doktorlar bilerek isteyerek korunmamaktadır. bu bilinçli, politik bir tercihtir. amaç doktorları ya özele ya yurtdışına yönlendirerek devlet hastanelerini kapatmak/özelleştirmek, çökmüş, zarar eden sgkyı kurtarmaktır. halkın düşeceği durum hiç kimsenin umrunda değildir.
doktor cinayetleri/saldırıları, tıpkı kadın cinayetleri gibi politiktir. asla aksini düşünmeyin. bilerek yapılıyor.
hekim arkadaşlarım lütfen kendinizi koruyacak ekipmanlar edinin ve gerek olduğunda kullanmaktan çekinmeyin. bu işler hızlanarak artacak. toplum cinnet halinde ve cinnetteki insanlarla uğraşmak bize düştü. randevu bulamayan bıçağı takar, odadan çıkmak istemeyen silah çeker, tüm vücut röntgen çektiremeyen yumruklar.. halkın şamar oğlanı olduk. ama artık değil. kendi adıma koruma ekipmanları edineceğim yasal yollarla, ve kendi hayatım veya başka bir hekim arkadaşımın hayatı tehlikede olduğunda gözümü kırpmayacağım. sizlere de bunu öneririm (yurtdışına gidene kadar tabii, herhalde ömrünü burda doktorluk yaparak geçirmeyi düşünen kalmamıştır.)
09.06.2022 · 44. sıra
nebulabunela
08.06.2022 01:03