Sık geçen başlıklar

namaza gittiği için işten kovulan adam 1

ekşi'de gör
kovulmasını haklı bulduğum adamdır.

işini aksatıp, kendi dini ritüellerini yerine getiremezsin. başkası da kalkıp ''ben bulutlara inanıyorum, benim inancıma göre de günde 3 saat bulutları izleyerek şükranlarımı sunmam gerekiyor'' dediği zaman bu işin içinden çıkamayız.

tabii normal bir hukuk devletinde bu adam tekrar işe iade edilmemesi gerekirdi. o kadar çok inançlıysanız eğer, yanınızda çalışan ateist adamın da hakkına girmiş olduğunuzu düşünmeniz gerekir. mesai saatleri içerisinde inançlarınızı kendi içinizde yaşayın. iş dışında da neye tapıyorsanız tapın, kimseyi ilgilendirmez.