kendi kendine atatürk dizisi yapacağını duyur ve diziyi çek sonra insanları recep ivedik ile, bursa bülbülü ile kandır, millet bırak aylık aboneliği yıllık abone olsun ve sen birden bire böyle karar değiştir. tüketiciyi aldatmak denir buna. tüketiciyi kandırmak denir. bunu abd'de yapabilirler mi? sanmıyorum. türkiye'de müşterisinj kandırmış olan bir film/dizi streaming servisi.
Sık geçen başlıklar
disney+ 12
ekşi'de görboykot gereksiz filan değildir. sizde omurga eksikliği var diye herkes öyle olmak zorunda değil. mesela ben 2017'de başladığım pınar süt ürünlerini boykot etmeye hala devam ediyorum. bu boykot o kadar içselleşti ki neden boykot ettiğimi bile unuttum.
“siz tweet atmaya, entry atmaya, üyeliğinizi iptal etmeye devam edin pasifistler” tarzı entry girenleri cidden anlamıyorum.
ne yapalım orospu çocuğu mickey mouse'ımı bıçaklayalım?
ne yapalım orospu çocuğu mickey mouse'ımı bıçaklayalım?
atatürk dizisi üzerinden atatürk'e türk diktatörü diyerek iftiralar atan kanı bozuk ermenilerin kıvılcım tepkisine boyun eğdiyse eğer bu ülkede kimsenin platformu kullanmaması lazım.
delinin biri kuyuya taş atıyor insanlar da sazan gibi atlıyor yine. yok ermeni lobisi yüzünden içerikleri kaldırmışlar yok baskıya dayanamamışlar falan. basit bir araştırmayla disneyin sadece türk değil farklı ülkelerden pek çok kendi yapımını aylar öncesinden platformundan kaldırdığı görünüyor.
tarkan'a 2 saatlik konser için 10 milyon ver, bağdat caddesine ışıklı mışıklı baştan sona reklamlar koy, holywoodwari açılışlar yap ama 100 mbps internetle gece 3'te birşeyi izletirken buffer yaptır. altyapıya da 1-2 lira harcasaydınız bari.
bence kusursuza yakın bir disney arşivine sahip platform.
kusursuz değil çünkü ducktalesve darkwing duck yok.
lan bu ikisi nasıl olmaz yaa nasıl nasıl nasıl.
ayrıca 1994 fox yapımı spider-man çizgi film serisinden sadece 6-7 bölüm olması da çok üzdü.
kusursuz değil çünkü ducktalesve darkwing duck yok.
lan bu ikisi nasıl olmaz yaa nasıl nasıl nasıl.
ayrıca 1994 fox yapımı spider-man çizgi film serisinden sadece 6-7 bölüm olması da çok üzdü.
burada 70 lira fark için şikayet edenleri o para için değer mi diyen arkadaşlar, sizi daha çok sikerler. ortada beyan edilen ama uygulanmayan bir indirim var, bu bir anlaşma ve bu anlaşmanın gereklerini taraflar yerine getirmek zorunda. ve siz bu hak aramayı aşağılayarak her alanda sikilmeyi kendinize hak saydığınızı da beyan ediyorsunuz. ülkenin bu haline şaşmamalı. sikilmeye bu kadar teşne olan bir millet yoktur çünkü. bırakın insanlar hakkını arasın ve alsın, ne kadar yarak kürek insanlarsınız siz ya.
disney+ için çekilen ve 2,5 ay önce izleyiciyle buluşan moon knight dizisinde "ermeni soykırımı" tabiri kullanıldı, üstelik hitler ve pol pot'la birlikte. dizinin ilk bölümünde yer alan replik tam olarak şöyle:
--- spoiler ---
"if ammit had been freed, she would have prevented hitler, the destruction of europe, the armenian genocide, pol pot"
"ammit serbest bırakılsaydı; hitler'i, avrupa'nın yıkılışını, ermeni soykırımını, pol pot'u önleyebilirdi"
https://www.youtube.com/watch?v=xqmj8sqlmo8
--- spoiler ---
disney gibi bir şirkette taslağından yayımlanana kadar sayısız elden geçen, her ayrıntısına incelikle eğilinen bir yapımda, diziyle doğrudan ilgisi olmayan böyle bir ifadenin sehven eklenmiş olacağına inanmıyorum. bu açıkça alınmış bir tavırdır, tarafım belli olsun tutumudur.
bununla ilgili bir sorunum yok; disney ifade özgürlüğü çerçevesinde istediği tavrı alabilir. zaten bu tavrının hiçbir değeri de yoktur. çünkü soykırım bir suçtur ve bu suçun varlığına dair karar verebilecek organlar ya o olayın yaşandığı ülkenin mahkemesi ya da yetkilendirilmiş bir uluslararası ceza mahkemesidir. bunlar dışında yapılacak bir açıklama hiçbir değer veya geçerlilik taşımaz.
ancak bunun şöyle bir önemi vardır: disney çok kısa bir süre önce türkiye'yi soykırım suçuyla açıkça itham etmiştir ama şu anda türkiye pazarına girmeye çalışmaktadır.
madem disney 1915 olayları için "soykırım" tabirini kullanarak bir tavır alıyor, ben de buna karşı tavır alıyorum: yayımlandığı tüm ülkelerde moon knight dizisinin ilgili kısmı diziden kalıcı olarak çıkartılmadıkça, atalarımı ve devletimi haksız yere soykırımla itham etmekte olan bir platforma ne üye olacağım, ne de üye olunmasını kimseye tavsiye edeceğim.
senelik 280 lira benim için çok bir şey değil, disney içinse hiçbir şey ifade etmiyordur. ama maksat tarafımız belli olsun.
ha bu arada bu platformun marka yüzü olan oyuncular da bence nasıl bir platformu temsil ettiklerini ve hangi tarafta olduklarını şöyle bir oturup sorgulamalı.
--- spoiler ---
"if ammit had been freed, she would have prevented hitler, the destruction of europe, the armenian genocide, pol pot"
"ammit serbest bırakılsaydı; hitler'i, avrupa'nın yıkılışını, ermeni soykırımını, pol pot'u önleyebilirdi"
https://www.youtube.com/watch?v=xqmj8sqlmo8
--- spoiler ---
disney gibi bir şirkette taslağından yayımlanana kadar sayısız elden geçen, her ayrıntısına incelikle eğilinen bir yapımda, diziyle doğrudan ilgisi olmayan böyle bir ifadenin sehven eklenmiş olacağına inanmıyorum. bu açıkça alınmış bir tavırdır, tarafım belli olsun tutumudur.
bununla ilgili bir sorunum yok; disney ifade özgürlüğü çerçevesinde istediği tavrı alabilir. zaten bu tavrının hiçbir değeri de yoktur. çünkü soykırım bir suçtur ve bu suçun varlığına dair karar verebilecek organlar ya o olayın yaşandığı ülkenin mahkemesi ya da yetkilendirilmiş bir uluslararası ceza mahkemesidir. bunlar dışında yapılacak bir açıklama hiçbir değer veya geçerlilik taşımaz.
ancak bunun şöyle bir önemi vardır: disney çok kısa bir süre önce türkiye'yi soykırım suçuyla açıkça itham etmiştir ama şu anda türkiye pazarına girmeye çalışmaktadır.
madem disney 1915 olayları için "soykırım" tabirini kullanarak bir tavır alıyor, ben de buna karşı tavır alıyorum: yayımlandığı tüm ülkelerde moon knight dizisinin ilgili kısmı diziden kalıcı olarak çıkartılmadıkça, atalarımı ve devletimi haksız yere soykırımla itham etmekte olan bir platforma ne üye olacağım, ne de üye olunmasını kimseye tavsiye edeceğim.
senelik 280 lira benim için çok bir şey değil, disney içinse hiçbir şey ifade etmiyordur. ama maksat tarafımız belli olsun.
ha bu arada bu platformun marka yüzü olan oyuncular da bence nasıl bir platformu temsil ettiklerini ve hangi tarafta olduklarını şöyle bir oturup sorgulamalı.
ya bu türkiye'deki ünlüler kadar ballı ünlü takımı yoktur dünyada. televizyonu yediler bitirdiler, sonra netflix'i iğrenç içeriklerle yaladı yuttular. şimdi sıra disney'de. bir kaç senede böyle giderler.