Sık geçen başlıklar

1 tl'ye simit yemiş efsane nesil 4

ekşi'de gör
nesiller arası savaşların yeni tanımı.

evladım biz 250000 liraya simit de yedik. şimdi o para imam hatipli çok maaşlıların tek bir kurumdan aldığı huzur hakkı…
simit+çay+peyniri 1 liraya yemiş nesildir. güzel günlerdi istiklal caddesinde ağaçlar vardı
sonra bu badem bıyıklılar geldi simit 20 lira oldu, düzen bozuldu
ankara'da oturanlar 1tl'ye 10 tane simit yemiş efsane nesildir. kızılay sıhhiye arası saat akşam 7'ye yaklaşırken tezgahı toplayacak simitçi esnaf ucuzlukta birbiriyle yarışırdı. artık son nokta "10 tanesi 1 tl"ye kadar varırdı. sonra yasaklandı bu uygulama. "az üret, az sat" denildi.
tanım : 1 tl'ye 10 simit yiyen nesil kadar efsane olmayan nesildir.
ankaralilar bilir, bir zamanlar aksamlari 5 tanesi 1 tl'ye satılırdı.

edit: nostalji yapan yazar arkadaşlar 7-8 simit bile alındığını soylediler. soyle bir hafızayı zorladığım zaman 7'yi gördüğümü hatırladım. yav bi de tazeydi o simitler. simitçi abiler maksat ellerinde kalmasın diye yapardi bu güzelliği.

bu anıyı bile çok gördü allah'la kandıranlar.