ozan tufan

  • bir sonraki durağı tottenham da olabilir giresunspor da. öyle bir topçu.

    edit : -de bağlacı.

  • kafalarına göre hoca yiyecekleri ortam kalmayınca triplere girmiş beyefendi. teker teker temizliyor hepinizi, senin tribin de caner abinin paketlenmesinden. ne kadar iyi futbolcu olursa olsun, takımı sabote eden adamı gönderin. ister galatasaraya gitsin ister beşiktaşa.

  • kendisini yerde bulunca hakem düdüğü çalmadan topu direkt eline alıyor. bunu türkiye liginde de sürekli yapmakta ama "salak adam" burası fenerbahçenin ambarı değil, hakem faul vermeyip sarı kart görsen ne olacak. birisi bu salağı uyarmalı.

  • 2 maçtır takıma katkısı sıfır. her pası hatalı, baskı yok, koşu yok, hiçbir şey yok.

  • kendisinden iki yaş büyük oğuzhan sikko maçlarda 43 kez oynamışken kendisi 58 milli maçla takımını avrupa şampiyonasına götürmüş, dünya kupasına da götürecek takımın belkemiğidir.

    oğuzhan ile mevkileri de çok farklıdır esasen ama futboldan bi sik anlamayanların ayırt edememesi normal.

  • amsori hee ? am sori goddot deee covilad dovi dovi zımbab fakkhee, a a a mon dizi vadi kamon disz iz fakking gossoomm

  • montero ile ceza sahamızda girdiği mücadele esnasında kendisine en ufak bir temas olmamasına rağmen sniper kurşunu yemiş gibi kendini yere attığı yetmiyormuş gibi bir de üzerine çığlıkları ile stadı inletmiştir. asdkjf komedi lan resmen. hayreti mucip.

  • şevket çoruh az önce açıkladı kavuğu ozan tufan'a devredecekmiş en kısa sürede

  • attığı golde acaba birine mi çarptı diye baktım, yok bilerek isteyerek oraya atıyor. daha önce real madrid ve beşiktaş maçlarında da benzer goller atmıştı. ozan bunları zaten yapıyordu. bunun yanında artık driplingle müthiş adam eksiltiyor, rakiplerine kart aldırıyor. 3.golümüzde de oyun sola akarken terse pas atıp rakibin belini kırdı, golü hazırladı. muhteşem akşam çıkardı.

    geçen sene kontratını 4 yıl uzatmıştık. 7 m €’ya almıştık, en az 25’e satacağız inşallah. o gün, aldığımızda saçma sapan eleştirenleri utandıracak. transfermarkt güncelle kardeşim çocuğun değerini :)

  • ne oldu ozan. yere düşmüş rakibine tahrik edici şekilde bağırıp dayılanıyordun. olm efendi olun efendi.

    bi ergün pembe bi ertuğrul sağlam olmak çok da zor değil.