alt ve orta gelir grubu yaşam mücadelesi veriyor,
dolar almayın diyerek hem bu kitle ile alay ediyor,
hemde sermaye piyasası kanuna göre suç işliyor.
bir haftadır piyasada en çok dolar alan kurum (bkz: botaş),bence botaş yetkililerine bunu anlatsın.
09.06.2022 · 18. sıra
nebuldun
08.06.2022 13:14 ~ 13:17