debe başlıkları

tourist eomer7
profili

  • demirören ve kalyoncu ailelerinin düğünü

    başlığı açan arkadaş masum bir soru sormuş... “halk ucuz soğan/patates için sırada birbirini ezerken çırağan sarayı'nda kuran eşliğinde bu düğünü yapmak yakışıyor mu?”

    gayet yakışıyor tabii, adamların çokta sikindeydi halk yani. onlar reislerinin söylediğini yapıyor ve halkı uyutuyorlar. gerisi umurlarında değil, birbirlerini kesse halk kendilerine bir bok olmayacağını biliyor. en kötü yurtdışına kaçarlar ve halk sayesinde aldıkları mülklerinde otururlar. bırak halkı falan adamların ülke sikinde değil. koskoca çırağan sarayına “kış bahçesi” yaptı adamlar lan ahahahah. vatanını milletini seven adamlar olsalardı böyle bir iş yaparlarmıydı? devir onların devri olduğundan kış bahçesi de yaparlar ilkbahar köşesi de... böyle uzar gider bu liste.

    reislerinin kurduğu bu kapitalizm aşığı sistemde onlarda kapitalizmin dibini sıyırıyorlar işte. soğan kuyruğunda duran halk için “akılları olsaydı bu duruma düşmezlerdi” diyorlardır, reislerine söylemeden tabii ve haklılar bu konuda. allah akıl vermiş kafanı çalıştır diye, haftaya gelecek olan marulu bekle diye değil.

  • bahçeli'nin bjk-fb maçı yorumu

    kafatasının içinde beyin yerine kurt boku olduğunun kanıtı söz.

  • pintipanda

    başlığı adı altında rdr 2 hakkında spoiler butonu koymadan paylaşım yapan orospu çocukları vardır.

    pintipanda’yı günahım kadar sevmem ama bu spoiler butonunu kullanmayanlara fena ayar olurum.

  • erzincanlı erkeklerdeki inanılmaz çekicilik

    (bkz: binali yıldırım)

  • ince ve ekibinin dsp'ye geçmesi

    sol bölünüyorsa bölünsün sikerim artık... tek parça durduğunda ne bok olduğunu gördük ve yaşıyoruz...

    artık chp'nin baraj altı kalması yada ince'nin dsp'ye geçip chp'ye yaklaşması veya hemen hemen aynı oy oranını alması gerekiyor. yoksa bu chp'den bi bok olmayacak çok net anlaşıldı bu durum.

  • atatürk'ten sonra en büyük şansımız erdoğan'dır

    bütün herkes yalıyordu... önceliği ümit özat'a verdiler.

  • batman'da yaya kadına tekme atan motosikletli

    ya mk ülkesine havadan bişey falan mı attılar lan?

    bu insanlar neden zıvanadan çıkmış gibi davranıyorlar?