Sık geçen başlıklar

sahte bioteknolog 5

ekşi profili
devlet tabi ki kiracının yanında olsun.
ama benim malıma çökerek değil.
toki var değil mi?
devlet konut yapsın ve ayda 2000 tl taksitle satsın evi olmayan insana.
suriyeli tiplere 40 milyar dolar dökmeyi biliyorsun.
git evi olmayan düşük gelirli vatandaşa ev yap ve uygun taksit ile sat.

kiracı tayfası da s@lak. bunları sorgulamak yerine 2 evi olan vatandaşa sarıyor. kendi mal sahibi değil ben de olmayım o zaman değil mi?

edit: hala özelden oh iyi oldu size evlerinizde bedava oturacağız yazan var ya djsjsjsj :) :) oğlum ben en fazla 1 sene zarar ederim. evim hala benim. eninde sonunda kiracıyı çıkartır ama satarım ama günlük kiralığa çeviririm. ama siz bu kafa ile asla mal sahibi olmadan geberip gidersiniz. yahu insan bir sorgular neden devlet ona buna para döküyorda bize konut yapıp uygun taksitle satmıyor diye.