sürekli sağınızdan solunuzdan araçlar geçiyorsa bir yanlış yapıyorsunuzdur.
Sık geçen başlıklar
1000 esekli akinlarda sen olmayan cocuk 3
ekşi profiliuyumayın yeter artık adamların yayınladığı navtex bu deniz alanları benim buraya olta bile sallayamazsın demek. adamlar kaş limanına kadar navtex ilan ediyor allah belanızı versin buna cevap vermeyen herkes vatan hainidir.
200-300 lira avantajlar için kesinlikle 4-5 bin liralık ürünler satın alınmamalı buradan. paramparça kırık gönderilen televizyonun iadesini yapmadılar. gerekçe olarak kırık olduğunu kargo görevlisinin yanında tutanak altına alacakmışım. tv kutusunu ancak kurulum ekibi açabilir aksi takdirde garanti dışı kalır dememe rağmen yasal haklarınızı kullanabilirsiniz dediler. hakem heyeti sayesinde 4 ay sonra paramı alabildim. kısaca başınız ağrımasın istiyorsanız uzak durun.
edit: aynı sıkıntıları yaşamış bir yazar arkadaşımız daha varmış, onunda entrysini paylaşıyorum dileyenler inceleyebilir. (bkz: #114590285)
edit: aynı sıkıntıları yaşamış bir yazar arkadaşımız daha varmış, onunda entrysini paylaşıyorum dileyenler inceleyebilir. (bkz: #114590285)