quantumleap066
profili

  • çapa tıp birincisinin mezuniyet konuşması

    ben hekim değilim ama zamanında eline fırsat geçip de gitmeyen bir mühendisim. aziz sancar da benim gibi eline geçen fırsatı değerlendirmeseydi bugün benim gibi olacaktı büyük ihtimal. yani bi bok olamayacaktı.

  • bir ömür nasıl perişan edilir

    üniversite sınavında yanlış tercih yaparak.

  • göz kapağında tümör bulunan 6 yaşındaki emir

    allah şifa versin

  • hitler'in türkiye'ye saldırmamasının nedenleri

    bıyığına tükürdüğümün maçası yememiştir. şaka lan şaka açın biraz tarih okuyun. asıl italya göz koymuştu türkiye'ye ama mussolini yunanistan'da beklemediği bir direnişle karşılaştı. bu yüzden almanya türkiye'ye saldırmak için bulgaristan'a yığdığı askeri yunanistan'a kaydırdı. o yıllarda türkiye'de gerek basın gerek kamuoyu yunanistan'ı canı gönülden destekliyordu. tabi allah rahmet eylesin ismet inönü'nün de bir dış politika zaferidir, türkiye'nin savaşa girmemesi. fakat hat safhada bir savaş hazırlığı da yapılmıştır. neredeyse eli silah tutan bütün gençler orduya alınmıştır. gençler askerde olunca tarım faaliyetleri azalmıştır. bir de devlet savaşa gireceğiz diye bayağı bir gıda stoklaması yapmıştır. bazı temel gıdalar kara borsaya düşmüştür. bu yüzden devlet ekmeği herkese karneyle vermiştir. yani fazla alıp kara borsadan satmasınlar diye. hani şu ''ismet paşa zamanında ekmek karneyleydi'' geyiği bu yüzdendir.

  • hoşlanılan kızın whatsapp'tan gönderdiği son mesaj

    en son hoşlandığım bir kız olduğunda henüz whatsapp yoktu.

  • liseyi sevgilisi olmadan bitiren insan

    lisede benim de hiç sevgilim olmadı, iyi ki de olmadı. erkek lisesinde okudum amk.