konuklardan biri fransız, e fatih altayli galatasaray çıkışlı, celal hocam fransızca biliyor.. kendi aralarında muhabbet ediyorlar, bize de cahil cahil izlemek düşer.
Sık geçen başlıklar
aklimanickgelmedibendebunuyazdim 11
ekşi profiliankaralilar bilir, bir zamanlar aksamlari 5 tanesi 1 tl'ye satılırdı.
edit: nostalji yapan yazar arkadaşlar 7-8 simit bile alındığını soylediler. soyle bir hafızayı zorladığım zaman 7'yi gördüğümü hatırladım. yav bi de tazeydi o simitler. simitçi abiler maksat ellerinde kalmasın diye yapardi bu güzelliği.
bu anıyı bile çok gördü allah'la kandıranlar.
edit: nostalji yapan yazar arkadaşlar 7-8 simit bile alındığını soylediler. soyle bir hafızayı zorladığım zaman 7'yi gördüğümü hatırladım. yav bi de tazeydi o simitler. simitçi abiler maksat ellerinde kalmasın diye yapardi bu güzelliği.
bu anıyı bile çok gördü allah'la kandıranlar.
üst üst edit: okulun sahibinin yine o kişiyle fotosu var. buradan bize sonuç çıkmaz arkadaşlar. :))
https://www.instagram.com/…xa/?utm_medium=copy_link
üst edit -ek- : olay öğretmenin sıra taşıması, okul boyaması değil. bunları bir teminat imzalatarak zorla yaptırılmasıdır. muhtemelen asgari ücrete hatta belki de daha azına, üzerine yaptığı ek mesainin hakkını alamadan çalışacak, bir de üzerine 'patronun' kölesi olarak okula eşya taşıyıp hazır hale getirecek. kurnaz patron bu eşyaları taşıyacak eleman bulup onlara para verebilirdi. ama ne yapıyor? nereden tasarruf edersem oradan kardır deyip 'öğretmenlerine' taşıttırıyor.
üst edit: öğretmenlere zorla 100 bin tl'lik teminat imzalatarak onları köle gibi kullanan sözde eğitim kurumu özde ise ticarethane olan yer,
kastamonu hazerbey eğitim kurumları'ymis.
üst edit: tweetleri atan öğretmen iddialarına yenisini ekliyor. sözde eğitim kurumu sigortalari 10 gün eksik yatırıp bir de üzerine öğretmenlere ücretsiz izin formu imzalatarak yaptıklarını örtbas etmeye çalışıyormuş.
https://twitter.com/…?t=9o2jv7kogw-2jjn4_jp0ka&s=19
edit: mesajlarınızı simdi goruyorum. sayın hocamız seslerinin burada da duyrulmasindan dolayi teşekkürlerini iletmiş.
umarim buranin gücü yaşanılanları sona erdirecetir.
kendisini tanımam etmem.
yaşadıkları ya da yaşanılanlar şunu sorduruyor, öğretmen mi? yoksa okul sahiplerinin kölesi mi?
karsima çıktığı için destek olmak adina ve sözlüğün gücünü bildigimden buraya aktarıyorum tweetlerini.
https://twitter.com/…?t=co5zut-_vw2zhbrninit8g&s=19
https://www.instagram.com/…xa/?utm_medium=copy_link
üst edit -ek- : olay öğretmenin sıra taşıması, okul boyaması değil. bunları bir teminat imzalatarak zorla yaptırılmasıdır. muhtemelen asgari ücrete hatta belki de daha azına, üzerine yaptığı ek mesainin hakkını alamadan çalışacak, bir de üzerine 'patronun' kölesi olarak okula eşya taşıyıp hazır hale getirecek. kurnaz patron bu eşyaları taşıyacak eleman bulup onlara para verebilirdi. ama ne yapıyor? nereden tasarruf edersem oradan kardır deyip 'öğretmenlerine' taşıttırıyor.
üst edit: öğretmenlere zorla 100 bin tl'lik teminat imzalatarak onları köle gibi kullanan sözde eğitim kurumu özde ise ticarethane olan yer,
kastamonu hazerbey eğitim kurumları'ymis.
üst edit: tweetleri atan öğretmen iddialarına yenisini ekliyor. sözde eğitim kurumu sigortalari 10 gün eksik yatırıp bir de üzerine öğretmenlere ücretsiz izin formu imzalatarak yaptıklarını örtbas etmeye çalışıyormuş.
https://twitter.com/…?t=9o2jv7kogw-2jjn4_jp0ka&s=19
edit: mesajlarınızı simdi goruyorum. sayın hocamız seslerinin burada da duyrulmasindan dolayi teşekkürlerini iletmiş.
umarim buranin gücü yaşanılanları sona erdirecetir.
kendisini tanımam etmem.
yaşadıkları ya da yaşanılanlar şunu sorduruyor, öğretmen mi? yoksa okul sahiplerinin kölesi mi?
karsima çıktığı için destek olmak adina ve sözlüğün gücünü bildigimden buraya aktarıyorum tweetlerini.
https://twitter.com/…?t=co5zut-_vw2zhbrninit8g&s=19
yok yok cidden tarih doğru.
soyle bir twit
https://twitter.com/…?t=jtftc-x69k_jx6ocx4xvfq&s=19
hic linke basamam diyenler için
--- spoiler ---
"3,5 milyon mülteciyi ağırlıyor, her türlü ihtiyaçlarını karşılıyoruz ve onların avrupa'ya gelmesinin bir anlamda önüne geçiyoruz. bunu yaparken terör örgütlerinin avrupa’ya yayılmasının da önüne geçiyoruz."
--- spoiler ---
yani güzel avrupamiza terör örgütleri gitmesin diye biz hepsini içimize aldik.
soyle bir twit
https://twitter.com/…?t=jtftc-x69k_jx6ocx4xvfq&s=19
hic linke basamam diyenler için
--- spoiler ---
"3,5 milyon mülteciyi ağırlıyor, her türlü ihtiyaçlarını karşılıyoruz ve onların avrupa'ya gelmesinin bir anlamda önüne geçiyoruz. bunu yaparken terör örgütlerinin avrupa’ya yayılmasının da önüne geçiyoruz."
--- spoiler ---
yani güzel avrupamiza terör örgütleri gitmesin diye biz hepsini içimize aldik.
devlet vergisini alır, senin cebine girerse o zaman caiz olur herhalde.
https://onedio.com/…r-su-an-icin-caiz-degil-1044200
https://onedio.com/…r-su-an-icin-caiz-degil-1044200
belki de bugünün gelmesini hiç istemeyen eski başbakan müşaviri.
bir özürle yaptığının üzeri örtülecek zannediyor. bir de o tekmeden sonra rapor almıştı.
ahlaksız..
bir özürle yaptığının üzeri örtülecek zannediyor. bir de o tekmeden sonra rapor almıştı.
ahlaksız..
muhtemelen bu kişi hanefi mezhebinden. hanefi mezhebinin kurucu olarak bilinen imamı hanefi devrin hükümdarlarına boyun eğmediği, yalakalık yapmadığı için hapse atılmış, işkenceler görmüş ve zehirlenerek öldürülmüş.
ama gel gör ki bu adam yalakalığın boyut atlamış halini yaşıyor, bize de bunu gösteriyor.
ama gel gör ki bu adam yalakalığın boyut atlamış halini yaşıyor, bize de bunu gösteriyor.
teravihin 20 rekat kılınması gelenekten kaynaklı. yoksa 4 de, 8 de, 10 da kılınabilir. inme durumu söz konusu değil yani.
edit: -de, -da'lar hakkında çok mesaj geldi. arkadaşları kırmayayım. zira ben de sevmem bağlaç olan -de, -da'yı yanlış yazanları. *
edit: -de, -da'lar hakkında çok mesaj geldi. arkadaşları kırmayayım. zira ben de sevmem bağlaç olan -de, -da'yı yanlış yazanları. *
ysk'nın aday olabilir demesine bakar. anayasa mahkemesi de itiraza ret cevabı verir. oldu mu sana aday? oldu.
türkçe meali: zaten düzelmesi imkansız ekonominin. gece gündüz uğraşamazdım. iyi oldu bu.