"seni allah'a şikayet ediyorum sayın erdoğan. ölüm olsa da sonunda mücadele etmezsem namerdim. öldürülsem de tek kişi kalsam da bu mücadeleden dönersem namussuzum, şerefsizim. bu da müslüman bir türk kadınının yeminidir."
meral aksener
kaynak
Sık geçen başlıklar
popscene 12
ekşi profiliyok artik anasinin ami dedigim zam.
markette 40 lira bira, mekanda en az 80-100 tl
bira lan bu bira amk, allah belanizi versin.
markette 40 lira bira, mekanda en az 80-100 tl
bira lan bu bira amk, allah belanizi versin.
bunu yazan adam en son togg alacak adamdir, sanki satsa hemen gidip alabilecek amk çakali.
kafası çalışan aklı başında hiç kimse şu açıklamadan rahatsız olmaz.
ulan adam sana daha az vergi ödemeyi taahhüt ediyor, araç almak için cebinden daha az para çıkacak, bunun nesi kötü amk?
siz sikile sikile kafayı yemişsiniz başka da bişey demiyorum.
ulan adam sana daha az vergi ödemeyi taahhüt ediyor, araç almak için cebinden daha az para çıkacak, bunun nesi kötü amk?
siz sikile sikile kafayı yemişsiniz başka da bişey demiyorum.
gezide 10 kuruş artınca ortalığı yıkan eli palalılar nerede merak ettirendir.
amın oğulları çıksanıza ortaya, iki yüzlü alçak orospu evlatları sizi.
amın oğulları çıksanıza ortaya, iki yüzlü alçak orospu evlatları sizi.
fotoğraftakilerin paylaşımdan haberi bile olmayabilir.
karar çok ağır ve aşırı derecede absürd.
ulan bu ülkeye noldu böyle amk?
karar çok ağır ve aşırı derecede absürd.
ulan bu ülkeye noldu böyle amk?
olm bu ülkede ne kadar çok görgüsüz insan var lan.
sokayım iphone'a da, xiaomi'ye de
bu aleti üreten herifler sizin kadar kafa yormuyordur aq.
bir salın artık ya..
not: iphone 13 spor
sokayım iphone'a da, xiaomi'ye de
bu aleti üreten herifler sizin kadar kafa yormuyordur aq.
bir salın artık ya..
not: iphone 13 spor
ne eksik ne fazla.
olmasi gerekeni net bir sekilde ifade ettigi tweettir.
olmasi gerekeni net bir sekilde ifade ettigi tweettir.
düserse ekime, düsmezse skime kadar dedigimdir.
biraz da patronlarin sesi çiksin.
orta sinif yok olursa hepiniz yok olmaya mahkumsunuz.
biraz da patronlarin sesi çiksin.
orta sinif yok olursa hepiniz yok olmaya mahkumsunuz.
çünkü bu halk, demokrasiyi, özgürlügü, insan haklarini vs haketmiyor.
zengin saksakciligina ve arap seviciligine devam.
edit: evet akp oncesi de berbatti, akp sonrasi da berbat.
fakat soyle bir fark var, akp oncesi bu toplumun hic olmasa gelecege dair bir umudu vardi. simdi o da yok.
hangisi daha kötü siz karar verin
zengin saksakciligina ve arap seviciligine devam.
edit: evet akp oncesi de berbatti, akp sonrasi da berbat.
fakat soyle bir fark var, akp oncesi bu toplumun hic olmasa gelecege dair bir umudu vardi. simdi o da yok.
hangisi daha kötü siz karar verin