Sık geçen başlıklar

teskere alıp nizamiye kapısından çıkılan an 2

ekşi'de gör
yerimde biraz yaşını almış bir adam olsa kalbi dururdu,
öylesine kalp dayanmaz bir an.
arkaya son bir kez bakılır ve nöbet tutan arkadaşlara kolaylıklar ve hayırlı tezkereler dilenir. bir daha da geriye bakılmaz.

ben özel izinle gece 2'de çıkmıştım. 1-3 nöbetindeki askerin ruh halini düşünemiyorum.