ortamın iğrençliği midemi bulandırdı.
genç kızlar kolay yoldan para kazanmak için ne hallere düşüyorlar. videonun sonuna doğru pasaport falan diyorlar, muhtemelen dubai'ye uzun bir yolculuk olacaktır.
neyse üstte 31 yaşında olup, 26 yaşında gösterdiğini belirten hanım efendiye de tebessüm ettim. burada milleti eleştirirken hala kendi reklamının peşinde hahaa benim oyum sana ablacım.
Sık geçen başlıklar
buralarda11 136
ekşi profilipara için arap da olurlar, herhangi bir şey de olurlar.
sorsan ''en millüyetçü bizüz haa haçan daa'' diye garip şiveleriyle cevap verirler. para için ruhlarını satan sözde milliyetçiler.
sorsan ''en millüyetçü bizüz haa haçan daa'' diye garip şiveleriyle cevap verirler. para için ruhlarını satan sözde milliyetçiler.
fenerbahçe ve beşiktaş taraftarları bu cümlelerden sonra istanbul'da sizi sandığa gömecek merak etmeyiniz. tabii tüm şehirlere de yayılır bu durum.
trabzon köyünde, araplarla beraber kendi kendinizi yönetirsiniz.
trabzon köyünde, araplarla beraber kendi kendinizi yönetirsiniz.
genel olarak kadını da, erkeği de ayrı ayrı iticidir. tamamı değil belki, ama %90 kısmı iticidir.
gereksiz agresif yapıları, cehaleti zirvede yaşamaları, yobazlıkta artık başı çekmeleri, arap kültürünü özlerinde hissetmeleri, sözde milliyetçi olmaları, trabzon'da doğmuş olmalarını ayrıcalık zannetmeleri (bu komik cidden), grup halinde oldukları zaman garip bir özgüven patlaması yaşamaları, saçma sapan müzik ve yemek kültürleri olması bu insanları itici yapıyor. trabzonsporlu olmaları da ayrı bir durum tabii.
tanıdığım bütün trabzonlularda bunları gördüm ve uzak durmakta fayda var.
gereksiz agresif yapıları, cehaleti zirvede yaşamaları, yobazlıkta artık başı çekmeleri, arap kültürünü özlerinde hissetmeleri, sözde milliyetçi olmaları, trabzon'da doğmuş olmalarını ayrıcalık zannetmeleri (bu komik cidden), grup halinde oldukları zaman garip bir özgüven patlaması yaşamaları, saçma sapan müzik ve yemek kültürleri olması bu insanları itici yapıyor. trabzonsporlu olmaları da ayrı bir durum tabii.
tanıdığım bütün trabzonlularda bunları gördüm ve uzak durmakta fayda var.
tarihin en saçma sapan sözlerinden biridir. cahil toplumların kendi kendini kandırması için teselli niyetine söylenmiştir.
genellikle düşük ıq'lü, dinine bağlı ve vasat kişiler tarafından dile getirilir ve inanılır.
genellikle düşük ıq'lü, dinine bağlı ve vasat kişiler tarafından dile getirilir ve inanılır.
güldüğüm başlıktır.
biri hariç tanıdığım çoğu karadenizli kadın zerafet nedir bilmeyen, nezaketten bihaber garip varlıklardı. tabii bunları sadece sevgili olduğum kadınlarda görmedim. doğdukları yaylalardan mı, içtikleri çaylardan mı, aile yapılarından mıdır nedir, çoğu bu şekilde yetişmiş.
bazılarının ''bah dobra konuşayrumm ben ha'' kisvesi altındaki patavatsızlıkları, bazılarının saplantılı aşkları, bazılarının o yüksek yüksek tepkileri, bazılarının agresif yapıları, bazılarının boş beleş milliyetçiliği, bazılarının o kafa siken karadeniz müziği merakı, bazılarının çok güzelmiş gibi kuymak, muhlama ve bunun gibi ne idüğü belirsiz yemekleri vs. vs. derken, özellikle rize ve trabzon olmak üzere iyice soğudum bunlardan.
istanbul'da bolca bulundukları için her yerde karşına çıkıyor bu tarz kadınlar. neyse uzak olsunlar diyelim.
biri hariç tanıdığım çoğu karadenizli kadın zerafet nedir bilmeyen, nezaketten bihaber garip varlıklardı. tabii bunları sadece sevgili olduğum kadınlarda görmedim. doğdukları yaylalardan mı, içtikleri çaylardan mı, aile yapılarından mıdır nedir, çoğu bu şekilde yetişmiş.
bazılarının ''bah dobra konuşayrumm ben ha'' kisvesi altındaki patavatsızlıkları, bazılarının saplantılı aşkları, bazılarının o yüksek yüksek tepkileri, bazılarının agresif yapıları, bazılarının boş beleş milliyetçiliği, bazılarının o kafa siken karadeniz müziği merakı, bazılarının çok güzelmiş gibi kuymak, muhlama ve bunun gibi ne idüğü belirsiz yemekleri vs. vs. derken, özellikle rize ve trabzon olmak üzere iyice soğudum bunlardan.
istanbul'da bolca bulundukları için her yerde karşına çıkıyor bu tarz kadınlar. neyse uzak olsunlar diyelim.
büyük boy olsun lütfen. extra mayonez de eklerseniz sevinirim. teşekkürler.
t: düşük ıq'lu dinci boykutu.
t: düşük ıq'lu dinci boykutu.
tarih boyunca türkiye için yas ilan eden bir arap ülkesi yoktur.
-muskanın etkisinin artması için kusura bakmazsanız sizi sikmem gerekiyor bacım :(
-haklısınız hocam..
bu çağda hala bunlara inanan bir zihniyetin zaten bu ülkeye bir katkısı olamaz.
bu türlere ne isterse yapabilir, benim için mahsuru yok. haber değeri bile taşımıyor.
-haklısınız hocam..
bu çağda hala bunlara inanan bir zihniyetin zaten bu ülkeye bir katkısı olamaz.
bu türlere ne isterse yapabilir, benim için mahsuru yok. haber değeri bile taşımıyor.
''saldıran suriyelilerin yaşı tutmadığı için denetimli serbestlikle dışarı salındı.''
din kardeşi dediniz, savaştan kaçtılar dediniz, zor durumdalar dediniz başımıza bela ettiniz. ulan hiç değilse şu suç işleyen hastalıklı piçleri sınır dışı edin be kardeşim. bu tipler yarın milletin evine girip tecavüz ettiğinde ne olacak? neyse, cevap belli zaten hiçbir şey.
din kardeşi dediniz, savaştan kaçtılar dediniz, zor durumdalar dediniz başımıza bela ettiniz. ulan hiç değilse şu suç işleyen hastalıklı piçleri sınır dışı edin be kardeşim. bu tipler yarın milletin evine girip tecavüz ettiğinde ne olacak? neyse, cevap belli zaten hiçbir şey.
nerede gereksiz stk ve vakıf varsa toplanmış.
ibadetin gizlisi makbuldur derlerdi. camileri, buluşup gösteriş yapma yerine çevirmişler.
neyse benden uzak olsunlar da ne yaparlarsa yapsınlar. camiyle, ibadetle, tanrıyla falan bir işim yok çok şüğğür..
ibadetin gizlisi makbuldur derlerdi. camileri, buluşup gösteriş yapma yerine çevirmişler.
neyse benden uzak olsunlar da ne yaparlarsa yapsınlar. camiyle, ibadetle, tanrıyla falan bir işim yok çok şüğğür..
ülke artık bu fakir fukaranın gereksizce üremelerinin ağırlığını kaldıramayacak bir noktaya geldi. üremek isteyenlerin malvarlığına bakılıp, en az 5 milyon tl'den yüksekse eğer, üreme onayı belgesi vermesi gerekiyor.
üreme onayı olmadan üreyenler ise her üremeleri sonucunda vergi vermelidir. vergilerini ödeyemeyenlere de hapis cezası veya kısırlaştırma cezası verilmelidir.
sefalet içinde süren yaşamlarının sonucunda oluşan psikolojik ve fiziksel şiddetle beraber mutsuz evlilikleri beni çok bağlamıyor. ama bunlarla beraber yaptıkları en az 3 çocuğun, 2 tanesini devlete vererek bizim vergilerimizle çocukların büyümesi hepimizi etkiliyor.
ben milletin geleceğini düşünmeden, bilinçsizce ve korunmadan yaptıkları seks için vergi vermek istemiyorum.
diğer taraftan bakarsak eğer, devlete vermeseler bile bu çocuklara yeterli besini ve eğitimi veremeyerek zor bir hayat yaşamalarına neden oluyorlar. bu çocukların bir kısmı ise ekonomik durumlarından ötürü daha sonra ki yıllarda karşımıza gaspçı, hırsız vs. olarak çıkabiliyor.
mecliste bu konu için artık yasal bir düzenleme getirilmesi gerekiyor.
üreme onayı olmadan üreyenler ise her üremeleri sonucunda vergi vermelidir. vergilerini ödeyemeyenlere de hapis cezası veya kısırlaştırma cezası verilmelidir.
sefalet içinde süren yaşamlarının sonucunda oluşan psikolojik ve fiziksel şiddetle beraber mutsuz evlilikleri beni çok bağlamıyor. ama bunlarla beraber yaptıkları en az 3 çocuğun, 2 tanesini devlete vererek bizim vergilerimizle çocukların büyümesi hepimizi etkiliyor.
ben milletin geleceğini düşünmeden, bilinçsizce ve korunmadan yaptıkları seks için vergi vermek istemiyorum.
diğer taraftan bakarsak eğer, devlete vermeseler bile bu çocuklara yeterli besini ve eğitimi veremeyerek zor bir hayat yaşamalarına neden oluyorlar. bu çocukların bir kısmı ise ekonomik durumlarından ötürü daha sonra ki yıllarda karşımıza gaspçı, hırsız vs. olarak çıkabiliyor.
mecliste bu konu için artık yasal bir düzenleme getirilmesi gerekiyor.
haklı işverendir.
biri de kalkıp ben doğaya inanıyorum, her cuma denize şükranlarımı sunmak için sahile gitmeliyim dese ve 2 saat ortadan kaybolsa diğer çalışanlara haksızlık olur.
o yüzden iş görüşmelerinde cumaya gidilip, gidilmediği sorulmalıdır. ''cuma'ya gidcem ben hocam yeaa'' diye tutturan muhafazakarlara da yol verilmelidir.
biri de kalkıp ben doğaya inanıyorum, her cuma denize şükranlarımı sunmak için sahile gitmeliyim dese ve 2 saat ortadan kaybolsa diğer çalışanlara haksızlık olur.
o yüzden iş görüşmelerinde cumaya gidilip, gidilmediği sorulmalıdır. ''cuma'ya gidcem ben hocam yeaa'' diye tutturan muhafazakarlara da yol verilmelidir.
şeytan çocuk, ya da cin çocuk çok önemli değil.
3-5 it kopuğun çevrelerine aldığı çocuğa yaptığı zorbalık mide bulandırıcı. çocuğa şehadet getirtince elinize ne geçti amkdum kekoları.
hiçbir şeye inanmayan birine videoyu izletseniz, bu tipleri görünce şeytana tapar.
3-5 it kopuğun çevrelerine aldığı çocuğa yaptığı zorbalık mide bulandırıcı. çocuğa şehadet getirtince elinize ne geçti amkdum kekoları.
hiçbir şeye inanmayan birine videoyu izletseniz, bu tipleri görünce şeytana tapar.
duygusal erkek konuşmaz da, küser de, kırılır da, hatta inanır mısınız yüzüne bile bakmaz.
bunların aradığı ise dışarıda hanzo, it kopuk olacak, evde de söz dinleyecek bir eerrrkek. yalnız o erkeklerin hanzoluğu ileride kendilerine döndükleri zaman da, sosyal medyadan adalet aramaya başlıyorlar.
bunların aradığı ise dışarıda hanzo, it kopuk olacak, evde de söz dinleyecek bir eerrrkek. yalnız o erkeklerin hanzoluğu ileride kendilerine döndükleri zaman da, sosyal medyadan adalet aramaya başlıyorlar.
komik bir olay göremedim.
ülkedeki her 10 ilişkiden, en az 5'inde zaten aldatma olayı oluyor.
bu olaya haykıra haykıra gülenlerin sevgilileri şu an kimlerle sikişiyordur kim bilir. ee metroda yakalayamadığınız için komik gelmemesi normal tabii.
ablam sen de siktir et anahtarı falan. kapı kilidini komple değiştir.
ülkedeki her 10 ilişkiden, en az 5'inde zaten aldatma olayı oluyor.
bu olaya haykıra haykıra gülenlerin sevgilileri şu an kimlerle sikişiyordur kim bilir. ee metroda yakalayamadığınız için komik gelmemesi normal tabii.
ablam sen de siktir et anahtarı falan. kapı kilidini komple değiştir.
filmi izledik valla çok uzun sürmedi.
''gerek türkiye'de ki şartlar gerekse mevcut düzen, mülteciler, mafyalar, fırsatçılar, ve artık orada insanların sokakta yürürken bile öldürüldüğü ülkede yaşamayı kabul etmiyor.ve istemiyorum.''
bunun neresi vatanı küçümseme lan? her gün bunları yaşamıyor muyuz? ben bu tip insanları; içip içip karısını ve çocuğunu döven, komşuların duymaması için ağızlarını kapatıp iyi adam rolüne giren kaypaklara benzetiyorum.
kendisi adına güzel bir adım atmış olsa da, bu durum avrupa'ya yasal yollarla vize talebinde bulunacak insanları daha da zora sokmuştur.
bunun neresi vatanı küçümseme lan? her gün bunları yaşamıyor muyuz? ben bu tip insanları; içip içip karısını ve çocuğunu döven, komşuların duymaması için ağızlarını kapatıp iyi adam rolüne giren kaypaklara benzetiyorum.
kendisi adına güzel bir adım atmış olsa da, bu durum avrupa'ya yasal yollarla vize talebinde bulunacak insanları daha da zora sokmuştur.
bugün toplantı için gelen boş beleş biri tarafından gerçekleştirilen eylem. yapmacık konuşmalarıyla kafa sikmesinin yanında, içinde yaşadığı ezikliği de bu gibi farklı şekillerde kapatmaya çalıştığını hissettirdi.
genelde bu tipler, kişisel gelişim zırvalıklarını okuyarak hayatın bir yerinden tutunmaya çalışırlar. bir de sıktıktan sonra gerçekten bir şey başarmış bir amele gibi sırıtmaları çok acınası geliyor.
aynen kardeşim en özgüvenli, en kendinden emin, en alfa sensin. tek tek soyunalım da, hepimizi zaman kaybetmeden sik lütfen. çünkü bunu hak ediyorsun.
genelde bu tipler, kişisel gelişim zırvalıklarını okuyarak hayatın bir yerinden tutunmaya çalışırlar. bir de sıktıktan sonra gerçekten bir şey başarmış bir amele gibi sırıtmaları çok acınası geliyor.
aynen kardeşim en özgüvenli, en kendinden emin, en alfa sensin. tek tek soyunalım da, hepimizi zaman kaybetmeden sik lütfen. çünkü bunu hak ediyorsun.
seküler kız peşinde koşan muhafazakar barzoların, suriyelilerin ve türbanlı kızların en sevdiği sosyal aktivitesine derin bir darbedir.
yine de en büyük darbe suriyelilere ve kaçak göçmenlere vurulmuş gibi duruyor. sahiller de bunlara kapatılırsa eğer, suriye'ye büyük bir göç dalgası başlar.
yine de en büyük darbe suriyelilere ve kaçak göçmenlere vurulmuş gibi duruyor. sahiller de bunlara kapatılırsa eğer, suriye'ye büyük bir göç dalgası başlar.