debe başlıkları

aloha martini27
profili

  • 15 ekim 2018 dolar kuru

    6.50'den besbin dolar almis biri olarak tebrikleri kabul etmek istiyorum.

  • türkiye'nin en büyük takımının beşiktaş olması

    (bkz: tamam siktir git)

  • bir paket prezervatifin 50 lira olması

    son 10 yildir sevismedigim icin beni ilgilendirmeyen hadise.

  • polisin vatandaşa el hareketi yapması

    devletin kendilerine verdigi yetki ile kendini tanrı sanan, suclu yakalamaktan aciz, tek islevi devleti protesto edenlere siddet uygulamak olan bu yobazlardan insani bir davranis beklemek ahmaklik olurdu zaten.

  • son 20 yılın en gıcık lafı

    (bkz: alfa erkek)

  • yazarların favori içki meze ikilisi

    rakı-karides guvec.

  • 1.65'lik bir adama aşık olmam herhalde

    yuksek limitli kredi karti ve pahali bir cip karsiliginda bu kriterleri aninda unutmaya hazir oldugunu da soylemeyi unutmus kizdir ayni zamanda.

  • dış borçlanmada çin piyasasına yöneliyoruz

    "kredi derecelendirme kuruluşlarının tamamen taraflı raporları sebebiyle.."

    yuh amk ya.

    sen uretemeyip asalak gibi surekli tuketirsen, topraginda yetisen urunu rant ugruna ithal edersen, her olumsuzlukta batili ulkelere cemkirirsen, vatandasi girtlagina kadar vergilere bogarsan, ulkenin demografik yapisiyla oynarsan, otokrasi ile ulke yonetmeye calisirsan, damadini hazinenin uzerine oturtursan, sana muhalefet yapanlari cezaevine atarsan, aydin insanlarin sesini kesmeye calisirsan, elinoglu gelir şamari bi patlatir nerden geldigini sasirirsin.

    bir defa da kabullenin lan basarisizliklarinizi. ben bunlar kadar utanmaz, piskin, haysiyetsiz insanlar gormedim.

  • metrobüste ilginç koltuk kavgası

    sokaklarda, mekanlarda, isyerinde ingiliz kraliyet soylusu gibi davranan kadinlarimizin metrobuste bos koltuk gorunce kadirgali yelloz aysel'e donustugunun ispati niteliginde bir hadise.

  • insanın geleceğe dair umutlarını yok eden video

    -devlet anamizi sikmek icin bir kanun cikartiyor, ne dusunuyorsunuz ?
    +en iyisini devlet bilir. olur yani, neden olmasin.

  • türkiye'de cinsel açlığı bitirmenin yolu

    imam hatipler kapatilsin, bira 3.5tl olsun. burger kingde 3'ncu sosa para alinmasin.

  • 16 temmuz 2018 işsizliğin tek haneli rakama inmesi

    almissiniz butun yayin organlarini, kurumlarini elinizin altina genis genis salliyorsunuz.

    yalanciyi sikmiyorlar ya.

    edit: akboylar ozelden mesaj atip kufur ettiklerine gore, soluksuz bir sekilde mesaiye devam ettiklerini anlayabiliriz.

    bu kadar orospu cocugu olabilmeyi neye borclusunuz.

  • 12 temmuz 2018 berat albayrak açıklaması

    (bkz: akp'lilerin reisi yalamadan soze baslayamamalari)

    kosede kenarda bunlara, "bakin, beni ovmeden lafa baslarsaniz sikerim ha" gibilerinden bir seyler mi diyor acaba.

    süslü püslü laf salatsi yapmis.

    "politikalarımızı kararlılıkla ve tutarlı bir şekilde uygulayarak makroekonomik hedeflere ulaşılacaktır" affasggsgs

    olm, siz daha kendi tarlanizda yetisen patates soganin fiyatini dusuremiyorsunuz.

    hangi sarkiyi soyluyorsun sen minik kus.

  • türkiye'deki öğretmenlerin kalitesizliği

    hayatinda yurtdisina cikmamis, ciksa dunya gorusu degisecek olan, öğrencilerine babalarının ne iş yaptığını soran, ideolojisini ogrencilerine asilamaya calisan, velilerden hediye bekleyen, hobisi olmayan, ogretmenler odasinda hunharca dedikodu yapan, hocam, sinav kagidima bakabilir miyim denildiginde, fazla puan verdiysem kirarim bak zihniyetinde olan, toplulugun icinde ogrencisini rencide edip ozguvenini kiran, 2 saat ek ders icin gotunu yirtan sozde egitimci diye gecinen bu idiotlardan kaliteli birer egitmen olmalarini beklemek ahmaklik olurdu zaten. turkceyi dogru duzgun konusamayan ogretmenler var bu ulkede. ogretmenlik gonul isidir arkadaslar, kisin erken rezervasyon kovalama isi degil. yuksek lisans zorunlulugu ve en az 6 yil egitim almalari gerekir. bunlari mezun eden fakulte ne ki, bunlar ne olsun.

    ayrica, cogunun psikolojik testten gecmesi gerektigi kanaatindeyim.

    küfür editi: yapilan elestiriler size anamiza bacimiza kufur etme hakkini veriyor sanirim. ne orospu cocuklugumuz kalmis, ne de serefsizligimiz. yetistirdiginiz cocuklari goz onune alirsak, cok da sasirmiyorum aslinda.

  • kanada'da yaşanan ilginç hırsızlık videosu

    guvenlik kameralari 4k cekim yapiyor sanirim.

  • kadın vücudunu kadına göstermeden denize girmeli

    hatta, gorunmezlik iksiri icip ortadan kaybolmalidirlar.

    40 yasındayken 15 yasındaki bir kız çocuğuyla evlenen, bunu normal kabul eden ve ahlaki bulan bir adet yobazin aciklamasi.

  • 24 haziran 2018 erzurum'da sahte oy iddiası

    oha oha yum amk, o ne lan oyle.

    artik pasta nasil buyukse adamlar kaybetmemek icin anasini satacak nerdeyse. yaziklar olsun.

    edit: ahahaha. baslik bir anda iddaya evrildi modlar tarafindan. moderatorlere gore arkadaslar orda okey oynuyor zaar.

  • 15 yaşından beri her gün cuma namazı kılıyorum

    ulkede bir tek kendini musluman sanan hirsiz, hakyiyici, haramzade orospu cocuklarinin zoruna gitmis aciklama.

  • 13 nisan 2018 motorin zammı

    bu tugrali doblolar komurlenmi calisyor, neden bu orospu cocuklari hic tepki gostermiyor.

  • 3 nisan 2018 kk'nın rte'yi yuhalatması rezaleti

    cocuklari olen ana babalari yuhalatmak kadar alcakca degildir.