Sık geçen başlıklar

cumartesi sabahı erken kalkmak için bir neden 72

ekşi'de gör
tatilden dönüşte uc günlük detoksumun ilk günü olduğu için erken kalktim.kendime günaydın.
hayatın ne kadar acımasız, komplike olduğunu düşünmek ve sorgulamak...
planlananla gerçekleşenler arasında inanılmaz uçurumlar olması, yaşarken en büyük gerçekliği hep görmezden gelmemiz...
hayat acı, acımasız ve ben güçsüzüm...
nedeni yok, her sabah erkenden uyanıyor olmak cumartesiyi önemsizleştiriyor. lanet gibi bir şey geç uyumak ve erken uyanmak..
alışkanlık ama ben böyle alışkanlığın tövbe ya.
erken uyanmam gereken zamanda o kadar zor kalkıyorum ki ama bugün tatil mal gibi dikildim saat 7'de. yemin ederim benim en büyük düşmanım kendim ya.
perdeyi kapatmayı unutmak ve güneşin ağzına girmesi