gezide 10 kuruş artınca ortalığı yıkan eli palalılar nerede merak ettirendir.
amın oğulları çıksanıza ortaya, iki yüzlü alçak orospu evlatları sizi.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
taliban
oysa bakara makara falan deselerdi büyükelçilik falan verirlerdi.
kasaptan satın aldığım kolonya.
(bkz: siyasal islam)
bira içiyor diye kadın dövmek nedir amk yobaz pislikleri. başta konya falan sanmıştım ama istanbulmuş. yobaz dinciler her yerde.
bira içiyor diye kadın dövmek nedir amk yobaz pislikleri. başta konya falan sanmıştım ama istanbulmuş. yobaz dinciler her yerde.
az evvel bir insan siparişi yanlış geldi diye hakkını aradığı için küfür yedi diye "ağzına sağlık" tepkisi gördüm. gördüm bunu.
çomaristanda sıradan bir gün.
böyle bir topluma dışkı yedirsen bile tonlarca para verip üstüne teşekkür eder bence. çok onurlu bir tepki gerçekten. neden bu kadar yemek zinciri olduğunu daha iyi anlıyorum şu an.
çomaristanda sıradan bir gün.
böyle bir topluma dışkı yedirsen bile tonlarca para verip üstüne teşekkür eder bence. çok onurlu bir tepki gerçekten. neden bu kadar yemek zinciri olduğunu daha iyi anlıyorum şu an.
naif değil " nahif" olacak.
naif: 1. saf, deneyimsiz.
2. isim güzel sanatların özellikle resim alanında kendi kendini yetiştirmiş sanatçısı veya onun yapıtı.
3. isim kendi kendini yetiştirmiş, doğal bir plastik sanat yeteneğine sahip sanatçılar tarafından yaratılan resim sanatı.
4. sıfat acemice yapılan.
nahif: 1. sıfat, eskimiş ince, duygulu, hassas.
2. sıfat, eskimiş zayıf, cılız, çelimsiz.
kaynak:tdk
naif: 1. saf, deneyimsiz.
2. isim güzel sanatların özellikle resim alanında kendi kendini yetiştirmiş sanatçısı veya onun yapıtı.
3. isim kendi kendini yetiştirmiş, doğal bir plastik sanat yeteneğine sahip sanatçılar tarafından yaratılan resim sanatı.
4. sıfat acemice yapılan.
nahif: 1. sıfat, eskimiş ince, duygulu, hassas.
2. sıfat, eskimiş zayıf, cılız, çelimsiz.
kaynak:tdk
ankaralilar bilir, bir zamanlar aksamlari 5 tanesi 1 tl'ye satılırdı.
edit: nostalji yapan yazar arkadaşlar 7-8 simit bile alındığını soylediler. soyle bir hafızayı zorladığım zaman 7'yi gördüğümü hatırladım. yav bi de tazeydi o simitler. simitçi abiler maksat ellerinde kalmasın diye yapardi bu güzelliği.
bu anıyı bile çok gördü allah'la kandıranlar.
edit: nostalji yapan yazar arkadaşlar 7-8 simit bile alındığını soylediler. soyle bir hafızayı zorladığım zaman 7'yi gördüğümü hatırladım. yav bi de tazeydi o simitler. simitçi abiler maksat ellerinde kalmasın diye yapardi bu güzelliği.
bu anıyı bile çok gördü allah'la kandıranlar.
adam uyuşturucu satıcısı, kargoda malı narkotik tarafından yakalanıyor ve 1 ay ceza alıyor adalete bakın. bunu da rahatlıkla ekşi sözlükte marifet gibi yazabiliyor.
kafası uçmuşken hesabı da uçurulsa keşke
kafası uçmuşken hesabı da uçurulsa keşke
kovulmasını haklı bulduğum adamdır.
işini aksatıp, kendi dini ritüellerini yerine getiremezsin. başkası da kalkıp ''ben bulutlara inanıyorum, benim inancıma göre de günde 3 saat bulutları izleyerek şükranlarımı sunmam gerekiyor'' dediği zaman bu işin içinden çıkamayız.
tabii normal bir hukuk devletinde bu adam tekrar işe iade edilmemesi gerekirdi. o kadar çok inançlıysanız eğer, yanınızda çalışan ateist adamın da hakkına girmiş olduğunuzu düşünmeniz gerekir. mesai saatleri içerisinde inançlarınızı kendi içinizde yaşayın. iş dışında da neye tapıyorsanız tapın, kimseyi ilgilendirmez.
işini aksatıp, kendi dini ritüellerini yerine getiremezsin. başkası da kalkıp ''ben bulutlara inanıyorum, benim inancıma göre de günde 3 saat bulutları izleyerek şükranlarımı sunmam gerekiyor'' dediği zaman bu işin içinden çıkamayız.
tabii normal bir hukuk devletinde bu adam tekrar işe iade edilmemesi gerekirdi. o kadar çok inançlıysanız eğer, yanınızda çalışan ateist adamın da hakkına girmiş olduğunuzu düşünmeniz gerekir. mesai saatleri içerisinde inançlarınızı kendi içinizde yaşayın. iş dışında da neye tapıyorsanız tapın, kimseyi ilgilendirmez.
striptiz tam olarak nerede?
sadece şarkı söylüyor.
bende bir heyecanla açtım ama kendimi şarkıya eşlik ederken buldum.
edit : (bkz: bambaşka biri) bu şarkıyla striptiz yapılmaz arkadaşlar.
(bkz: pour it up) bu şarkı hoş, bak bunda yapılır. dinlerken ben bile götüme hakim olamıyorum.
sadece şarkı söylüyor.
bende bir heyecanla açtım ama kendimi şarkıya eşlik ederken buldum.
edit : (bkz: bambaşka biri) bu şarkıyla striptiz yapılmaz arkadaşlar.
(bkz: pour it up) bu şarkı hoş, bak bunda yapılır. dinlerken ben bile götüme hakim olamıyorum.
ulan önceden 1 milyon dolar diyolardı. 5000 dolara kadar düştük.
yerimde biraz yaşını almış bir adam olsa kalbi dururdu,
öylesine kalp dayanmaz bir an.
öylesine kalp dayanmaz bir an.
bilim var da sanki bir de kurgusunu yapacaz! yetmedi üstüne bir de filmini çekicez. ölme eşeğim ölme.
lan hiç mi utanmanız arlanmanız kalmadı? tamam kadrolaşmanın bokunu çıkardığınızı zaten biliyoruz ama milletin gözüne gözüne sokacak kadar da korkunuz kalmamış artık. isim değişikliği yapıp şimşek havayolları koyun bari tam olsun.
tanım: thy bünyesinde çalışan şimşek sülalesinden bir vefat haberi.
tanım: thy bünyesinde çalışan şimşek sülalesinden bir vefat haberi.
sevgilin olunca gelen '' başıma dert aldım napıcam şimdi '' hissi
bu durum normal değil bilader, siz normalleştirmeye çalışıyorsunuz…
edit:doğulu kimliğimle olaya noktayı koymuşum yine:)
edit:doğulu kimliğimle olaya noktayı koymuşum yine:)
alt ve orta gelir grubu yaşam mücadelesi veriyor,
dolar almayın diyerek hem bu kitle ile alay ediyor,
hemde sermaye piyasası kanuna göre suç işliyor.
bir haftadır piyasada en çok dolar alan kurum (bkz: botaş),bence botaş yetkililerine bunu anlatsın.
dolar almayın diyerek hem bu kitle ile alay ediyor,
hemde sermaye piyasası kanuna göre suç işliyor.
bir haftadır piyasada en çok dolar alan kurum (bkz: botaş),bence botaş yetkililerine bunu anlatsın.
güzel haber editi: ceylin bulundu arkadaşlar ailesinden teyit edildi. sağlığı yerinde ve bir sorun yok. bulunduğu yer gaziemir optimum. oraya tek başına nasıl gitti ne yaptı bilmiyorum. fakat kızımız sağlıklı bir şekilde ailesine teslim edildi. sözlük ahalisine ayrıca teşekkür ederim.
haber linki
üst edit 5: bulundu haberi geldi. ailenin teyit etmesini bekliyorum
üst edit: ceylin dün akşam evdeymiş. fakat sabah uyandıklarında evde bulamamışlar. bilgi geldikçe güncelleyeceğim
üst edit 2: herhangi bir hastalığı vs var mı diye soranlar var. hayır bilinen bir hastalığı yok
üst edit 3: izmirde son dakika instagram hesabından da paylaşım yapılmış. gelen bilgiye göre hasanağa parkının orada 7-8 yaşlarında bir kız görülmüş.
üst edit 4: aile karakolda ve arama çalışması devam ediyor. maalesef henüz güzel bir haber yok.
8 yaşındaki ceylin buca nikah salonu civarında kaybolmuştır. buca yıldız mahallesinde oturuyorlar. ailesi ve polis ekipleri aramaya devam ediyor. hem lokasyona yakın olanların hem de buca'da olanların yardımlarını bekliyorlar.
irtibat: 0554 376 24 25 - şerfie mamağa (annesi)
görsel
görsel
görsel
edit: (bkz: #138499439) yazar bir arkadaş okul gruplarında da paylaşıldığını iletti
haber linki
üst edit 5: bulundu haberi geldi. ailenin teyit etmesini bekliyorum
üst edit: ceylin dün akşam evdeymiş. fakat sabah uyandıklarında evde bulamamışlar. bilgi geldikçe güncelleyeceğim
üst edit 2: herhangi bir hastalığı vs var mı diye soranlar var. hayır bilinen bir hastalığı yok
üst edit 3: izmirde son dakika instagram hesabından da paylaşım yapılmış. gelen bilgiye göre hasanağa parkının orada 7-8 yaşlarında bir kız görülmüş.
üst edit 4: aile karakolda ve arama çalışması devam ediyor. maalesef henüz güzel bir haber yok.
8 yaşındaki ceylin buca nikah salonu civarında kaybolmuştır. buca yıldız mahallesinde oturuyorlar. ailesi ve polis ekipleri aramaya devam ediyor. hem lokasyona yakın olanların hem de buca'da olanların yardımlarını bekliyorlar.
irtibat: 0554 376 24 25 - şerfie mamağa (annesi)
görsel
görsel
görsel
edit: (bkz: #138499439) yazar bir arkadaş okul gruplarında da paylaşıldığını iletti
kyk borçlarının neden silinmemesi gerektiğini anlayamayan bir adamın üniversite diploması çöptür. adam bunun altın günü gibi bir mekanizma olduğunu, kendisine verilen kredinin okurken eli daralmasın diye ona geçici verilmiş, emanet bir nakit desteği olduğunu anlayamıyor ve o parayı neden kendisinden sonrakilere devretmesi gerektiğini sorguluyor, "paraya niye el koyamıyorum, niye bende kalmıyor, benden öncekiler bana devretti diye neden ben de kendimden sonrakilere devretmek zorundaymışım ki" diye yorum yapıyor.
bu yorumu yapan insan gerçekten kamuya ait bir paranın gaspından bahsettiğini anlayamıyorsa yazık, bugüne kadar ne okumuşsa. bu adamdan ne millete ne devlete, kimseye fayda gelmez. adam topluma karşı sorumluluğunu inkar ediyor. gerekçe de öğrenci olması.
bu yorumu yapan insan gerçekten kamuya ait bir paranın gaspından bahsettiğini anlayamıyorsa yazık, bugüne kadar ne okumuşsa. bu adamdan ne millete ne devlete, kimseye fayda gelmez. adam topluma karşı sorumluluğunu inkar ediyor. gerekçe de öğrenci olması.
adam vergi dairesinden çıkmış evine gidiyor, kızmayın.
ayşe'nin ağlamaya çalıştığı vedayı izledim.
duygusal değilsin evrim'i de sevmiyorsun tıpkı diğer tüm kızları sevmediğin gibi.
duygusal değilsin evrim'i de sevmiyorsun tıpkı diğer tüm kızları sevmediğin gibi.
bayılıyorum şu tatlı su islamcılarına.
hani islam hoşgörü diniydi? hoşgörünüz ergenin tekinin yaptığı cahilliğe kadar mı?
"yargılansın velet, cehennemde yansınlar, vay ki dine hakaret edenlerin haline" diye hoşgörü mü olur? sizin dininizde işinize gelmeyen her şeyin ve herkesin böyle hakkından mı geliniyor?
şehirli talibanlar sizi, hoşunuza gitmeyen herkesin ilk fırsatta kafasını kesmekten başka fanteziniz yok.
hani islam hoşgörü diniydi? hoşgörünüz ergenin tekinin yaptığı cahilliğe kadar mı?
"yargılansın velet, cehennemde yansınlar, vay ki dine hakaret edenlerin haline" diye hoşgörü mü olur? sizin dininizde işinize gelmeyen her şeyin ve herkesin böyle hakkından mı geliniyor?
şehirli talibanlar sizi, hoşunuza gitmeyen herkesin ilk fırsatta kafasını kesmekten başka fanteziniz yok.
bunlara cevap vermeye bile degmez. daha yasal goc ile yasadisi gocun ayrimini yapamiyor ben ne anlatayim bu canliya.
muhalefet ile ilgili şimdiye kadarki en yerinde saptamalardan birini yapmıştır.
(bkz: kutlama dediniz muhafazakarlar korktu.)
(bkz: kutlama dediniz muhafazakarlar korktu.)
adamlara helal olsun, bu milletin amına koyacağız dediler ve sözlerini tutuyorlar.
bu akşamüstü depo fulldü, shell'e girdim. en son aldığım benzinden itibaren 162 km gitmişim. ödeme yapmaya gidene kadar plaka kapanmış, depo dolmuş. 318 tl verdim. km'de ~2 tl, hesabı da kolay oluyor artık, x2.
allah senden de razı olsun reyis. arabayı aldığım günden beri her seferinde depo fullüyorum, zenginlik anasını satayım...
hadi ben bir şekilde verebiliyorum da, 23 haziran 2019'da akp'ye oy verip konya'nın aşağı elmalı köyünde yaşayan hüseyin emmi napiğür acaba? ekmek arası makarna yiyerek haline şükrediyor mudur? beter olun anasını satayım. umrumda bile değilsiniz. başkası adına üzülmekten bıktım, bana da yazık. artık altta kalanın canı çıksın!
bu akşamüstü depo fulldü, shell'e girdim. en son aldığım benzinden itibaren 162 km gitmişim. ödeme yapmaya gidene kadar plaka kapanmış, depo dolmuş. 318 tl verdim. km'de ~2 tl, hesabı da kolay oluyor artık, x2.
allah senden de razı olsun reyis. arabayı aldığım günden beri her seferinde depo fullüyorum, zenginlik anasını satayım...
hadi ben bir şekilde verebiliyorum da, 23 haziran 2019'da akp'ye oy verip konya'nın aşağı elmalı köyünde yaşayan hüseyin emmi napiğür acaba? ekmek arası makarna yiyerek haline şükrediyor mudur? beter olun anasını satayım. umrumda bile değilsiniz. başkası adına üzülmekten bıktım, bana da yazık. artık altta kalanın canı çıksın!
şu olayda bile kadını suçlayanları gördüğümüz başlık. evin içinde ne olduğu kimseyi ilgilendirmez. istersem evin içinde çıplak gezerim. bu sinekliği yırtıp bana bakmaya çalışmanı normalleştirmez.
rahmetli dedem 3 aylık emekli maaşını aldığında ben de böyle şeyler yapardım. duygulandırdı.
adrenalin tutkunlarının yapabileceği türden bir aktivedir.. her an öldürülme, tecavüze uğrama, gasp yahut hırsızlığa maruz kalma ihtimalinin verdiği yüksek gerilim, en temel adrenalin sporlarında bile yoktur.
bu şekilde göç almaya devam edersek, pek yakında ülkemiz de hindistan ve bangladeş ile aynı lige düşecek.
bu şekilde göç almaya devam edersek, pek yakında ülkemiz de hindistan ve bangladeş ile aynı lige düşecek.
kıçımın batılısı, ne batılı...
bir tane fetöcüyle (fatıma saraylı), bir tane pkk'lı liberal (frederike geerdink) geri zekalının yorumudur.
içinde atatürk lafı geçti mi bu iki grup sinirden kudurur, normaldir.
bir tane fetöcüyle (fatıma saraylı), bir tane pkk'lı liberal (frederike geerdink) geri zekalının yorumudur.
içinde atatürk lafı geçti mi bu iki grup sinirden kudurur, normaldir.
iett şöförü gürcü maduro'nun nas ve faiz hezeyanlarından sonra yine endeks saldı. geçtiğiniz aralık'ta bist100'de usd kuruna paralel bir yükseliş olmuştu bu sefer bist daha nötr kaldı.
son devlet kuran türk, rauf denktaş.
uyumayın yeter artık adamların yayınladığı navtex bu deniz alanları benim buraya olta bile sallayamazsın demek. adamlar kaş limanına kadar navtex ilan ediyor allah belanızı versin buna cevap vermeyen herkes vatan hainidir.
kalıp sabunu hafif ıslak lifle köpürtmeyen erkekte ne bileyim amk..
liflenmeden duş alanlar var içimizde zannediyor ki temizlendim, gözenekler açılmıyor kardeşim deri nefes alması için lif kullanacaksın jelmiş yok bilmemneymiş traş..
liflenmeden duş alanlar var içimizde zannediyor ki temizlendim, gözenekler açılmıyor kardeşim deri nefes alması için lif kullanacaksın jelmiş yok bilmemneymiş traş..
özet: hükümet vatandaşı gene dolandırmaya kalkabilir.
ya sanki kürtler türklere kız veriyor.
mal bölünmesin diye aile dışından kürde bile kız vermiyorsunuz dostum siz.
akraba olan kürde veriyorsunuz.
hem vermek ne lan? tabak mı bu?
mal bölünmesin diye aile dışından kürde bile kız vermiyorsunuz dostum siz.
akraba olan kürde veriyorsunuz.
hem vermek ne lan? tabak mı bu?
türkiye'de 200 sene sonra kullanıma geçecektir mevcut kafayla.
zira dünyanın 101. en hızlı interneti bizde. 101 ne demek biliyor musunuz? afrika'nın kabilelerinden hallice.
zira dünyanın 101. en hızlı interneti bizde. 101 ne demek biliyor musunuz? afrika'nın kabilelerinden hallice.
korkaklığından ne yapacağını şaşırmış bir adet gazeteci bozuntusu yazısı.
adam gözümüzün önünde korkmaktan delirdi.
adam gözümüzün önünde korkmaktan delirdi.
ilk maaşını almaya başladığın bu yaşında keşke her ay kenara altın felan atsaydın be güzelim.
"hahaha tipine soktuğumun orospu çocukları.
o hırsız, şerefsiz piç için bir marş bekliyorsaniz daha çok beklersiniz amk cocuklari" dediğim olay .
o hırsız, şerefsiz piç için bir marş bekliyorsaniz daha çok beklersiniz amk cocuklari" dediğim olay .
ülke bunaklara kaldı, iki haneli iq'ya sahip tipler ülke yönetmeye çalışıyor.
"bilinmeyen bir nedenle çıkan kavga" ulan habercinin işi bunu öğrenmek zaten, sırf görüntüyü ver sebebi öğrenme, böyle habercilik mi olur.
doktorlar bilerek isteyerek korunmamaktadır. bu bilinçli, politik bir tercihtir. amaç doktorları ya özele ya yurtdışına yönlendirerek devlet hastanelerini kapatmak/özelleştirmek, çökmüş, zarar eden sgkyı kurtarmaktır. halkın düşeceği durum hiç kimsenin umrunda değildir.
doktor cinayetleri/saldırıları, tıpkı kadın cinayetleri gibi politiktir. asla aksini düşünmeyin. bilerek yapılıyor.
hekim arkadaşlarım lütfen kendinizi koruyacak ekipmanlar edinin ve gerek olduğunda kullanmaktan çekinmeyin. bu işler hızlanarak artacak. toplum cinnet halinde ve cinnetteki insanlarla uğraşmak bize düştü. randevu bulamayan bıçağı takar, odadan çıkmak istemeyen silah çeker, tüm vücut röntgen çektiremeyen yumruklar.. halkın şamar oğlanı olduk. ama artık değil. kendi adıma koruma ekipmanları edineceğim yasal yollarla, ve kendi hayatım veya başka bir hekim arkadaşımın hayatı tehlikede olduğunda gözümü kırpmayacağım. sizlere de bunu öneririm (yurtdışına gidene kadar tabii, herhalde ömrünü burda doktorluk yaparak geçirmeyi düşünen kalmamıştır.)
doktor cinayetleri/saldırıları, tıpkı kadın cinayetleri gibi politiktir. asla aksini düşünmeyin. bilerek yapılıyor.
hekim arkadaşlarım lütfen kendinizi koruyacak ekipmanlar edinin ve gerek olduğunda kullanmaktan çekinmeyin. bu işler hızlanarak artacak. toplum cinnet halinde ve cinnetteki insanlarla uğraşmak bize düştü. randevu bulamayan bıçağı takar, odadan çıkmak istemeyen silah çeker, tüm vücut röntgen çektiremeyen yumruklar.. halkın şamar oğlanı olduk. ama artık değil. kendi adıma koruma ekipmanları edineceğim yasal yollarla, ve kendi hayatım veya başka bir hekim arkadaşımın hayatı tehlikede olduğunda gözümü kırpmayacağım. sizlere de bunu öneririm (yurtdışına gidene kadar tabii, herhalde ömrünü burda doktorluk yaparak geçirmeyi düşünen kalmamıştır.)
susurluk zamanı lambaları açıp kapatırdık, çocuktum anlam veremezdim.
gezi zamanı tencere tava çaldık.
şimdi büyük çok büyük bir buhranın içindeyiz ve ne bir protesto, ne bir eylem. nasıl da sindirilmişiz.
desteklediğim fikir, keşke bir fitili ateşlese.
gezi zamanı tencere tava çaldık.
şimdi büyük çok büyük bir buhranın içindeyiz ve ne bir protesto, ne bir eylem. nasıl da sindirilmişiz.
desteklediğim fikir, keşke bir fitili ateşlese.
(bkz: tay sikildiği ovayı özlermiş)
çok afedersiniz.
çok afedersiniz.
abi sjw falan sikko salak bir şey ama eşcinselliğe nasıl özeneceksin onu anlamadım ben.
bir anda yarak yeme isteği mi oluşuyor görünce, bu tarz bir şey mi. yani hep am meme sevmişsin ama netflixte gaylik görünce gözünü karartıp iş arkadaşlarını mı arıyorsun pampa beni öğle arasında siker misiniz diye.
gizli ibnelik diye bir şey var abi hakikaten. bizi gay yapacaklar diye anıranların hepsi gay zaten.
bir anda yarak yeme isteği mi oluşuyor görünce, bu tarz bir şey mi. yani hep am meme sevmişsin ama netflixte gaylik görünce gözünü karartıp iş arkadaşlarını mı arıyorsun pampa beni öğle arasında siker misiniz diye.
gizli ibnelik diye bir şey var abi hakikaten. bizi gay yapacaklar diye anıranların hepsi gay zaten.
gel vatandaş gel akşam malı bunlar, 119tl'ye the callisto protocol! patron çıldırdı. olur mu öyle şey deme, oldu valla. son ürünler ablacım, gel böyle sen. 119tl'ye ben sana season pass de veririm abim benim, seni mi kıracağım, sen iste yeter ki. ama bak almazsın, yarına mal kalmaz yeni sevkiyat için 399tl fiyat çekersem çok ağlarsın. hazır mal tezgahtayken al, çoluk çocuk sevinsin, di mi abicim? sen gel dinle beni, sonra üzülürsün bak... tamam mı abim? eyvallah, çok iyi ettin de aldın. hemen sarayım sana bir tane 119tl'ye the callisto protocol digital deluxe edition. parayı şu kasadaki abiye verirsin, bereketini gör, afiyet olsun. gel vatandaş gel, son mallar bunlar, kapatıyoruz!
enflasyonun uçmasına sebep mevduat sistemidir.
eğer getirileri ödemek için para basılıyorsa dolar da hızlıca artacaktır. kısır döngü.
eğer bu sistem bu kadar güzel olsaydı diğer ülkeler salak mı. onlar neden böyle birşey çıkartmıyor?
eğer getirileri ödemek için para basılıyorsa dolar da hızlıca artacaktır. kısır döngü.
eğer bu sistem bu kadar güzel olsaydı diğer ülkeler salak mı. onlar neden böyle birşey çıkartmıyor?
geçmişe gideceğim için hiç öyle kendi kendime nutuk atmaktır, felsefe parçalamaktır, abuk subuk meriçliklerle uğraşmam, o haftanın sayısal loto sonuçlarını verir geçerim.