karizmatik bir nick olsun12
profili

  • gece 3'te sifon çeken üst komşu

    adam ne yapacak senin isteğine göre mi sıçacak, götü terbiyeli herkesin bir sıçma saati vardır ve metabolizma ona ayarlıdır. komşunun sıçmasından bile rahatsız oluyorsan apartmanda yaşamayacaksın. zaten apartman yaşantısı sikko bir yaşantıdır.

    edit: duyar esnafının biri gelmiş, neymiş efendim türkiye'de insanların %75'i aapartmanda yaşıyormuş da niye apartmanı kötülüyormuşuz. apartmanın medenilik sayılması köylülere has bir durumdur. zamanında köylü etiketini silmek isteyenler ilk iş müstakil evini bırakıp apartmana taşınmış hep ve dikey mimari hayatımıza girmiş. benim de ömrümün %90'ı apartmanda geçti. 30 katlı binada da oturdum, 4 katlıda da. şu an apartmana verdiğim kiranın yarısı ile müstakilde oturuyorum. şehre uzak olması dert değil. en azından sıçmadan rahatsız olan obsesif ana kuzusu meriçlerden kurtuldum. huzur arayan ve yaşamı hissetmek isteyen ne yapıp edip müstakile taşınmalı, bulunduğu şehirde mümkün değilse mümkün olan şehre taşınmalı. ben öyle yaptım. çalışmak isteyene her yerde bir çıkış kapısı var. ha yok ben sıçmadan rahatsız olan meriçlerle birlikte aynı binada yaşamaktan, metrobüste götüme dayatmaktan, sabah akşam 2'şer saaten günde 4 saati yani ömrümün altıda birini yolda harcamaktan hoşlanıyorum, büyükşehirde kendini bir şey zanneden bir eziğim diyorsan durum farklı tabi. kimse fakirlik edebiyatı yapmasın. ilinizde ilçenizde kendinizi ezik hissettiğiniz için istanbul'a gelip kendini bir halt zanneden fakir robotlar oluyorsunuz.

    not: 42 yaşındayım kafa kağıdımda doğum yeri istanbul yazıyor, direkt istanbul, ilçesi falan değil. annemin de, dayılarımın da, teyzelerimin de, halalarımın da... buna rağmen sokayım istanbul'a...

  • urfa'da kaçak elektrik çekerken direkte ölen adam

    şimdiye kadar hiç kaçak elektrik kullanmadım, bildiğim kadarıyla kullanan 3. derece akrabam bile yok. öğrenci iken de kullanan arkadaşımı da hiç duymadım. ama görüyorum ki bazıları bunu normal, bazıları da öğrenciyken çalmayı normal görüyorlar ve bunlar yazar olmuşlar. eğitim ailede başlar. birileri bir şeyleri çalmayı normal görüyor ise bunu çocuklarına aşılar. ülkenin önemli bir bölümü hırsız.

    tanım: su testisi

  • yks'de barajı geçemeyen siyam ikizleri

    eğer iyi bir şey yapmak istiyorsa özel ders için hoca tutmalıydı kendi kesesinden. sonra sınava tekrar girerlerdi. bu hukukun kişiye özel çiğnenmesidir. ama ben ne diyorum ki. ülkede hukuk mu kaldı

    edit: uyarılar ve favlar için teşekkürler yazım hatası düzeltildi

    debe editi: ama onlar engelli duyarına istinaden; o zaman ülkede o konuda düzenleme yapılsın, ateist engelli bir genç fizik okumak isterse o da girebilsin, o zaman diyecek sözümüz olmaz. buradaki işlemin kızlar türbanlı ve ilahiyat okumak istedikleri için yapıldığını inkar edebilecek olan var mı? bir de misafir öğrenci diye falan mesaj atanlar var, o da hukuki değil

  • garantili ananıza küfrettirme yöntemleri

    (bkz: spoiler başlık açmak)

    en garantisidir. ne zaman götünüz kaşınırsa spoiler başlık açın.

  • yayalara yol vermeyen sürücülere ceza uygulaması

    ulan burada bile ne yani her yola çıkan için duracak mıyız diye soran sığırlar var.

    akp hükümetinin 16 sene içinde yaptığı en doğru uygulamadır. sonuna kadar desteklediğimdir.

    edit: hep sigara örneğini mesaj atan olmuş. sigara uygulaması çok faşizanlaştı, bağlamından koptu, sigara içenlere eziyete dönüştüren yönetmelikler geldi, o yüzden onu saymıyorum.
    bir de kavşak ve yaya geçidi harici öncelik araçlarındır diyen andavallar var. iyi gidin ezin o zaman yayayı amk

  • ferrarisi olan adamın yürekleri dağlayan dramı

    (bkz: adam haklı beyler)

    eğer orijinal, modifiye edilmemiş, sağlam egzozla ceza yediyse sonuna kadar haklıdır, aihm'e kadar gitsin.

    devlet onaylıyor satışını, kol gibi vergi alıyor. muayene istasyonu onaylıyor trafiğe çıkışını. sonra polisin biri geliyor ve kimbilir hangi saikle (!) ceza yazıyor. olaydan ben bunu anladım. ülkede hukuk varsa haklı çıkması gereken adam.

  • netflix türkiye

    netflix türkiye yöneticisi arkadaşlar burayı okuyor ise;

    dublajlı dandik içerik değil, altyazılı düzgün içerik istiyoruz.
    sansür, flulaştırma falan istemiyoruz.
    bunları yapacak iseniz zaten izlemediğimiz tv kanallarından farkınız yok.
    benzemeye çalıştığınız tv kanallarını izleyenler para verip de size abone olmaz.
    ya hitap etmeniz gereken kitleye göre iş yapın ya da dükkanı kapatıp gidin, çünkü böyle devam ederseniz batacaksınız.

    yoksa biz torrent ile işimizi görürüz, lakin beleş izleyeceğiz diye bir kaygımız yok, adam gibi sansürsüz altyazılı içerik koyun parasını verip izleyelim. dublaj iğrenç, tiksinç ben ve benim şahsımda esas hedef kitleniz için.

    bu yazıyı o kalın kafalı yöneticilerinize okutun.

    edit: şahsen dublaj istememenin asıl sebebi dublaj ciddi maliyetler getirdiği için içeriğin zayıf kalmasıdır. yoksa bana ne yapsınlar dublajı, ben yine orjinal dilinde altyazılı izlerim. bu arada bu kadar favlanmasına da şaşırdım, ne kadar çok bu konuda dertli insan varmış.

  • puffy meme düşkünü erkeklerin dramı

    (bkz: puffy meme ne lan)

    edit: öğrendim, 40 yaşına kadar ismini öğrenmemek bizim eşekliğimiz, bizim cahilliğimiz. oranı iddia edilenden fazladır, bu arkadaşa fazla denk gelmemiş.

  • ekşi sözlük büyük etnik köken anketi

    ülkede etnik olarak sadece türk ve kürt, dini köken olarak sadece sünni ve alevi, dine tabi olmayanlar olarak sadece ateist ve deist yaşadığını sanan bir yazar tarafından oluşturulmuş anket.

  • dahi anlamındaki de'yi ayrı yazmayan cahildir

    "hemde" olmaz "hem de" olacak. kıps.

  • sibel önder

    işi gücü entry sildirmek olan "avukat"lara örnek olasıdır.

  • evlenecek kız bulamayıp eylem yapan köy gençleri

    genlerini aktaramayarak doğal seleksiyona uğrayacak yaşam formlarıdır. kafa yapısını görünce pek üzülemiyorum.