Sık geçen başlıklar

popscene 12

ekşi profili
kafası çalışan aklı başında hiç kimse şu açıklamadan rahatsız olmaz.

ulan adam sana daha az vergi ödemeyi taahhüt ediyor, araç almak için cebinden daha az para çıkacak, bunun nesi kötü amk?

siz sikile sikile kafayı yemişsiniz başka da bişey demiyorum.
gezide 10 kuruş artınca ortalığı yıkan eli palalılar nerede merak ettirendir.

amın oğulları çıksanıza ortaya, iki yüzlü alçak orospu evlatları sizi.
çünkü bu halk, demokrasiyi, özgürlügü, insan haklarini vs haketmiyor.

zengin saksakciligina ve arap seviciligine devam.

edit: evet akp oncesi de berbatti, akp sonrasi da berbat.

fakat soyle bir fark var, akp oncesi bu toplumun hic olmasa gelecege dair bir umudu vardi. simdi o da yok.

hangisi daha kötü siz karar verin