Sık geçen başlıklar

türkler neden bilim kurgu filmleri çekmiyor 2

ekşi'de gör
bilim var da sanki bir de kurgusunu yapacaz! yetmedi üstüne bir de filmini çekicez. ölme eşeğim ölme.
100 milyon dolara bilim kurgu cekmekle 100 bin tl’ye recep ivedik cekmek ayni giseye sahip oldugu icin memlekette kimse o topa girmez.

(bkz: recep ivedik effect)

edit: recep ivedik için 100bin dediğim için daha çoktur o şeklinde mesajlar geliyor. 5 milyon dolara çekilse ne olur? alın tüm zamanların gişe oranları. bütün ivedik filmleri gora’yı geçmiş. yabancı filmleri bile 3 milyon seyirciyi geçemiyor memleketim sinemalarında.

mesajı almaya bakın, detaylarda boğulmayın.

https://boxofficeturkiye.com/…ecep-ivedik-5-2013361