rivayet odur ki hitchcock bir gün arabasıyla giderken yolda bir rahip ile konuşan küçük bir çocuk görmüş. “ aman tanrım “ demiş, “ bu gördüğüm en korkunç manzara ! “
hastalıklı üst yapılarda patolojik aşırılıklar bir istisna değil kuraldır.
ben de hitchcockvari bir seslenişte bulunmak istiyorum:
bu gördüğüm en korkunç kliplerden biri !
kapitalizmin, reklam ve pazarlama ekonomisinin gereği olarak tüketimi körüklemek için kadını metalaştırması, onu hiper cinselleştirilmiş imgelere boğup pazarlaması doygunluk yaratmaya başladı. haliyle sistem tüketim ve süreklilik için kendine yeni arzu nesneleri arıyor. sizin üç kuruşluk etik kaygılarınız zerre bu üst yapının umrunda değil. kapitalizm yeni pazarlar için gözünü şimdi de dünyanın karanlık yüreğine dikiyor: pedofili.
peki pedofilinin arzu nesnesi nedir ? çocuksu-kadın imgesidir.
aleyna tilki’nin 27 temmuz tarihinde şu klibi yayınlandı. 3 günde 8.000.000'dan fazla izlendi.
şu klipte gördüğümüz dekor bir yetişkin odası değil, hala oyuncaklarla, taçlarla oynayan bir kız çocuğu odası. üzerindeki pijama bir kız çocuğu pijaması. uyku esnasında yaptığı hareketler düpedüz bildiğin kas motor gelişimini tamamlamamış bir çocuğun hareketleri. sahne, taçlar, kenarda duran oyuncaklardan tutun da çocuk olduğunu vurgulayan imgelerle donatılmış. yatağında da keyf çatan dev gibi bir ayımız var.
sol tarafta gördüğümüz flamingo imgesi pedofili ile suçlanan lewis carrol'un eseri alice'in illüstrasyonunda [https://upload.wikimedia.org/…r_john_tenniel_30.png sunuldu. pedofili'lerin gününe de alice day denmektedir.
bu flamingo değişiyor ve bir alien'a dönüşüyor.
evet, aleyna’nın yatak odasında artık bir yabancı var. aleyna uyanıyor ve röntgenlendiği hissiyle kalkıp perdeyi açıyor ve sonra koşmaya başlıyor. şu sahne neyin görüntüsü ?
şu sahnede koşan bir küçük kız çocuğu ile neyi imliyorsunuz bize anlatabilir misiniz ? bu esnada da bir kız çocuğunun çığlığı duyuluyor. çığlık atan kız çocuğu kimlerin arzularına hitap ediyor ? bize bunu açıklayabilir misiniz ?
sonra pedobear’ı almak için suya atlıyor. pedobear nedir ? küçük kızların peşinde dolaşan bir pedofil imgesidir.
velev ki benim içimin fesat olduğunu düşünün, şu sahneleri açıklayabilir misiniz ? :
sol tarafta set üstünde duran penis görünümlü malzemelere bakınız.
ya da şunu:
sol tarafa tezgahın üstünde duran penis görünümlü malzemelere tekrar bakınız.
set üstündeki dildo'lar nedir ?
sizin yapacağınız subliminal'in allah bin belasını versin.
ayımızın sağ göğsünde bir kalp beliriyor. nerden bu kalp ? bu da bir pedofili simgesi.
“girlover “
klipte yer yer de lgbt imgeleri de kullanıyor. lgbt ne zamandan beri pedofilleri içerir oldu ?
aleyna ayının kucağında küçük bir kız çocuğu gibi oynuyor. çizgisi iyice flulaşmış durumda, yetişkin mi çocuk mu ayırt edilemiyor. bir yandan erotik, aşırı cinselleştirilmiş hareketlerde bulunuyor, bir diğer yandan da küçük bir kız çocuğu gibi pedobear ile oynuyor.
klip, kadın olmanın çocuk-kadın olmakla özdeş olduğu anlamını zihinlere yerleştiriyor. küçük çocuklar için felaket. aleyna ben çocuk değilim yetişkinim diyerek, pedofillere gel gel yapıyor.
peki şu çocuğun boynundaki kolye nereden ? bakın illuminati falan demiyorum.
buyrun klipteki çocuğun kolyesi:
buyrun tekrar fbi pedofili sembolleri
bu sembollere ait olan renkler, klibin ana renklerinden biri ve direk pedofili sembollerinin sembollerinin rengine gönderme. ister ayı ile dans ettiği sahnelere bakın, isterseniz havuzun kenarında içtiği içeceklerin rengine ve uyumuna. şu sahnelerdeki renkler ile birebir aynı. bakın mavi pembe değil, dikkat edin.
şu sağ alttaki sembole bakın sadece, hani aleyna'nın pembe şişeden içecek içirdiği andaki sembollere.
bu iki renk uyumu nerden esiyor size?
buradan:
daha onlarca imge sayılabilir, hiç mesele değil.
burada mesele aleyna’nın demet akalın, gülşen gibi seksi bir kadın tipolojisine oturtulması değil. reşit olmayan bir kız çocuğu olarak sunulup tepeden tırnağa pedofil temalarla, özene bezene yaratılmış bir video klipte pedofil arzu nesnesi olarak sunulması. çocuksu-kadın imgesi ile klibin bile isteye pedofili renklerle, subliminal mesajlarla, sembollerle donatılması.
yani esaslı bir pedofili klibi ile karşı karşıyayız. klip düpedüz pedofil temalar, penisler, pedobear'dan tutun da sembollerine, renklerine kadar yoğun sapkın seksüel mesajlar içeriyor.
ve bu klip şimdiden 9 milyondan fazla izlendi. bu sizi ürkütmüyor mu ?
belki fark edilmese bile ilk etapta bu semboller, simgeler bilinçdışı'na yerleşiyor. aleyna tilki gibi celebrity'lere yatırımlar yapılarak artık çocuksu-kadınlar, aşırı erotize edilmiş çocuk imgeleri üzerinden pazarlama ve tüketim dünyası pedofiliyi meşruya çekmeye çalışıyor. artık çocukları da bu sömürü düzenine dahil etmek, onları metalaştırmak isteyen kapitalizm, hiper-cinselleştirilmiş kadın imgelerinden uzaklaşarak, çocukların duygu dünyasına girmeye çalışıyor.
bu klipte aleyna çocuksu-kadın/ kadınsı çocuk ile pedofil bir arzu nesnesini oynuyor. yönetmen ve ekibi de bunun farkında, pedofil kitleye ne kadar oynayabilirizin derdindeler.
bir başka çocuksu-kadın imgesine uyacak şekilde selena gomez'lere öykünerek, küresel bir pedofili kültürünün arzularına hitap eden bir video klip çekiliyor. ne için ? bu ün üzerinden de bir pazar yaratılabilsin, aleyna yurtdışına açılabilsin diye.
atom fiziğine de , popüler kültüre de lanet gelsin !
pizzagate’inden tutun da katolik kilisesi skandallarına, fransız kültür bakanı’nın “ tayland pazarı beni heyecanlandırıyor. “ demesinden ülkemizdeki çocuk gelinlere kadar uzanan, nihaide bir bakanın bir kereden bir şey olmaz dediği bir ülkede, bu hastalıklı küresel üst yapıyı ne aleyna tilki kurdu ne de başkası.
aleyna tilki sadece , kendini dünyanın merkezinde gören, üzerine yapılan tüm yatırımların hangi amaçla ve neden olduğunun farkında olan ama değil-miş gibi yapan bir figür sadece. o, hak edilmiş, doğuştan bahşedilmiş tanrı vergisi bir yetenek ile, tırnakları ile kazıyarak bir yerlere gelmiş, bir pop ikonunu oynamak istiyor.
bunları aleyna’nın “ ben özelim ve buna siz de inanmalısınız “ minvalinde ideolojinin hakkını veren açıklamaları ya da fan kitlesinin “çekemiyorlar canım”ı veyahut her biri aleyna tilki'leşmeye dünden razı umutsuz binlerce gencin bu mega machine’e olan tapıncını bir yana bırakarak ve dahi zaten yozlaşmış kültür içinde sahte bir ahlaki tartışmayı bir yana iterek yazıyorum.
bu işin müsebbibi de sorumlusu da provoke edeni de bizzat bu sömürü düzeni ve sömürü düzeninin öngördüğü üst yapının ta kendisidir. eleştirilecek olan da odur, yerilecek olan da odur. yani nasıl diyeyim, çay makinesi neden kahve yapmıyor diye kızmak o kadar aptalca ki. popüler kültür şimdi de aşırı erotize edilmiş çocuksu-kadın/kadınsı-çocuk celebrity'leri yaratılıp pedofil arzulara hitap ederek, bir yandan masum kız çocuklarını erotik kadın olmaya teşvik ediyor, bir yandan da pedofilleri provoke ederek pazar arıyor, ve bir yandan da pedofili meşruya çekmeye çalışıyor. bunu da tek bir sebeple yapılıyor: yeni pazarlar, mevcut pazarın sürekliliği ve tüketim.
yasaklara karşı bir insan olarak evrensel yasak sınırım herkes gibi reşit olmayan, kendilerine iletilen mesajlara sofistike yanıtlar üretemeyecek olan çocuklardır. kimse çocuklara bir celebrity kültü yaratıp onlara erotik çocuksu-kadın olmayı, pedofili kurbanı olmayı özendiremez.
(bkz: çocuklarınızın geleceği sizin elinizde).
en baştaki hitchcock manzarasında arkadaşı hitchcock’ı dürtmüş.
" hitchcock " demiş " orada bir şey yok, sadece bir rahip ile elini omzuna koyduğu bir çocuk var. "
hitchcock ise pencereyi açıp bağırmış:
" kaç oğlum kaç, kaç da kendini kurtar !"
çünkü neden ? düşünmek size kalmış.
yazıyoruz ama işte bu mega machine'in hegemonyasına rağmen.
popüler kültürün gücü sevilmesi ya da beğenilmesinden değil kendini kanıksatabilmesinden gelir.
diagnostic retikul.
diagnostic retikul1 profili
-
aleyna tilki