debe başlıkları

kim milyoner olmak ister

  • yarışma reklamlarda mı yayınlanıyor?

    ulan kalite zaten yerlerdeydi, şimdi hepten boka saran yarışma oldu.

  • 10 yılı geçmiş başvurumun olduğu program. çağıracakları yok galiba. katılanları gördükce kahroluyorum. 10 yılda hac çıkıyor bre insafsızlar siz hala çağırmadınız beni.

  • şuan türkiye'nin son 17 yılını hızlandırılmış şekilde izliyoruz. teşekkürler atv.

  • robert kolej'de okumus, öss'de turkiye 60.si olmus, bogazici iktisat'i bitirmis, iki muhendisin sansli cocugu olan yarismaci hanim kizimiz, aysen gruda'yi bilemedi. robert koleji'ndeki edebiyat hocasina telefonla baglanildi, o da bilemedi.

    ne fantastik hayatlar, ne harika kafalar yasiyor lan insanlar.

  • basit bir yarışmaya katılmayı cesarete indirgememek gerek. sonuçta nasıl ki birisi çıkıp 1 milyon tl'yi kazandığında helal olsun diyeceksek, kolay sorularda elenenlerle de biz eğleneceğiz. sonuçta tv show mantığı budur.

    her boka hassasiyet göstere göstere meriç oldunuz iyice puha seloşlar sizi.

  • bir şey dikkatimi çekti; biraz önce yarışan sarışın kızın soyadı uçar idi, şimdi yarışan çocuğun soyadı da bayraktar.

    ezel’in kimlik değiştirmeden önceki soyadı uçar, kimlik değiştirdikten sonraki soyadı da bayraktar idi.

    farkedince heyecan yaptım bir an*

  • profesör abla çok iyiydi." yaşımdan dolayı beni kesin çağırırsınız" demesi de çok gerçekçi bir yaklaşımdı. keşke az daha ilerleyebilseydi.
    fıkrasını anlamadığımız amca ise sanırım doktorun hayat neşesi. biz gülmesekte olur...

  • bugün bir bayana sorulan "yan yana dizilip halay çeken bir grubun tam ortasındaysanız, baştan ve sondan kaçıncı sırada olabilirsiniz?" sorusu hatalıdır.

    şıklardan tek sayı olan 15 cevabı doğru kabul edildi. bayan da soruyu bildi, ancak şıkların hepsi doğru olabilir. sizin baştan veya sondan 6., 8., veya 12. olmanızı engelleyen bir durum yok ki. kız 8 deseydi ve cevap yanlış kabul edilseydi ne olacaktı? eğer halay çeken 15 kişi olursa siz de baştan ve sondan 8. kişi olursunuz.

    sorunun doğrusu şöyle olmalıydı:
    "yan yana dizilip halay çeken bir grubun tam ortasındaysanız, halay çeken kişi sayısı hangisi olabilir?"

    tanım: soruları yazanların bile daha konuya hakim olmadıkları yarışma programı.

  • kimle geldiniz sorusuna seyircileri göstererek seyircilerimle diyen yarışmacının seyirciler yüzünden elenmesi (bkz: swh)

  • hüseyin can kardeşim nasıl bir yokluktur bu ya , bu kızla sevgili olabildin ...