yılmaz'ın iyice antipatikleştirildiği dizi , bazı yazarlar değinmiş zaten, tekrar belirtmek istemiyorum sadece katılmakla geçiştireceğim, ersoy'u iyice embesil gibi birşey yaptılar, ilk sezonlarda yılmaz yine boş bir adamdı ama aklı başında mantıklı bir adamdı, bilmiyorum ilk sezonlar daha masum daha naif daha nokta esprileri olan bir diziydi karakterlere sempati duyuyordum , son sezonda bazı şeyler itici gelmeye başladı, kabalıklar, öküzlükler, işemeler, sıçmalar, aldı başını gidiyor, ilk sezonda kahramanlarımızın başına olmadık saçma absürd şeyler gelirdi onlarla uğraşırlardı onlar da saf ve sıradan insandılar zaten bu saflık ve sıradanlıklarından dolayı başlarına bu haller geliyordu vs, bu tezatlık hoşumuza gidiyordu , son sezonda bu çizgiden çıkılmış gibi biraz, başarılı bir iş olunca artık daha fazla nasıl güldürebiliriz diye biraz zorlama oluyor gibi geliyor bazı şeyler, mesela alçak adam kanlar içinde bölümünde ilkkan o resimleri kafaya takacak o resimler yüzünden vandal kiralayacak , sinirlenecek, delirecek bir adam değil, yılmaz'ın sarhoş olup hasta yatağında ilkkanın üstünde tepinmesi, ersoy'un altının bezlenmesi , neresi komik abi bunun ? ilk sezondaki o hava gitti bence , ben hala ilk sezon bölümlerini açıp açıp izleyip gülüyorum, son sezonda dilime pelesenk olmuş bir espri bile yok.
özetle son sezon benim için ilk sezonların gerisinde.