ferdi yaldır yaldır gidiyor, irfan geldi çocuğun ayağındaki topu alıp kaleciye şişirdi. yeminle bazen tahammül sınırlarını zorluyor irfan...
ferdi de tepki gösterdi diye çocuğa laf ediyor. amk yaptığın da bir şey olsa, ceza sahasında kimse var mı da şişiriyorsun o topu?
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
mesele boykot değil hayat tarzına müdahale etmek. bunların derdi bu çünkü filistin falan hak getire.
önce tebliğ mebliğ, şimdi ufak itişmeler, yarın çeker silahla vururlar.
önce tebliğ mebliğ, şimdi ufak itişmeler, yarın çeker silahla vururlar.
türkiyede yaşanıyorsa gündemi minimumda takip etmek.
sosyal medya kullanmamak veya en minimumda kullanmak.
sevilen insanlarla sosyalleşmek.
toksik tiplerden uzak durmak.
kendini geliştirmek, kendini gerçekleştirmek.
bedensel olarak aktif olmak.
sosyal medya kullanmamak veya en minimumda kullanmak.
sevilen insanlarla sosyalleşmek.
toksik tiplerden uzak durmak.
kendini geliştirmek, kendini gerçekleştirmek.
bedensel olarak aktif olmak.
(bkz: aslanlar gibi tuvalet paspaslamış sözlükçüler)
edit: özelden saldıranlar olmuş, aynen bro en vatan millet sakarya sizsiniz, sanan da 95'te şırnak'ta genelkurmay başkanı olarak yaptılar sanacak askerliği...
edit: özelden saldıranlar olmuş, aynen bro en vatan millet sakarya sizsiniz, sanan da 95'te şırnak'ta genelkurmay başkanı olarak yaptılar sanacak askerliği...
e be çalımbay, bu nasıl iş?
kırk yıldır galatasaray taraftarıyım…muleka’nın golüne “attı bee” diye seviniyorum senin yüzünden…
öyle bir adamsın işte…
kırk yıldır galatasaray taraftarıyım…muleka’nın golüne “attı bee” diye seviniyorum senin yüzünden…
öyle bir adamsın işte…
bu dincilerin bir otorite bulup ona tabi olma hastalığı beni bitiriyor. bilim otorite falan değil ama hayata dair her şeyi açıklamamızı sağlayan en önemli disiplin. beğenmeyen dinci, şeyhini otorite alıp badesini avuçlayabilir. seküler insan hayatından memnun.
doğmadan önce neysen o oluyorsun. bana öteki dünya masalları anlatmayın.
eğer ameliyat olduysanız bunu çok iyi anlıyorsunuz. adamlar 8 saat boyunca içinden geçiyor ama hiç bir şeyden haberin yok. karanlık bile yok amk çok acayip.
eğer ameliyat olduysanız bunu çok iyi anlıyorsunuz. adamlar 8 saat boyunca içinden geçiyor ama hiç bir şeyden haberin yok. karanlık bile yok amk çok acayip.
sahanın etrafını kafesle çevirin de rahat dövün ne de olsa hakem yok.
yeni bir hakem katliamı ama bu öyle böyle değil ya artık. adamı 2 kişi tutup yere seriyor kart bile görmüyorlar.
bir gün hesabı sorulur elbet.
yeni bir hakem katliamı ama bu öyle böyle değil ya artık. adamı 2 kişi tutup yere seriyor kart bile görmüyorlar.
bir gün hesabı sorulur elbet.
bir fakirin, başka bir fakirden rahatsız olması durumu. utanç verici.
kendisi emrah serbes'in ve halkbank'ın eski genel müdürü süleyman aslan'ın avukatlığını yapmış biridir. bu sebeple depremde yıkılarak onlarca kişiye mezar olan ezgi apartmanı ile ilgili davaya sanık avukatı olarak dahil olması beni şaşırtmadı.
kimin avukatlığını yapacağına karar vermek konusunda da özgürdür. bu onun mesleği ve bu konuda kendisine etik sebepler sunacak pozisyonda biri değilim ancak nasıl ki ersan şen'in bu isimlerin avukatlığını yapması kendi kararıysa benim de ersan şen'e yer veren televizyon, gazete, internet sitesi, youtube kanalı gibi mecraları hatta ve hatta ersan şen'i aday göstermeyi düşünen siyasi partileri boykot etmek de bir vatandaş olarak benim kararımdır.
sözcü tv başta olmak üzere ersan şen'e yer veren hangi mecrada olursa olsun tüm platformları bundan sonra izlemeyecek, okumayacağım. ersan şen gibi birini cumhurbaşkanı adayı yapmayı düşünen iyi parti ve meral akşener'in de siyasi olarak tam karşısında olacağım.
madem kör göze parmak sokarken bundan çekinmiyorlar vatandaşın da bunun tam karşısında olduğunu bilsinler. hadi bakalım.
kimin avukatlığını yapacağına karar vermek konusunda da özgürdür. bu onun mesleği ve bu konuda kendisine etik sebepler sunacak pozisyonda biri değilim ancak nasıl ki ersan şen'in bu isimlerin avukatlığını yapması kendi kararıysa benim de ersan şen'e yer veren televizyon, gazete, internet sitesi, youtube kanalı gibi mecraları hatta ve hatta ersan şen'i aday göstermeyi düşünen siyasi partileri boykot etmek de bir vatandaş olarak benim kararımdır.
sözcü tv başta olmak üzere ersan şen'e yer veren hangi mecrada olursa olsun tüm platformları bundan sonra izlemeyecek, okumayacağım. ersan şen gibi birini cumhurbaşkanı adayı yapmayı düşünen iyi parti ve meral akşener'in de siyasi olarak tam karşısında olacağım.
madem kör göze parmak sokarken bundan çekinmiyorlar vatandaşın da bunun tam karşısında olduğunu bilsinler. hadi bakalım.
dolgudan sosise dönmüş dudaklar
siz daha sıcacık yatağınızdan kalkıp işe, tarlaya bile gitmiyorsunuz, hep çalışan hayat mücadelesi veren karadeniz kadınları. işiniz gücünüz karton aslanlık, azıcık delikanlıysanız, yüreğiniz varsa o selam gönderdiklerinizin yanına gidersiniz.
hiçbir bayana namusumu kirlettirmeyeceğim için asla yapmayacağım şeydir.
birlikte yaşamak isteyen bayan gelecek, bana efendi gibi evlenme teklifini edecek ve beni evine erkek yapacak.
birlikte yaşamak isteyen bayan gelecek, bana efendi gibi evlenme teklifini edecek ve beni evine erkek yapacak.
herhangi bir suçunu göremedim ben. geri zekalı kadın yola atlamış bakmadan. konu kadın, çocuk olunca hiç ne olduğuna bakmadan şova başlamış birkaç at hırsızı da. geçmiş olsun.
bilmesem ve bana bu çocuk seria a, premier lig ve ligue 1 gördü deseler "siktirin gidin" derim.
top oynamayı o kadar unutmuş.
top oynamayı o kadar unutmuş.
35 civarı yaşındaki sözlük kadınlarını başlık altına çekip ifşa etmek için yazılmış akıl dolu entry'dir.
emeğine sağlık kardeşim, akmış maşallah*.
emeğine sağlık kardeşim, akmış maşallah*.
dk 80 sonrası dünya yıldızlarının penaltı için yapmadığı kalmamış. biri kafasını tutuyor, biri götünü. habire yerdeler. ülkeme gelen dünya yıldızı da sapıtıyor.
hoca çok mu zor ?
ferdi’yi 8 numaraya almak, sol bek jaiden ve stoperde yusuf akçiçek’i denemek.
6-8 ikilisini bartuğ ve ferdi denemek çok mu zor ?
nedir bu crespo ve zajc ısrarı.
bugün ads maçında puan kaybı yaşanırsa ki gs dün yenilmiş, bütün eleştiriler sana olacak bilesin.
crespo ve zajc çok kötü, burdan her yerden görünüyor bu adamlar çok kötü.
ferdi’yi 8 numaraya almak, sol bek jaiden ve stoperde yusuf akçiçek’i denemek.
6-8 ikilisini bartuğ ve ferdi denemek çok mu zor ?
nedir bu crespo ve zajc ısrarı.
bugün ads maçında puan kaybı yaşanırsa ki gs dün yenilmiş, bütün eleştiriler sana olacak bilesin.
crespo ve zajc çok kötü, burdan her yerden görünüyor bu adamlar çok kötü.
arap ülkeleri bile türkiye'den çok daha zekice idare ediliyor. bizimkilerin şirazesi iyice kaydı. araptan çok arapçı olduk. en az 1 milyon filistinli göçmenin geleceği söyleniyor türkiye'ye.
çakma polat alemdar kılıklı fake abdullah çatlı da, ikinci ahmet davutoğlu olmaya aday şekilde açıklamalar yapıyor temel reisin yanında. bir arap kazığı daha yemek için çok hevesli yani, başımızdaki arap aşıkları.
çakma polat alemdar kılıklı fake abdullah çatlı da, ikinci ahmet davutoğlu olmaya aday şekilde açıklamalar yapıyor temel reisin yanında. bir arap kazığı daha yemek için çok hevesli yani, başımızdaki arap aşıkları.
bunu dedikten sonra ciddiye doğru yanlayan kadın en tehlikeli kadındır
2002 ehliyet sınavında 1. oldum sayılıyorsa.
formsuzluğu ve fiziki yetersizliği bir yana bırakılacak olursa; 8 numara olmadığı gibi, klasik bir 10 numara da değil bu adam. trequartista veya gizli forvet olarak nitelendirilebilecek tipte bir oyuncu. yani top takımdayken oyun kurulumunda, top rakipteyken alan savunmasında aktif bir rol alamaz; ancak ceza sahası civarında, kısa dokunuşlarla gol veya asist üretmeye çalışabilir.
takımın mevcut kurgusu içinde işe yarayabileceği yegane ihtimal, solda tadic'i yedeklemek olur. çünkü tadic de esas itibariyle bir kanat trequartista. zajc, italya kariyerinde sıklıkla sol açıkta oynatılmış zaten. driplingi ve iyi pozisyon alması da kanattaki oyununa katkıda bulunacaktır. merkezin aksine kanatta oynarsa, oyun kurulumunda da daha fazla rol alır gibi geliyor bana.
takımın mevcut kurgusu içinde işe yarayabileceği yegane ihtimal, solda tadic'i yedeklemek olur. çünkü tadic de esas itibariyle bir kanat trequartista. zajc, italya kariyerinde sıklıkla sol açıkta oynatılmış zaten. driplingi ve iyi pozisyon alması da kanattaki oyununa katkıda bulunacaktır. merkezin aksine kanatta oynarsa, oyun kurulumunda da daha fazla rol alır gibi geliyor bana.
bu soğuma meselesi çok ilginç. yani böyle hiç vazgeçemezsin sandığın biri bir anda gözünde sokakta öylesine karşılaştığın birinden bile daha değersiz hale geliyor. o yabancıyla tanışıp birbirinin hayatına karışma ihtimalin oluyor da soğuduğun kişiyle olmuyor. nasıl ya? ben cidden buna mı vermişim bu değeri noktasına gelince de zaten soğuma tamamlanmış oluyor.
yani dönmez. dönerse soğumamıştır yahut soğuk havalar estirmeye geliyordur.
yani dönmez. dönerse soğumamıştır yahut soğuk havalar estirmeye geliyordur.
al satçı orospu çocukları anırdığına göre doğru yolda giden piyasadır. orul orul orospu çocuklarının ellerindeki tenekeler götlerinde patlayana kadar devam etmesini diliyorum.
kaybettiği maç sonrası ana avrat sövdüğü görüntülerden sonra yine kaybettiği bir maç sonrası alenen yalan söylemekten çekinmedi. ve bu iki olay bir hafta içinde oldu.
karakteri zayıf ve ahlak sorunu olan biriymiş.
karakteri zayıf ve ahlak sorunu olan biriymiş.
mendil peçeteye sarılmış çatal-bıçak ikilisi. mekan çorba mekanı ise kaşık bu ikilinin yerini alır.
8 senedir devam eden doğum esnasında bebek ölümü davam var bir özel hastane ile.
doğum esnasında nst kaydı yok
doğum esnasında usg (ultrason) kaydı yok
ölümden sonra otopsi yok (sadece bebeğin yapay eşinden patoloji raporu var)
bu kadar yok varken alınan kıçı kırık adli tıp raporunda bebeğin neden öldüğü tespit edilememiştir, olsa olsa bir talihsizlik yaşanmıştır yazıyor bilirkişi tespitinde.
ve ben bu kadar yokların içinde açmış olduğum davayı bir “talihsizlik” tespiti ile kaybetmek üzereyim.
hukukçu olmayan biri olarak hukuk hakkında görüşüm şudur. lanet olsun böyle hukuka…
not: dava bittiğinde ayrıntılı bir entryde başımdan geçenleri anlatacağım…
doğum esnasında nst kaydı yok
doğum esnasında usg (ultrason) kaydı yok
ölümden sonra otopsi yok (sadece bebeğin yapay eşinden patoloji raporu var)
bu kadar yok varken alınan kıçı kırık adli tıp raporunda bebeğin neden öldüğü tespit edilememiştir, olsa olsa bir talihsizlik yaşanmıştır yazıyor bilirkişi tespitinde.
ve ben bu kadar yokların içinde açmış olduğum davayı bir “talihsizlik” tespiti ile kaybetmek üzereyim.
hukukçu olmayan biri olarak hukuk hakkında görüşüm şudur. lanet olsun böyle hukuka…
not: dava bittiğinde ayrıntılı bir entryde başımdan geçenleri anlatacağım…
??? deniz çoban: “tartışmasız penaltı. açık bir ihlal.”
??? bülent yıldırım: “bu net bir tv penaltısı. ayağını açıyor ve dikkatsiz hamlede bulunuyor. penaltı verilmeliydi.”
??? bahattin duran: “bu bir dikkatsiz hareket. penaltı kararı verilmeliydi
fırat aydınus: "net bir penaltı. kesinlikle var'ın müdahil olması gereken bir pozisyon."
butun hakem eskileri penaltı dedi ama burada her basma faul degil deniyor. herif topa yukselecek ayagina basiyorsun topa yukselemiyor ama faul yok. dunya uzerinde suna penalti verilmeyecek tek lig bizim lig.
??? bülent yıldırım: “bu net bir tv penaltısı. ayağını açıyor ve dikkatsiz hamlede bulunuyor. penaltı verilmeliydi.”
??? bahattin duran: “bu bir dikkatsiz hareket. penaltı kararı verilmeliydi
fırat aydınus: "net bir penaltı. kesinlikle var'ın müdahil olması gereken bir pozisyon."
butun hakem eskileri penaltı dedi ama burada her basma faul degil deniyor. herif topa yukselecek ayagina basiyorsun topa yukselemiyor ama faul yok. dunya uzerinde suna penalti verilmeyecek tek lig bizim lig.
"servis edilen videoyu kaydeden şahıs videonun öncesi ve sonrası da yayınlasaydı eğer, ilgili cümlemin büyük önder atatürk ve cumhuriyet’in şerefli mimarlarına yönelik olmadığı anlaşılırdı."
işlem gayet basit. savcı diyecek ki : " sakalını siktiğimin sayın dincisi, videonun başı ve sonu olan kısmını getiriyorsun bana. bakalım kime yönelikmiş o açıklamalar. "
eğer getirmezse, savcıyı yanıltma amaçlı yalan ifade verdiği için ayrıyeten bir ceza daha almalı.
işlem gayet basit. savcı diyecek ki : " sakalını siktiğimin sayın dincisi, videonun başı ve sonu olan kısmını getiriyorsun bana. bakalım kime yönelikmiş o açıklamalar. "
eğer getirmezse, savcıyı yanıltma amaçlı yalan ifade verdiği için ayrıyeten bir ceza daha almalı.
bilgi yarışması mi diye soran olmus, cevap verelim; reality show' dur.
edit: eleman ne yordu ya.
edit: eleman ne yordu ya.
sanırım sözleşmesinde terkerlekli sandalyede dahi olsa 90 dakika oynar diye bir madde var.
ortaokulu edebiyat hocamız inanılmaz vizyonlu biriydi.derse girdiği bütün sınıfların ilk defa sinemada gitmesini sağlamıştı, sınavda soruları filmden sorarak. deep impact, 1998, bakırköy renk sineması.
yavaş gitmek hepsi bu
spikerin adeta bir quentin tarantino filmi gibi maç demesiyle yarmıştır.
tanrı bence acımasız değil. daha doğrusu adil olmaması acımasız olmasından daha kötü.
baksana; dünya bazıları için gerçekten de üç günlük, bazıları yüz sene yaşar bazıları üç hafta. kimi çok zengin kimisi açlıktan ölüyor, kimi çok güzel kiminin çirkin diye arkadaşı bile yok. kiminin aklı yok, kimi sağlıklı kiminin ömrü hastane. kimi sevilmemiş lan kimi ne isterse serilmiş önüne. kiminin kısmeti taşmış kiminin kahve içeçek nasibi yok. kimi köyünden çıkmamış, kimi evin yolunu bilmez. ölüm bile adil değil kimi paramparça ölür kimi yatağında.
sorsan hepsi sınav; bu sınavdan baya insan çakar.
baksana; dünya bazıları için gerçekten de üç günlük, bazıları yüz sene yaşar bazıları üç hafta. kimi çok zengin kimisi açlıktan ölüyor, kimi çok güzel kiminin çirkin diye arkadaşı bile yok. kiminin aklı yok, kimi sağlıklı kiminin ömrü hastane. kimi sevilmemiş lan kimi ne isterse serilmiş önüne. kiminin kısmeti taşmış kiminin kahve içeçek nasibi yok. kimi köyünden çıkmamış, kimi evin yolunu bilmez. ölüm bile adil değil kimi paramparça ölür kimi yatağında.
sorsan hepsi sınav; bu sınavdan baya insan çakar.
(bkz: trip hop)
(#141929176) acelesi yok demiştim, oldu. geçen sene tam bu zamanlarda ciddi bir haksızlığa uğramış ve bu süre boyunca da bunun yorgunluğunu çekmiş biri olarak diyorum ki yarın güneş doğduğunda farklı bir sabaha uyanacağım, kaldığım yerden. iyi, kötü ödeşildi, hesap kapandı. herkes yerli yerine hak ettiği şekilde konumlandı. sıkıntılı zamanlardan geçiğimde olmaz ya hep " keşke şu an uyusam ve 1 sene sonra uyansam" derim (bu süreyi kısaltmam gerek kendimi buna uyumluyor olabilirim)* ve günü geldi, gerçekleşti. mucizemde manen katkısı olana kalben minnetim daim...*
niyetiniz, duruşunuz temiz ve sağlam ise ilahi bir güç tüm taşları yerine oturtuyor. sen kılını bile kıpırdatmıyorsun, sabrın seni maksadına ulaştıran klavuzun oluyor. *
bu gecenin hatrına bir küçük mucizem daha var. gerçekleşmesini bekliyorum. daha zamanı var gibi duruyor. olsun. her zaman tüm mümkünlerin kıyısındayız. bi güncelleme daha gelir belki neden olmasın??
niyetiniz, duruşunuz temiz ve sağlam ise ilahi bir güç tüm taşları yerine oturtuyor. sen kılını bile kıpırdatmıyorsun, sabrın seni maksadına ulaştıran klavuzun oluyor. *
bu gecenin hatrına bir küçük mucizem daha var. gerçekleşmesini bekliyorum. daha zamanı var gibi duruyor. olsun. her zaman tüm mümkünlerin kıyısındayız. bi güncelleme daha gelir belki neden olmasın??
kendi yatırımcısı,kendi vatandaşı bile güvenmezken çok normal bir durumdur. tepedeki şahsın gece hangi kararnameyi imzalayacağı, sabah kiminle kavga edeceği, öğlen hangi diplomatik krizi çıkaracağı belli değilken yabancı nasıl güvensin. gündemi anlık değişen ülkeleri sadece spekülatörler sever.
çitaları bilir misiniz?
çitaların her av için belirlenmiş bir takip mesafesi vardır. eğer kovalanan av, takip menzilinin dışına çıkmışsa artık ondan sağlayacağı kalori harcadığı enerjiyi karşılamayacağı için avı bırakır.
mesela bir tavşan için bu mesafe 104 metredir. bu menzil içerisinde yakalanmayan tavşanı artık çita takip etmez, bırakır.
erkek bir anda mesajlaşmayı kesmişse, yaşam enerjisini daha faydalı şeyler için saklamak istemiştir.
kaynak: nat.geo documentaries
çitaların her av için belirlenmiş bir takip mesafesi vardır. eğer kovalanan av, takip menzilinin dışına çıkmışsa artık ondan sağlayacağı kalori harcadığı enerjiyi karşılamayacağı için avı bırakır.
mesela bir tavşan için bu mesafe 104 metredir. bu menzil içerisinde yakalanmayan tavşanı artık çita takip etmez, bırakır.
erkek bir anda mesajlaşmayı kesmişse, yaşam enerjisini daha faydalı şeyler için saklamak istemiştir.
kaynak: nat.geo documentaries
sen, önce o laf ettigin atatürk, şanlı türk subaylari ve şehitlerin mertebesine çık da belki sorarsin, hadsiz.
fred'in yokluğunda takımın yarısı gibi oynamaktadır. allah korusun birkaç hafta sakatlanırsa dahi bu sene biter. hücum onsuz akmadığı gibi adam savunmaya da koşuyor, yaşı bilmemkaç. çok büyük karaktersin be.
sitenin host edildiği yerde güvenlik ya da network cihazı olarak israil markası olması olasılığı yüksek bi site. boykot ederken para kazandırıyolar.
buradaki araba ve şöför, ana rahmi huzuru ve cenin gibiler.
sessiz, sakin, kısa bir süreliğine kendini dış dünyadan soyutladığın bir yer orası.
sessiz, sakin, kısa bir süreliğine kendini dış dünyadan soyutladığın bir yer orası.
gözlemlerime göre:
-bu iki insan birbirine komplet bir sevgi değil de sadece hoşlantı hissettiyse,
-ilişki kısa sürdüyse,
-arkadaşlıktan ilişkiye evrilmeye çalışıldı ve başarılamadı ise,
-tensel temas çok değildiyse;
eski sevgiliyle arkadaş kalmak mümkündür. arada yaşanan o ilişkimsi süreci geride bırakıp arkadaş kalınabilir.
ama...
-sevdiyseniz hele bir de aşık olduysanız,
-birlikte uzun süre geçirdiyseniz,
-birtakım ilklerinizi (kastım sadece cinsellik değil) o insanla yaşadıysanız,
-ilişkiye yüz kızartıcı suç karıştıysa,
-taraflardan herhangi birinin hayatındaki yeni insanın bu arkadaşlığa rızası yoksa;
o iş olmaz. olacak diye diretmek de bir parça mazoşizme girer.
-bu iki insan birbirine komplet bir sevgi değil de sadece hoşlantı hissettiyse,
-ilişki kısa sürdüyse,
-arkadaşlıktan ilişkiye evrilmeye çalışıldı ve başarılamadı ise,
-tensel temas çok değildiyse;
eski sevgiliyle arkadaş kalmak mümkündür. arada yaşanan o ilişkimsi süreci geride bırakıp arkadaş kalınabilir.
ama...
-sevdiyseniz hele bir de aşık olduysanız,
-birlikte uzun süre geçirdiyseniz,
-birtakım ilklerinizi (kastım sadece cinsellik değil) o insanla yaşadıysanız,
-ilişkiye yüz kızartıcı suç karıştıysa,
-taraflardan herhangi birinin hayatındaki yeni insanın bu arkadaşlığa rızası yoksa;
o iş olmaz. olacak diye diretmek de bir parça mazoşizme girer.
anayasa mahkemesi krizi neden cikarildi saniyorsunuz?
simdi evinize el konuldu diye anayasa mahkemesine basvurun bakalim yerinde bulabilecekseniz.
edıt:basvuru/basvurun
simdi evinize el konuldu diye anayasa mahkemesine basvurun bakalim yerinde bulabilecekseniz.
edıt:basvuru/basvurun
galatasaraylıyım. adam gibi adamdır.
bizim taraftar nasıl melo'yu pis fanatizminden dolayı göklere çıkarıyorsa kendisinin yaptığının fenerbahçe oyuncusuyken pek bir farkı yoktur. bunun yüzünden eleştirilemez.
teknik direktörlük kariyerinde de oldukça olgun bir izlenim vermektedir. adam saha kenarında bugün en ufak çirkeflikte bile bulunmadı. takımı kazandı diye bizim zır deli fanatikler adama laf ediyor.
bizim taraftar nasıl melo'yu pis fanatizminden dolayı göklere çıkarıyorsa kendisinin yaptığının fenerbahçe oyuncusuyken pek bir farkı yoktur. bunun yüzünden eleştirilemez.
teknik direktörlük kariyerinde de oldukça olgun bir izlenim vermektedir. adam saha kenarında bugün en ufak çirkeflikte bile bulunmadı. takımı kazandı diye bizim zır deli fanatikler adama laf ediyor.
şu denli çekişmeli maçta her yere düşene oyun durdurarak maçın içine etmiştir. gözlerimin gördüğü en kötü hakem. sen o düdüğü çalmasan adam kendini yere atmayacak, bırak herkes oyununu oynasın.
(#158712543) sadece bu başlık değil, ekşisözlük hep böyleydi. hatta daha da ileri götürelim, instagram vs. sosyal medyanın çoğu, dürtülerinin esiri olmuş, fellik fellik aranan tiplerden ibaret. kadını da erkeği de böyle bu arada, hiç fark etmiyor. birisi daha çok belli ediyor ve daha agresif şekilde aranıyor sadece çaresizlikten. profil fotoğrafıyla kadın olduğunu belli eden birinin şu platformda bile yüzlerce takipçisi var, allah allah, neden acaba? çok mu değerli fikirleri varmış? yaş aldıkça insanlıktan giderek, geri dönüşü asla olmayan bir tiksinme başlıyor.
allah, tanımadığı insanlara iç çamaşırları, "orgazm" vs. hakkında soru soracak kadar kimseyi düşürmesin. arzularımın esiri olup, kendimi şu aşağılık, aciz duruma sokmak yerine ebedi bir yalnızlığı düşünmeden tercih ederim. bilinç nasıl bir lanetse, içgüdü de öyle. belki daha da kötü.
allah, tanımadığı insanlara iç çamaşırları, "orgazm" vs. hakkında soru soracak kadar kimseyi düşürmesin. arzularımın esiri olup, kendimi şu aşağılık, aciz duruma sokmak yerine ebedi bir yalnızlığı düşünmeden tercih ederim. bilinç nasıl bir lanetse, içgüdü de öyle. belki daha da kötü.