ohhhh! portekiz'de 2 tane 40 yaşında adam var sen 19 yaşındaki oyuncuyu yorgun diye oynatmıyorsun? biz de bunu yedik amq çocuğu(!)...
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
hamit denen yapışak buradan siktir edilmeden bu takım düzelmez. neymiş kendisinin türk milli takımına ihtiyacı yokmuş, bizim ona varmış. hassiktir bk, kibrini sikelim senin. böyle zihniyetteki biri hala kovulmadı ve takımda çalışıyor. sen kimsin lan çapsız!
siz milli takım falan tutmayın amına koyduğumun sığırları.
eskiden milli takım diyince herkes bir olurdu. bu gerizekalı embesil yeni nesil; nereden kime laf söylesem, aa ben çok matahım bak laf söyledim tripleriyle ülke futbolunu bok çukuruna soktular.
ulan ferdi ilk golü yedirdi üzüldüm, kızdım ama gram aklıma fenerbahçe bile gelmedi, samet kendi kalesine attı, samet'in fenerbahçe futbolcusu olduğunu bile unutmuşum. sizin gibi mallar yüzünden soğudum her şeyden.
eskiden milli takım diyince herkes bir olurdu. bu gerizekalı embesil yeni nesil; nereden kime laf söylesem, aa ben çok matahım bak laf söyledim tripleriyle ülke futbolunu bok çukuruna soktular.
ulan ferdi ilk golü yedirdi üzüldüm, kızdım ama gram aklıma fenerbahçe bile gelmedi, samet kendi kalesine attı, samet'in fenerbahçe futbolcusu olduğunu bile unutmuşum. sizin gibi mallar yüzünden soğudum her şeyden.
kusura bakmayın ama bu koduğum sözde favori takımların hepsinin maçlarını izledim. ispanya ve almanya dışında top oynayanı yok. korkak korkak ne lan bu? ortalama takımlar temkinli oynar, skora yatar anlarım da hollanda fransa maçı da golsüz berabere bitiyorsa bir şey yanlıştır amk yerinde. yüzlerce kez yazıldı ama ben de yazayım balkan ülkeleri olmasa yarrrrrak gibi turnuva izleyeceğiz demek ki. bi siktirin gidin, harcadığım zamana yazık be.
ronaldinho golü atmıştır.dişlekte böyle başka tarafa bakarken ayak içiyle no look plase atardı.
bunu izleyeceğime lecce-cagliari maçını izlerim yazmış bir de ahaha alemsiniz. futbolu kağıtlardan ve manchester city'den ya da bilgisayar oyunlarından öğrenirseniz böyle maçlar keyif vermez tabii. hayır hepsini geçtim bok atmak için başlamasını bekleseydiniz bari.
orta-doğu avrupa takımlarının gözünü seveyim, hepsi barbar gibi müthiş keyifli top oynuyor.
orta-doğu avrupa takımlarının gözünü seveyim, hepsi barbar gibi müthiş keyifli top oynuyor.
(bkz: islami yönetim)
türk halkı araplaşmanın ve islamın bedelini daha çok ödeyecek dediğim durum
yani bu alınan şeyler artık vergi değil dünyanın hiçbiryerinde bir araba alırken 2 tane de “devlet” e almazsın veya zaten maaşının yarısını daha eline almadan vergi siye vermişken kalanının da %80 ine çökmezler.
türkiyede olanlar artık iyice islam haracıdır, sayıları 1 milyonu bulan islami ruhbanın ve yakın çevrelerinin über lüks hayatları için alınan ütopik haraçlardır ve buna ek olarak anadoluda türk soyu araplaşsın diye dışardan getirdikleri sayıları 10 milyonu geçen arap, paki ve afganlarından masraflarıdır
tabi bu haraçlar da islamilere ve islama yetmez, hepimiz elimizde avucumuzda ne varsa götürüp islami saraya versek iki aya yine isterler
kiraya vergi gelince doğrudan o vergi kiracıya yansır altta kalanın daha fazla canı çıkar
ancak tüm bu olanlar ve olacak olanlar tek olayı cami bahçelerinde arap anlatılarını histerik ses tonlarıyla anlatmak olan eski iett şoförüne ilk çağ krallarında bile olmayan yetkilerin verilmesi ve uygulanan kuran ayetleri sonucudur, türk halkına da müstehaktır
türk halkı araplaşmanın ve islamın bedelini daha çok ödeyecek dediğim durum
yani bu alınan şeyler artık vergi değil dünyanın hiçbiryerinde bir araba alırken 2 tane de “devlet” e almazsın veya zaten maaşının yarısını daha eline almadan vergi siye vermişken kalanının da %80 ine çökmezler.
türkiyede olanlar artık iyice islam haracıdır, sayıları 1 milyonu bulan islami ruhbanın ve yakın çevrelerinin über lüks hayatları için alınan ütopik haraçlardır ve buna ek olarak anadoluda türk soyu araplaşsın diye dışardan getirdikleri sayıları 10 milyonu geçen arap, paki ve afganlarından masraflarıdır
tabi bu haraçlar da islamilere ve islama yetmez, hepimiz elimizde avucumuzda ne varsa götürüp islami saraya versek iki aya yine isterler
kiraya vergi gelince doğrudan o vergi kiracıya yansır altta kalanın daha fazla canı çıkar
ancak tüm bu olanlar ve olacak olanlar tek olayı cami bahçelerinde arap anlatılarını histerik ses tonlarıyla anlatmak olan eski iett şoförüne ilk çağ krallarında bile olmayan yetkilerin verilmesi ve uygulanan kuran ayetleri sonucudur, türk halkına da müstehaktır
köpeğin ne zararı var derken köpeğin olayla alakasız yaşlı kadının memesini ısırması da gözden kaçmadı.
sirk gibi ülkeyiz evelallah.
sirk gibi ülkeyiz evelallah.
1-evde anası darlıyor
2-genel masrafın %99'unu sen ödediğin için gezmek tabii ki keyifli.
3-sen araba kullanırken o yan koltukta müziği ve klimayı ayarlıyor.
4-senden sonraki erkek arkadaşları için hoş fotoğraflar çekilmesi lazım. eksik olma, sende yarınlarda ekmeğini yiyeceği gezmiş/görmüşlüğüne hizmet ediyorsun.
unutma sevgili erkek, sen hanım kızları mutlu etmek için varsın. görevin bu. gezdirip eğlendirmek ilk üç görevin arasında. kalan 33333 görevini yazdırma bana şimdi...
2-genel masrafın %99'unu sen ödediğin için gezmek tabii ki keyifli.
3-sen araba kullanırken o yan koltukta müziği ve klimayı ayarlıyor.
4-senden sonraki erkek arkadaşları için hoş fotoğraflar çekilmesi lazım. eksik olma, sende yarınlarda ekmeğini yiyeceği gezmiş/görmüşlüğüne hizmet ediyorsun.
unutma sevgili erkek, sen hanım kızları mutlu etmek için varsın. görevin bu. gezdirip eğlendirmek ilk üç görevin arasında. kalan 33333 görevini yazdırma bana şimdi...
dünyanın en güçlü ülkesi kendi bastığı dolara %5 faiz verirken biz %50-%60 faiz veriyoruz. 1 dolar getiren bunu 1,5 dolar olarak götürecek. o fazladan buçuk doları bilin bakalım kim ödeyecek veya daha doğrusu ödeyebilecek mi? bu durumun sürdürülebilir olduğunu düşünen ve bundan sonra her şeyin düzeleceğine inanan herkese hayat mücadelelerinde başarılar diliyorum.
bu bir yorum/eleştiri değil arkadaşlar, bunu yorum olarak değerlendirip şu başlığı açan okul çocuğuna masum cevaplar vermeyin lütfen.
düpedüz içindeki pisliği kusuyor okullll çocuğu başka bir şey değil yani, kimden ne borular yediyse elini kolunu sallayarak da buralarda dolaşıyor.
anlam veremiyorum gerçekten, amerika kim ya asıl özgürlükler ülkesi burası
düpedüz içindeki pisliği kusuyor okullll çocuğu başka bir şey değil yani, kimden ne borular yediyse elini kolunu sallayarak da buralarda dolaşıyor.
anlam veremiyorum gerçekten, amerika kim ya asıl özgürlükler ülkesi burası
heriften forvet olmuyor amk. ne bu ısrar.
cenk ya da semihi oynatmamak için iki maçtır bu saçmalıkla çıkılıyor.
cenk ya da semihi oynatmamak için iki maçtır bu saçmalıkla çıkılıyor.
biri acilen mehmet şimşek'in aklına sokmalı bu fikri. tc vatandaşı olup yurt dışına vergi ödeyen gurbetçilerden giriş vergisi gibi bir vergi alınmalı. bizi biraz olsun anlamalılar.:)
(bkz: mehmet şimşek'e alternatif vergi önerisi bırak)
(bkz: mehmet şimşek'e alternatif vergi önerisi bırak)
mert günok onlarca zor kurtarış yapıp normal bir gol yediğinde sayfalarca entry giren eşeklere müstahak olan kaleci.
milli takimdaki tek real madrid topcusu. bugün kendisi yerine ingiltere 2. liginde forma giyen, sezon boyunca 3 gol 2 asist ile oynayan ve menajer torpili sayesinde milli takıma çağrılan biri oynayacaktir.
dursun özbek- erden timur bile kadro kursa milli takıma çağırmaz okan buruk oynatmazdı, montella'nın messi'si. utanmaz camia tarafından sonuna kadar savunulur tabi bu tercih de. keşke günay kalede olsa diye de iç çekiyolardır…
bu işin ege ile alakası yok. sittin senedir büyükçekmece, kumburgaz, silivri üçgeninde yaşıyorum.
her hafta sonu gelen uruk hai orospu evlatları deniz kenarı ne kadar yer varsa yaşanmaz hale getiriyor. sizin ben gırtlağınızı sikeyim. yiyip içtiğinizin çöpünü atmaktan acizseniz mağarada yaşayın orospu evlatları.
her hafta sonu gelen uruk hai orospu evlatları deniz kenarı ne kadar yer varsa yaşanmaz hale getiriyor. sizin ben gırtlağınızı sikeyim. yiyip içtiğinizin çöpünü atmaktan acizseniz mağarada yaşayın orospu evlatları.
50 yaşındaki ronaldo'nun klasik çalımını yiyip götünün üzerine düşen stoper.
ege bölgesinde ege halkı dışında personel çalıştırmayacaksın işletme açtırmayacaksın. sonucu bu işte kültür erozyonu.
he amk, paylaşmasınlar da bu koyun millet ekonominin şahlandığına inanmayı sürdürsün. oh iyi olmuştur.
6 pastan gol kaçırıp takımın en kötüsü olmayan oyuncu. adamın bitiriciliği kötü işte biliyoruz. sametteki bitiricilik onda olsa şu an önde gidiyorduk
boşver koçum. biz biliyoruz neyin ne olduğunu. 35 yıldır bitmedi bu orospu çocuklarının lobisi. metin ali feyyaz dönemi de böyleydi, ilhan tümer zamanı da böyleydi, hâlâ da öyle. 5. lig topçusu ayakta duramayan sikiği oynatırlar, sağ bek adamı forvette oynatırlar ama seni oynatmazlar.
piyasa içinden biri olarak yazayım
başını alırsın kardeşim benim.
ne buglarla ne işler yapıldı, canlı ortamda. bedava sipariş vermişsin çok mu, nedir yani 3-5 milyonluk sipariş verirsin illa gün sonu vs ye yansır ona göre bi önlem alınır, bu gözler ibana para gönderirken çifter çifter gittiğini gördü, bu gözler uyuya kaldığı için şirketi 10 milyon dolara zarara uğratanı gördü, ne oldu ?
hiç.
bu ülkenin kültürü senin yazdığın şeyler gibi değil, emek, uğraş, şirketi benimseme vs gibi değerler bizim ülkemizde koca bir sıfır (0) yalakalık yapacaksın, yerden toplu iğne bile alsan bunu ben aldım diye herkese göstereceksin, o zaman ceo bile olursun.
kısacası bu bulduğun buglar evet önemli ama türkiye geleneğinde harmanlanmış şirketler için "hmm tamam teşekkürler" seviyesinde buglardır.
başını alırsın kardeşim benim.
ne buglarla ne işler yapıldı, canlı ortamda. bedava sipariş vermişsin çok mu, nedir yani 3-5 milyonluk sipariş verirsin illa gün sonu vs ye yansır ona göre bi önlem alınır, bu gözler ibana para gönderirken çifter çifter gittiğini gördü, bu gözler uyuya kaldığı için şirketi 10 milyon dolara zarara uğratanı gördü, ne oldu ?
hiç.
bu ülkenin kültürü senin yazdığın şeyler gibi değil, emek, uğraş, şirketi benimseme vs gibi değerler bizim ülkemizde koca bir sıfır (0) yalakalık yapacaksın, yerden toplu iğne bile alsan bunu ben aldım diye herkese göstereceksin, o zaman ceo bile olursun.
kısacası bu bulduğun buglar evet önemli ama türkiye geleneğinde harmanlanmış şirketler için "hmm tamam teşekkürler" seviyesinde buglardır.
yusuf taşkın - ağla sevdam
siker siker çoğaltır.
siker siker çoğaltır.
isviçre. ben artık heyecanlanmak istemiyorum yarın başıma ne gelecek diye düşünmek istemiyorum geçinebilir miyim kiramı faturalarımı ödeyebilir miyim diye düşünmek istemiyorum hayattaki en büyük derdimin birinin yüksek sesle konuşması olsun istiyorum
"hak ettiler"
saldırgan ailenin annesinin sözleri.
kocası ve oğlu olacak öküzlere, arabanın içinde çoluk çocuk, ihtiyar görünce saldırmak kolay geldi . orada iki yetişkin erkek olsa arabadan çıkabilecekler miydi.
bu kafayla bir gün kocası ve oğlu olacak öküzler trafik bir hata yapar ,karşı taraf saldırır ,sana da bilmem ne yapsalar o zaman sen de hak etmiş olacaksın.
böyle annenin varsa küçük çocuğu elinden alınıp devlet korumasına girsin. senin yetiştirdiğin çocuktan ne hayır gelir.
saldırgan ailenin annesinin sözleri.
kocası ve oğlu olacak öküzlere, arabanın içinde çoluk çocuk, ihtiyar görünce saldırmak kolay geldi . orada iki yetişkin erkek olsa arabadan çıkabilecekler miydi.
bu kafayla bir gün kocası ve oğlu olacak öküzler trafik bir hata yapar ,karşı taraf saldırır ,sana da bilmem ne yapsalar o zaman sen de hak etmiş olacaksın.
böyle annenin varsa küçük çocuğu elinden alınıp devlet korumasına girsin. senin yetiştirdiğin çocuktan ne hayır gelir.
trafiğe çıktığım zaman gördüğüm şey şu:
trafikte az ceza kesiliyor.
bunun 25-30 katı falan olması lazım cezaların.
sadece kaldırımdan giden motorculara ceza kesseler zaten 2024 rekoru kırılır.
@biz okuduğumuzu gayet iyi anlıyoruz. hatta sizin yazmadıklarınızı da anlıyoruz. meraklanmayın.
trafikte az ceza kesiliyor.
bunun 25-30 katı falan olması lazım cezaların.
sadece kaldırımdan giden motorculara ceza kesseler zaten 2024 rekoru kırılır.
@biz okuduğumuzu gayet iyi anlıyoruz. hatta sizin yazmadıklarınızı da anlıyoruz. meraklanmayın.
bahçeşehir'de 5. kattan bahçesine, günlerdir buzdolabında duran bozulmuş nohutu kalıp gibi dökene denk geldik. o nohut yere yekpare bir kütle halinde düştü, yere düşünce bomba gibi patlayıp, kaldırım, bahçe katında oturanların camları, park halindeki arabalar, çevrenin komple anasını avradını sikti. yani dolapta 36 gün kalmış şişman birine ait ceset kokusunu bilirsiniz ya, (nah bilirsiniz nereden bileceksiniz, hayal edin) ondan daha beter kokuyordu nohut.
ne yapıyorsun lan sen? diye bağırdı birisi, 5. kattaki geri zekalı da sokak hayvanlarını besliyorum ben karışamazsınız diye cevap verdi. demem o ki, bazı insanlar cidden hayvanın her türlüsünden beter, sokak köpeklerinden daha hayvan. eğitilme şansları sıfırın altı. bu gibi tiplere para cezası değil, pılısını pırtısını toplayıp toplumdan uzak bir yere fırlatılma cezası verilmeli.
ne yapıyorsun lan sen? diye bağırdı birisi, 5. kattaki geri zekalı da sokak hayvanlarını besliyorum ben karışamazsınız diye cevap verdi. demem o ki, bazı insanlar cidden hayvanın her türlüsünden beter, sokak köpeklerinden daha hayvan. eğitilme şansları sıfırın altı. bu gibi tiplere para cezası değil, pılısını pırtısını toplayıp toplumdan uzak bir yere fırlatılma cezası verilmeli.
sorun olmaz. hiçbir şey bulunmazsa nükleerden devam edilir. sıkmayın canınızı.
ığdır kayısısı ne la? neyse işin içinden bildireyim. malatya’da ihracat için genelde çataloğlu ve hacı halil kayısıları yetiştirilir. reçellik olarak hudayı denilen aşısız piç kayısı kullanılır. yemeklik olarak da en güzeli hasanbey cinsi kayısıdır. elma kadar büyüklükte olup, kurutmaya ve satışa gelmediği için, kayısı bahçesi olanlar 1 tane falan sadece yenmelik yetiştirirler. malatya kayısısının lezzetli olma sebebi de, yetiştirildiği toprak ve havayla ilgilidir kısaca. dünyaca tescillenmiş şeyi ığdır’la falan kıyaslamak da ne bileyim. çoğunuz zaten gerçek kayısı yememişsinizdir. sırtıma 44 dövmesi yapıştı.
martı denilen hayvan bir zamanlar benim gözümde özgürlük demekti. gördüğümde mutlu olur dakikalarca izlerdim.
artık martı görmekten midem bulanıyor. ne güvercin bıraktılar ne serçe. sürekli ürüyorlar ve bir rakipleri yok.
terasımda kahvaltımı yaparken mutfaktan kaşık almaya gittiğimde masadan yarım kilo tereyağını alıp kaçtı.
gözümün önünde güvercini höpüe höpüe yutarak yedi. resmen güvercin avcısı olmuş durumdalar.
camlarımız martı bokundan geçilmiyor.
çatılar bembeyaz bok, keş gibi kokuyor.
önceden balık yerlerdi şimdi bizi bile yiyebilirler.
sözün özü bu martı istilasına bir çözüm bulunmalıdır. ekmeğimizde gözü olan bu şerefsizlere biri dur demelidir.
artık martı görmekten midem bulanıyor. ne güvercin bıraktılar ne serçe. sürekli ürüyorlar ve bir rakipleri yok.
terasımda kahvaltımı yaparken mutfaktan kaşık almaya gittiğimde masadan yarım kilo tereyağını alıp kaçtı.
gözümün önünde güvercini höpüe höpüe yutarak yedi. resmen güvercin avcısı olmuş durumdalar.
camlarımız martı bokundan geçilmiyor.
çatılar bembeyaz bok, keş gibi kokuyor.
önceden balık yerlerdi şimdi bizi bile yiyebilirler.
sözün özü bu martı istilasına bir çözüm bulunmalıdır. ekmeğimizde gözü olan bu şerefsizlere biri dur demelidir.
müslümanları islam ile tanıştırma suçu işlemiş.
ebrar'a dair her tartışmanın cinsel yönelimine getirilmesi, politize edilmesi bayıcı bir sığlık. ebrar'a dair ilk ve en dikkat çekici şey avam bir prezansı olması. hal ve tavırları, dili kullanma biçimi, eski sevgilisine yaptığı o göndermeli paylaşımlar ve saire... nahoş şeyler bunlar, ayıp şeyler. ebrar biraz sokak kültürü ile büyümüş ve bu, kusura bakılmasın, belli oluyor. röportaj verirken de belli oluyor, yürüyüşünden bile belli oluyor. bu nevi şeylerin de nahoş bulunmasının garipsenmesi garip.
gerizekalı kerem yüzünden gavatların gömmeye çalıştığı fenerbahçe'nin ve milli takımın göz bebeği.
sakal vergisi. sonsuz bir vergi pınarı olur! tarihte örnekleri var(bkz: sakal vergisi)mehmet abi duyarsa ..ötümüzün kılından bile bayağı helallenir...
4 entry üstteki şahsa laflar hazırladım. keşke baban da üremeyi reddetseydi ulan sen nasıl bir organizmasın?
genetik kodlarıma karşı geliyormuşum öyle mi? türümüze karşı sorumluluğum?
ahahahsfhahfahhh ulan kim siker türümü ya. türümüzü sikeyim. neye yarıyoruz lan insanoğlu olarak? kendini fasulyadan bi nimet mi sanıyorsun sen?
ya şimdi çok ayıp olacak türüme. en iyisi bi çocuk dünyaya getireyim artık. sorumluluk sahibi bi insanım ben neticede. bir de genetik kodlarımdan olacak sanırım. kalktı şu an.
genetik kodlarıma karşı geliyormuşum öyle mi? türümüze karşı sorumluluğum?
ahahahsfhahfahhh ulan kim siker türümü ya. türümüzü sikeyim. neye yarıyoruz lan insanoğlu olarak? kendini fasulyadan bi nimet mi sanıyorsun sen?
ya şimdi çok ayıp olacak türüme. en iyisi bi çocuk dünyaya getireyim artık. sorumluluk sahibi bi insanım ben neticede. bir de genetik kodlarımdan olacak sanırım. kalktı şu an.
milli takımın el frenidir. ikili mücadeleyi girmiyim bedavaya oynuyoruz zaten tribiyle sahada bi boka yaramadan dolanıyor, al gülüm ver gülüm topçusu.
muhtemelen birine yardım etmeye çalışırken canları yanmıştır ya da kurtarılamayacak derecede içi çürümüş birine iyi gelmeye çalışmanın ceremesini çekmekle meşguldürler.
bugün dikkat etmemiz gereken hakem. portekiz-çekya maçı'nı hakemlerin ciddi anlamda portekiz'e karşı müsamahalı olduklarını kafaya tekme, çift dalma gibi şeylere kart bile çıkmadığını gördüm. uefa elbette portekiz'in kazanmasını ister. bu yüzden de kendisinin ciddi anlamda portekiz tarafına tıpkı çekya maçında olduğu gibi müsamaha göstereceğini düşünüyorum.
hayatınızı etkileyecek düzeyde finansal bir hamle yapmak , zamanlamanız doğruysa sizi kısa zamanda bir üst seviyeye taşıyacak en önemli harekettir.
finans bilgisini 1den 10a puanlarsak ( 10 prof seviye ) , mutlaka ama mutlaka 4-5 bandında olmayı başarın.
makro göstergeleri yorumlamayı bilin. bir ülkede enflasyonun altında borçlanma imkanı yakaladığınız anda, eğer kredibiliteniz varsa, bütçenizi 1-2 yıl süreçte maks zorlayacak şeyi satın alın. ev araba motor hiç farketmez.
çünkü 1 birimlik yatırıma karşı gelecekte min. 2 birim olacak şeyi satın alacaksınız ki 2020den bu zamana kadar bu oran ortalama 10x
türkiye bir finansal fırsatlar ülkesi. geçmişte yaşanan her şeyden deneyim çıkarın , kendinizi geliştirin ve bir sonraki furyayı kaçırmayın
misal 2021de yaşanan dolar/tl rallisi.
faiz , enflasyon , tcmb politikaları , fed(abd merkez bankası) stratejisi ve ecb gibi ( avrupa merkez bankası ) kurumların yaptığı hamlelerin olası sonuçlarını mutlaka kestirebilin. inanın göründüğü kadar zor değil.
%130 enflasyon olan bir ülkede %7,5 tcmb faizi vardı. burası böyle bir yer. sabit maaşı olup borçlanmaktan korkan bir kitle , imkanları olan kitleyi çılgınlarca fonladı.
belki bu kadar büyük bir furya olmayacak ama yine fırsat gelecek. tetikte olun.
finans bilgisini 1den 10a puanlarsak ( 10 prof seviye ) , mutlaka ama mutlaka 4-5 bandında olmayı başarın.
makro göstergeleri yorumlamayı bilin. bir ülkede enflasyonun altında borçlanma imkanı yakaladığınız anda, eğer kredibiliteniz varsa, bütçenizi 1-2 yıl süreçte maks zorlayacak şeyi satın alın. ev araba motor hiç farketmez.
çünkü 1 birimlik yatırıma karşı gelecekte min. 2 birim olacak şeyi satın alacaksınız ki 2020den bu zamana kadar bu oran ortalama 10x
türkiye bir finansal fırsatlar ülkesi. geçmişte yaşanan her şeyden deneyim çıkarın , kendinizi geliştirin ve bir sonraki furyayı kaçırmayın
misal 2021de yaşanan dolar/tl rallisi.
faiz , enflasyon , tcmb politikaları , fed(abd merkez bankası) stratejisi ve ecb gibi ( avrupa merkez bankası ) kurumların yaptığı hamlelerin olası sonuçlarını mutlaka kestirebilin. inanın göründüğü kadar zor değil.
%130 enflasyon olan bir ülkede %7,5 tcmb faizi vardı. burası böyle bir yer. sabit maaşı olup borçlanmaktan korkan bir kitle , imkanları olan kitleyi çılgınlarca fonladı.
belki bu kadar büyük bir furya olmayacak ama yine fırsat gelecek. tetikte olun.
onun kafasını kes onu cariye al tartışmada yenil öldürmekle tehdit et
buhari hadisine işine gelene doğru gelmeye yanlış de
al sana hoşgörü dini yersen
din dediğin iyiye güzele yöneltir islam'da kara çarşaftan ve adam öldürmekten başka bir şey göremiyorum
buhari hadisine işine gelene doğru gelmeye yanlış de
al sana hoşgörü dini yersen
din dediğin iyiye güzele yöneltir islam'da kara çarşaftan ve adam öldürmekten başka bir şey göremiyorum
sabahın 5'inde uyandım. bunun tek bir sebebi var; kedim.
ama yo yo, lütfen yanlış anlamayın, o beni uyandırmadı. sağdan sola nasıl döndüysem hayvanın üstüne dönmüşüm. miykledi de uyandım. bir baktım yan tarafımdan kafası görünüyor. garibim bir de hâlâ kibar, bekliyor ki ben kalkayım. ben olsam var ya yatağı tepesine geçirmiştim üstüme çıkacak olan bahtsız hayv...
kedinin...
öhöm, neyse ne diyordum. evet, kibar bir kedim var.
ama yo yo, lütfen yanlış anlamayın, o beni uyandırmadı. sağdan sola nasıl döndüysem hayvanın üstüne dönmüşüm. miykledi de uyandım. bir baktım yan tarafımdan kafası görünüyor. garibim bir de hâlâ kibar, bekliyor ki ben kalkayım. ben olsam var ya yatağı tepesine geçirmiştim üstüme çıkacak olan bahtsız hayv...
kedinin...
öhöm, neyse ne diyordum. evet, kibar bir kedim var.
islamiyet dini mensuplarının ağır şımarıklığının bedeli sağduyulu toplumlarca ödetiliyor. islamiyet dini bizatihi mensuplarınca bitiriliyor olan biten bu.
yine türkiyede yaşayan devşirmeler, yunanlar, tarikatçılar ve arap sevicileri başlığı
belki bilmeyen vardır; eskiden tavuğun kanat kısmı sakatat gibi görülür, çoğu zaman atılır atılmazsa da çok çok ucuza satılırdı. bu çok ucuz olan tavuk parçalarına bile kimse dönüp bakmazdı.
bir dönem geldi, bu ucuz parçaları alıp pişiren ve satan seyyar satıcılar ortaya çıktı. en ünlüsü kanatçı haydar bilen bilir. bu ucuzlukta bu lezzet kısa zamanda çok popüler oldu. her yerde pıtrak gibi kanatçılar türedi. tavuk kanadına olan talep arttıkça arttı. bir kaç yıl sonra tavuğun en pahalı parçası kanat olmuştu. halen de öyledir diye tahmin ediyorum.
ezcümle, tavuk kanadı sevmeyen erkek eski toprak biri olabilir. ben severim.
bir dönem geldi, bu ucuz parçaları alıp pişiren ve satan seyyar satıcılar ortaya çıktı. en ünlüsü kanatçı haydar bilen bilir. bu ucuzlukta bu lezzet kısa zamanda çok popüler oldu. her yerde pıtrak gibi kanatçılar türedi. tavuk kanadına olan talep arttıkça arttı. bir kaç yıl sonra tavuğun en pahalı parçası kanat olmuştu. halen de öyledir diye tahmin ediyorum.
ezcümle, tavuk kanadı sevmeyen erkek eski toprak biri olabilir. ben severim.
milli takımı babasının çiftliğine çeviren gs'li ve akp'li almancı.
bazı arkadaşların da yazdığı gibi ben de konsolda oyunun içine giremiyorum bir türlü abi. ekran uzakta kaldığından mıdır, çok fazla büyük olduğundan mıdır bilmiyorum. bir tek ben bunu yaşıyorum zannediyordum.
ben kesinlikle bilgisayar kullanıcısıyım. bazılarının abarttığı gibi 1-2 senede hiç olmuyor pc'ler bu arada. ekran kartının bi tık üst serisini alırsanız (4070, 4080 gibi) yıllarca sorunsuz oyun oynarsınız. ha diğer bileşenler de birbiri ile uyumlu olmalı tabi. bunları ayarlamak da hem bilgi hem de heves ister. mesela ben 5 ay önce mis gibi bir bilgisayar topladım. mousepad'inden tut ssd'sine, ekran kartına, işlemcisine kadar her şeyi ayrı ayrı alıp kendim birleştirdim. çok keyifliydi. hem istediğim parçaları aldım hem de onları teker teker bir araya getirip o power tuşuna bastığımda kasanın ışıklarının yanmasının verdiği zevk beni çok tatmin etti.
genel olarak klavye+mouse birlikteliğinin seriliği ve kullanım kolaylığı benim için tercih oluyor. hangi delikanlı deneyimli bir pc kullanıcısını cod ya da cs (konsolda olsa) gibi fps oyunlarında gamepad ile yenebilir?
işin özeti: konsol, benim kafam ağrımasın, ben donanımmış yazılımmış çok anlamam, tuşa basayım oyunlar açılsın, grafik falan değişmeden oynayayım diyenler için iken; oyuncu bilgisayarı çok daha komplike olmasına karşın modifikasyona uyumlu olması ve aynı anda oyun, tarayıcı vb. çoklu uygulamalarda hızlı hızlı geçiş yapılıp aynı anda kullanılabilmesi ve oyun dışında birçok şeye yaraması ile (sonuçta yılların cihazı) daha fazla yapmak isteyen, yapabilen kişiler içindir.
topladığım pc'nin görselini şu (bkz: #163956594) entry'e koymuştum.
ben kesinlikle bilgisayar kullanıcısıyım. bazılarının abarttığı gibi 1-2 senede hiç olmuyor pc'ler bu arada. ekran kartının bi tık üst serisini alırsanız (4070, 4080 gibi) yıllarca sorunsuz oyun oynarsınız. ha diğer bileşenler de birbiri ile uyumlu olmalı tabi. bunları ayarlamak da hem bilgi hem de heves ister. mesela ben 5 ay önce mis gibi bir bilgisayar topladım. mousepad'inden tut ssd'sine, ekran kartına, işlemcisine kadar her şeyi ayrı ayrı alıp kendim birleştirdim. çok keyifliydi. hem istediğim parçaları aldım hem de onları teker teker bir araya getirip o power tuşuna bastığımda kasanın ışıklarının yanmasının verdiği zevk beni çok tatmin etti.
genel olarak klavye+mouse birlikteliğinin seriliği ve kullanım kolaylığı benim için tercih oluyor. hangi delikanlı deneyimli bir pc kullanıcısını cod ya da cs (konsolda olsa) gibi fps oyunlarında gamepad ile yenebilir?
işin özeti: konsol, benim kafam ağrımasın, ben donanımmış yazılımmış çok anlamam, tuşa basayım oyunlar açılsın, grafik falan değişmeden oynayayım diyenler için iken; oyuncu bilgisayarı çok daha komplike olmasına karşın modifikasyona uyumlu olması ve aynı anda oyun, tarayıcı vb. çoklu uygulamalarda hızlı hızlı geçiş yapılıp aynı anda kullanılabilmesi ve oyun dışında birçok şeye yaraması ile (sonuçta yılların cihazı) daha fazla yapmak isteyen, yapabilen kişiler içindir.
topladığım pc'nin görselini şu (bkz: #163956594) entry'e koymuştum.
adamların adisyonunda vergi oranı var. siz hiç vergi oranlı adisyonlu mekan gördünüz mü türkiye kıyılarında? ben görmedim de.
ben bu salaklarla nasıl bu kadar zaman geçireceğim dedim. ilk haftadan sonra hepimizin kafasını resetlediler aynı zeka seviyesine geldik. düşünmeyi bıraktık çünkü herşey bizim için düşünülmüştü.
berber vermiştir belki kitabı.
"al şunu oku, çenen dursun." demiştir.
"al şunu oku, çenen dursun." demiştir.