizcesinde de osmanlı imparatorluğu 'ottoman empire' diye geçer. 'ottoman' kelimesi ataman'ın ingilizce çevirisi olarak kullanılmış. zira osman olsaydı 'othman' diye geçmesi gerekirdi ki öyle kullanılmamış. ki aynı kaynaklar ileride genç osman'dan bahsederken 'othman' diye yazmışlar.”
“osman bey'in dedesi süleyman şah (isim net değil) kayı boyu'nun ileri gelenlerinden olan süleyman şah'ın dört de oğlu vardı. sungur tekin, gündoğdu, dündar ve ertuğrul. ertuğrul gazi, osman bey'in babası. onun da üç oğlu oldu. osman, gündüzalp ve savcı. osman bey'in oğlu orhan bey.
şimdi isimlere bir daha bakalım. sungur tekin, gündoğdu, dündar, ertuğrul, gündüzalp, savcı, orhan ve osman. bu isimlerin hepsi orta asya'dan beri türkler'in çocuklarına koydukları türkçe isimler. sadece osman hariç. osman arapça bir isim. bu durum insanın gözüne tuhaf görünüyor çünkü böyle isimler koyma geleneği olmayan, sonrasında çocuklarına, torunlarına da türkçe isim koymaya devam eden bir aile neden arada bir tane oğluna arapça isim koysun ve o kişi de bir imparatorluğun kurucusu olsun?
kaynak
“osman bey'in dedesi süleyman şah (isim net değil) kayı boyu'nun ileri gelenlerinden olan süleyman şah'ın dört de oğlu vardı. sungur tekin, gündoğdu, dündar ve ertuğrul. ertuğrul gazi, osman bey'in babası. onun da üç oğlu oldu. osman, gündüzalp ve savcı. osman bey'in oğlu orhan bey.
şimdi isimlere bir daha bakalım. sungur tekin, gündoğdu, dündar, ertuğrul, gündüzalp, savcı, orhan ve osman. bu isimlerin hepsi orta asya'dan beri türkler'in çocuklarına koydukları türkçe isimler. sadece osman hariç. osman arapça bir isim. bu durum insanın gözüne tuhaf görünüyor çünkü böyle isimler koyma geleneği olmayan, sonrasında çocuklarına, torunlarına da türkçe isim koymaya devam eden bir aile neden arada bir tane oğluna arapça isim koysun ve o kişi de bir imparatorluğun kurucusu olsun?
kaynak
attığı golle değerlendirmek kolay onu bir kenara bırakalım şimdi.
al-ver yapıyor mu? evet.
orta sahaya kadar kovalıyor mu? evet
duvar oluyor mu? evet.
yüksek oynasan indirir mi? evet.
stoperleri dolaştırıyor mu? evet.
tabi bizler uzun yıllardır santrafor nedir bilmediğimiz için uzaylıymış gibi izliyoruz adamı. yapacak, daha fazlasını da yapacak.
gole gelirsek, fena yazıldı eleman. tüm geri kalmış medeniyetler adına asıldı topa. nazar değmesin.
tanım: fenerbahçe ile ilk resmi maçında golünü atan oyuncu.
al-ver yapıyor mu? evet.
orta sahaya kadar kovalıyor mu? evet
duvar oluyor mu? evet.
yüksek oynasan indirir mi? evet.
stoperleri dolaştırıyor mu? evet.
tabi bizler uzun yıllardır santrafor nedir bilmediğimiz için uzaylıymış gibi izliyoruz adamı. yapacak, daha fazlasını da yapacak.
gole gelirsek, fena yazıldı eleman. tüm geri kalmış medeniyetler adına asıldı topa. nazar değmesin.
tanım: fenerbahçe ile ilk resmi maçında golünü atan oyuncu.
senin gibi turistin ben aq çöl bedevisi. turist olduğun zaman milleti rahatsız etme özgürlüğün mü oluyor? para veriyorsan yemeye içmeye gezmeye para veriyon aq sanki bana bedavadan para veriyor g**t oğlanı.