mesnet edilen indirimli ücret çok düşük olmadığından, tüketicinin ürünü satınalarak faydalanması için makul kabul edilebilecek bir meblağ olduğundan ve kendisine yöneltilen hakkı kötüye kullanmak gibi bir amacı mutlak müspet olmayacağından, davalı tarafın karara itirazının reddine yönelik karar verilir.
avukata bile gerek yok, sırtınızı yaslayıp keyfinize bakın.
ha, sonra migros davayı kazanıp, çatır çatır dava masraflarını size yıkarsa buraya gelip ağlamak yok, hukukçu olmayan adamdan alacağınız avukat tavsiyesi ile bu kadar.
Sık geçen başlıklar
what makes you think i m not a superhero 51
ekşi profilibakkal dükkanı bile bundan daha iyi yönetilir.
anayasa mahkemesine gitse bozulacak karardır. zira buçuk kuruş diye bir para birimi yoktur. en küçük para birimi 1 kuruştur ve fiyatlamalar bunun katı olmalıdır.
şunu dahi düşünemeyen adamların tek sözüyle kararname çıkartılan bir muz cumhuriyeti oldu burası.
anayasa mahkemesine gitse bozulacak karardır. zira buçuk kuruş diye bir para birimi yoktur. en küçük para birimi 1 kuruştur ve fiyatlamalar bunun katı olmalıdır.
şunu dahi düşünemeyen adamların tek sözüyle kararname çıkartılan bir muz cumhuriyeti oldu burası.
(bkz: lgbtqia+ç)
hoşt desek çil yavrusu gibi dağılacak dinci barzo moruklardan mi korkacak mışız?
hahayt, güldürmeyiniz.
hahayt, güldürmeyiniz.
2001'de ben öğrenci halimle okula gidip gelirken harçlıklarımla arabamın deposunu doldurabiliyordum.
bugün şirket aracım var, öyle olmasa o depoyu dolduracak 1500 liram yok.
artık alenen yalan söylüyorlar, vallahi yuh be!
bugün şirket aracım var, öyle olmasa o depoyu dolduracak 1500 liram yok.
artık alenen yalan söylüyorlar, vallahi yuh be!
kıçımın batılısı, ne batılı...
bir tane fetöcüyle (fatıma saraylı), bir tane pkk'lı liberal (frederike geerdink) geri zekalının yorumudur.
içinde atatürk lafı geçti mi bu iki grup sinirden kudurur, normaldir.
bir tane fetöcüyle (fatıma saraylı), bir tane pkk'lı liberal (frederike geerdink) geri zekalının yorumudur.
içinde atatürk lafı geçti mi bu iki grup sinirden kudurur, normaldir.
ulan tam sosyal demokratlar iktidara gelecek, onda da savaş başlayacak.
siyasal islamcılar artık 3023'e kadar anlatır "ekmek karneyle alınıyordu, selanik'i imamoğlu verdi" hebe hübe diye.
siyasal islamcılar artık 3023'e kadar anlatır "ekmek karneyle alınıyordu, selanik'i imamoğlu verdi" hebe hübe diye.
bir motor sever olarak gayet haklı bir söylemdir.
nedir bu sözdeki moronluk ben anlamadım.
nedir bu sözdeki moronluk ben anlamadım.
çok yerinde cezadır.
18 km/h aşıldığı için yalnız 427 tl'dir, ceza yediğin hızın (138 km/h) sadece 18 km/h daha fazlasını yapsaydın, 888 tl olacaktı.
trafik kuralı - ceza korelasyonu böyledir. zengin adamlara gelip gelmemesi, senin yediğin boku haklı çıkarmaz.
18 km/h aşıldığı için yalnız 427 tl'dir, ceza yediğin hızın (138 km/h) sadece 18 km/h daha fazlasını yapsaydın, 888 tl olacaktı.
trafik kuralı - ceza korelasyonu böyledir. zengin adamlara gelip gelmemesi, senin yediğin boku haklı çıkarmaz.
düşkün selvi'nin evinin oturma odasında yaptığı anket galiba..
filtre kahve ile 3'ü 1 aradayı bir tutan zihniyetin espresso'dan da çok anlamadığı düşünüldüğünde sen önce kendi götüne bak diyecek zihniyettir.
oooh, çok da iyi olmuş, ooooh...
o "cam pencere açamıyoruz, kahve içemiyoruz" diye zırlayan dayı var ya, hüseyin arslan..
apartmanı oraya kaçak yaptıran. hah, o hüseyin amca, eli şeyinde istanbulun göbeğinde apartman sahibi oluyor. nasıl oluyor? böyle oluyor. ona üzüleceğim öyle mi?
tebrik ediyorum, yan tarafta ırza tecavüz yapan müteahhiti. çok iyi yapmış.
bu kaçakçı güruha az bile.
o "cam pencere açamıyoruz, kahve içemiyoruz" diye zırlayan dayı var ya, hüseyin arslan..
apartmanı oraya kaçak yaptıran. hah, o hüseyin amca, eli şeyinde istanbulun göbeğinde apartman sahibi oluyor. nasıl oluyor? böyle oluyor. ona üzüleceğim öyle mi?
tebrik ediyorum, yan tarafta ırza tecavüz yapan müteahhiti. çok iyi yapmış.
bu kaçakçı güruha az bile.
birilerine rant sağlamaktan başka hiç bir boka yaramayacak atık su arıtma tesisinin temelini atmayarak kendinden önceki yönetimlerin çapını göstermiş cumhurbaşkanı favorisi.
daha önce yaptıkları yalan yanlış atık su arıtma projeleri sayesinde denizin amına koyulmuş, hala utanmadan konuşabiliyorlar.
daha önce yaptıkları yalan yanlış atık su arıtma projeleri sayesinde denizin amına koyulmuş, hala utanmadan konuşabiliyorlar.
ayı kafası çizimi değildir.
son akşam yemeği, mona lisa gibi eserlerin sahibinin bir çizimidir.
bu kişi götünü boya kovasına sokup, tuvale dayasa, bugün o da benzer fiyatlara gidecektir.
konu bundan ibarettir.
edit: bir suser; "sanat bu kadar basit olmamalı netice ünlü eseri ya da eserleri var diye, herşey gelişi güzel bu kadar şişirilmemeli" diye mesaj atmış. çok doğru o yüzden de şişirilmiyor; ünlü eserlerine biçilen değer (mona lisa; 850 milyon dolar) yanında 17 milyon dolar gibi bedava bir bedeli var.
son akşam yemeği, mona lisa gibi eserlerin sahibinin bir çizimidir.
bu kişi götünü boya kovasına sokup, tuvale dayasa, bugün o da benzer fiyatlara gidecektir.
konu bundan ibarettir.
edit: bir suser; "sanat bu kadar basit olmamalı netice ünlü eseri ya da eserleri var diye, herşey gelişi güzel bu kadar şişirilmemeli" diye mesaj atmış. çok doğru o yüzden de şişirilmiyor; ünlü eserlerine biçilen değer (mona lisa; 850 milyon dolar) yanında 17 milyon dolar gibi bedava bir bedeli var.
biz buna haberi götünüzle mi okuyorsunuz deriz.
altın ve gümüş madenlerinden çıkarılan gümüş ve altınlarla ilgili alınmış karardır. mevduatınzıdakiler değil.
gene mal doldu ortalık..
altın ve gümüş madenlerinden çıkarılan gümüş ve altınlarla ilgili alınmış karardır. mevduatınzıdakiler değil.
gene mal doldu ortalık..
düzeltelim; "dönemin sivas belediye başkanı olan" temel karamollaoğlu'na ait görüş.
elbette katliam diyemez, zira kendisi de katliamın sorumlularındandır..
elbette katliam diyemez, zira kendisi de katliamın sorumlularındandır..
bak geri zekali. geri zekali oldugun icin geri zekaliya anlatir gibi anlatayim.
senin o taktigin maskenin virusu onlemede etkisinin olmadigini kimse dile getirmiyor. dile getirilen su: maske saglikli bir insani tek basina korumaz.
ama maske ne yapar? hasta insandan yayilmayi engeller.
yani maskeyi virusten korunalim diye degil, virusu yaymayalim diye takiyoruz.
bu bir sorumluluk meselesi; uzak doguda grip olan bile takiyor o maskeyi.
biz de burda senin gibi dangalaklarla ugrasiyoruz, 3150 lira cezadan baska bir sey dusunmeyen.
edit: güzel yorumlar için teşekkürler. bir şeye açıklık getireyim. "maske sağlıklı insanı korumaz"dan kastım "sıfır koruma" değil elbette. ancak %5-%10 arası düşük de olsa bir koruma mevcut. (bazı hastalıklarda bu oran oldukça belirleyici olduğundan elbette hastalar kendilerini korumak için takarlar) ama hem hasta, hem sağlıklı insan maske takınca bu oran %90'lara kadar çıkıyor. yani yayılmayı engelleyiciliği hastanın maske takması belirliyor.
senin o taktigin maskenin virusu onlemede etkisinin olmadigini kimse dile getirmiyor. dile getirilen su: maske saglikli bir insani tek basina korumaz.
ama maske ne yapar? hasta insandan yayilmayi engeller.
yani maskeyi virusten korunalim diye degil, virusu yaymayalim diye takiyoruz.
bu bir sorumluluk meselesi; uzak doguda grip olan bile takiyor o maskeyi.
biz de burda senin gibi dangalaklarla ugrasiyoruz, 3150 lira cezadan baska bir sey dusunmeyen.
edit: güzel yorumlar için teşekkürler. bir şeye açıklık getireyim. "maske sağlıklı insanı korumaz"dan kastım "sıfır koruma" değil elbette. ancak %5-%10 arası düşük de olsa bir koruma mevcut. (bazı hastalıklarda bu oran oldukça belirleyici olduğundan elbette hastalar kendilerini korumak için takarlar) ama hem hasta, hem sağlıklı insan maske takınca bu oran %90'lara kadar çıkıyor. yani yayılmayı engelleyiciliği hastanın maske takması belirliyor.
hala sıçmık olan teknoloji.
özellikle kalabalık yerlerde, telefonunuz pantalon cebinizde, çantanızda vb. yerdeyse adam gibi ses almayı unutun. sürekli kesinti, sürekli bağlantı kaybı yaşayacaksınız.
ucuz kulaklıkların ses performansı fena değil, en azından iyi olanları var. ama kaliteleri yerlerde sürünüyor. en benim diyen 1 yıl dayanıyor. ses bağlantı problemi illa ki çoğunda oluyor, bağlantıda ses görüntü lag'i mevcut olan modeller var. millet şarj süresine bakmadan alıyor, sonra da şarjım 3 saatte bitti diye ağlıyor. oysa kutunun arkasına baksa en fazla 4 saate kadar müzik çalabildiğini görecek. özellikle az biraz bilnen markalı ama ucuz modellerde şarj durumu berbat. aynı fiyata 8-10 saate kadar çalabilenler var, az biraz araştırın.
bluetooth 5.0 pazarlaması yapılıyor şu günlerde; saçmalık. bluetooth 5.0 özellikli bir kulaklık sahibi olunca, daha uzak ve daha hızlı/net bağlantı yapıyor olmayacaksanız, eğer kaynak cihazınız (telefon, bilgisayar) da bluetooth 5.0 değilse. adamın telefonu 4.1, 5.0 alınca çok daha iyi olacağını sanıyor, sanmasın.
bir de bluetooth codec'leri var, sbc, aac, aptx, aptx hd vs.. (berbattan iyiye sıraladım) sürpriz, gidip aptx hd özellikli kulaklık alınca daha iyi ses almayacaksınız, eğer ki cihazınız da bunu desteklemiyorsa. örnek: apple ios, sadece sbc ve aac destekler; yani iphone'nunuz var ise aptx uyumlu bir kulaklıkta aptx özelliğini kullanamazsınız.
ha aralarındaki farkı hisseder misiniz? 200 liralık kulaklıkla nereye hissediyorsunuz yav, olur mu öyle şey.
ha, bunların çözümü yok mu? var. gidip alıyoruz, 2000 lira bandının üstünde, kafa bantlır kulaklık, kulak üstü olur, kulak çevresi olur; tüm problemlerimizin %100'üne değilse de, çoğuna çözüm oluyoruz.
ama şu telefon cepteyken, çantadayken, kalabalıkta kopma mevzusu var ya, en pahalı kulaklık bile yaşatabiliyor onu, bok ediyor müzik zevkini, sikeyim öyle teknolojiyi.
özellikle kalabalık yerlerde, telefonunuz pantalon cebinizde, çantanızda vb. yerdeyse adam gibi ses almayı unutun. sürekli kesinti, sürekli bağlantı kaybı yaşayacaksınız.
ucuz kulaklıkların ses performansı fena değil, en azından iyi olanları var. ama kaliteleri yerlerde sürünüyor. en benim diyen 1 yıl dayanıyor. ses bağlantı problemi illa ki çoğunda oluyor, bağlantıda ses görüntü lag'i mevcut olan modeller var. millet şarj süresine bakmadan alıyor, sonra da şarjım 3 saatte bitti diye ağlıyor. oysa kutunun arkasına baksa en fazla 4 saate kadar müzik çalabildiğini görecek. özellikle az biraz bilnen markalı ama ucuz modellerde şarj durumu berbat. aynı fiyata 8-10 saate kadar çalabilenler var, az biraz araştırın.
bluetooth 5.0 pazarlaması yapılıyor şu günlerde; saçmalık. bluetooth 5.0 özellikli bir kulaklık sahibi olunca, daha uzak ve daha hızlı/net bağlantı yapıyor olmayacaksanız, eğer kaynak cihazınız (telefon, bilgisayar) da bluetooth 5.0 değilse. adamın telefonu 4.1, 5.0 alınca çok daha iyi olacağını sanıyor, sanmasın.
bir de bluetooth codec'leri var, sbc, aac, aptx, aptx hd vs.. (berbattan iyiye sıraladım) sürpriz, gidip aptx hd özellikli kulaklık alınca daha iyi ses almayacaksınız, eğer ki cihazınız da bunu desteklemiyorsa. örnek: apple ios, sadece sbc ve aac destekler; yani iphone'nunuz var ise aptx uyumlu bir kulaklıkta aptx özelliğini kullanamazsınız.
ha aralarındaki farkı hisseder misiniz? 200 liralık kulaklıkla nereye hissediyorsunuz yav, olur mu öyle şey.
ha, bunların çözümü yok mu? var. gidip alıyoruz, 2000 lira bandının üstünde, kafa bantlır kulaklık, kulak üstü olur, kulak çevresi olur; tüm problemlerimizin %100'üne değilse de, çoğuna çözüm oluyoruz.
ama şu telefon cepteyken, çantadayken, kalabalıkta kopma mevzusu var ya, en pahalı kulaklık bile yaşatabiliyor onu, bok ediyor müzik zevkini, sikeyim öyle teknolojiyi.
rahmetli dedemin lafıdır:
"araba ev aldırmaz ama ev araba aldırır."
"araba ev aldırmaz ama ev araba aldırır."
kayinbiraderim turkiye 81.si oldu ve mevzu bahis bolum olan koc tip'ta %50 burslu okuyor. (bakin, turkiye 81.si diyorum, yine de para veriyorlar diyorum)
varin siz anlayin, ulkedeki devlet universitelerin halini ve adam gibi egitim almak isteyen insanlarin emeklerine ragmen gozden cikarmalari gereken meblaglari..
(ha, gecen yaz harvard'ta staj yapti, bu sene gene bir hastanede staj yapmak icin kanada'ya gidecek ve tum masraflari koc universitesi karsiliyor.. boyle de imkanlari oluyor iste o tip fakultesinin, boru degil yani)
varin siz anlayin, ulkedeki devlet universitelerin halini ve adam gibi egitim almak isteyen insanlarin emeklerine ragmen gozden cikarmalari gereken meblaglari..
(ha, gecen yaz harvard'ta staj yapti, bu sene gene bir hastanede staj yapmak icin kanada'ya gidecek ve tum masraflari koc universitesi karsiliyor.. boyle de imkanlari oluyor iste o tip fakultesinin, boru degil yani)