Sık geçen başlıklar

bu saatte hala uyumama sebebi 105

ekşi'de gör
kınalıada'da
mimoza'da

44 yıllık arkadaşlarımla
çok güzel içtik

sonra, son motorbotla
karşıya geçtik

motorbotta, açık havada
püfür püfür rüzgar eserken

editore not. devam edecek

evlere dağılacaktık ki
banliyö treni ile

bekledik bir saat
bostancı tren istasyonunda

şeytan ayetleri:

geldi a..na ko.....mun treni


saat olmuş 5

80'lerin rock müziği olmasaydı...
ne grunge ne de alternative rock olmazdı

bkz. kimlik arayışındaki the radiohead'in the hollies ve ardından queen olmaya çalışması

devam edecek....
arkadaşlar uyku tutmuyorsa yatağa girip rahat bir pozisyon bulup 20 dk hareketsiz kalın, nasıl uyuduğunuzu bile hatırlayamayacaksınız. gece oturup kara kara düşünmenin kimseye faydası yoktur, gece insan objektifte olamaz. uyku tutmayacak kadar gönlünüzde bir şeyler yer etmişse gece düşünmeyin onu, uyuyun. hayat kısa yarın güneş doğacak ve şanslı olanlarımız yarın o güneşi görecek.
sabahın 5'inde uyandım. bunun tek bir sebebi var; kedim.

ama yo yo, lütfen yanlış anlamayın, o beni uyandırmadı. sağdan sola nasıl döndüysem hayvanın üstüne dönmüşüm. miykledi de uyandım. bir baktım yan tarafımdan kafası görünüyor. garibim bir de hâlâ kibar, bekliyor ki ben kalkayım. ben olsam var ya yatağı tepesine geçirmiştim üstüme çıkacak olan bahtsız hayv...

kedinin...

öhöm, neyse ne diyordum. evet, kibar bir kedim var.
babamın ölümünden sonra hiç bu kadae üzülmemiştim sanırım.
günlerdir, günün her saatinde beynimi deşen düşüncelerdir.
kendime övgüler yağdırıyorum ki beş yıl sonra dönüp baktığımda mutlu olayım.
2 sene önce fakat sabaha karşı acı acı çalacak telefonum.

hiç duymak istemediğim o haberi alacağım. bana verilen en acı hediye.

senden sonra günüm kutlu değil esasında. ben hala bıraktığın yaşta kaldım.

tüm renkler gri artık, seni çok özlüyorum baba…
dışarda fırtına var. sesten dolayı uyuyamadım. sonra kalktım bari ders çalışayım dedim o da sarmadı hiç bu saatte. uyku düzenim fena bozuldu.