gs taraftarı pana'yı değil ataman'ı destekliyor. çünkü ataman gs'li ve gs'liler bir süredir fb tarafından görülmemiş şekilde başkan seviyesinden iftira, hakaret ve küfürlere hedef oluyorlar.
Sık geçen başlıklar
electricities 8
ekşi profilikorkaklığından ne yapacağını şaşırmış bir adet gazeteci bozuntusu yazısı.
adam gözümüzün önünde korkmaktan delirdi.
adam gözümüzün önünde korkmaktan delirdi.
bu tarz entry giren yazalar aşağılık birer provakatördür.
insanları birbirine düşürmeye çalışan bunun için de şehitleri kullanan aşağılık insanlar bunlar.
bakın afrin'de mehmet şehir olurken başlığı açan nelerle ilgileniyormuş :
(bkz: takip ne lan)
(bkz: sevgililer günü)
(bkz: öyle kolaysa)
(bkz: iş yerinde başarılı olmanın yolları)
(bkz: kim takarsa taksın düğündeki altınlar geline ait)
(bkz: iş hayatında kullanmak istenen replikler)
(bkz: ekşi sözlük ofisi girişindeki kırmızı boru)
(bkz: dertli sazdım boşa çalınmazdım çaldığın reva mı)
(bkz: yaşlı bir konsomatris görünce çöken hüzün)
(bkz: sermet erkin)
(bkz: biz çocukken)
evet, şehitler üstünden prim yapmaya çalışan sahtekar arkadaş. askerlerimiz şehit olurken pop müzik dinlemek, sevgililer gününe kafa patlatmak, konsomatrislerle ilgilenmek, iş yerinde nasıl başarılı olurum diye düşünmek, borularla, sihirbazlarla meşgul olmak çok normal, ama survivor izleyenler "ülkenin durumu"nu gösteriyor değil mi?
zaten malum parti destekçisi olup samimi olan bir kişi bulamıycaz galiba.
bunun ağabeyleri de kendileri şehit olamadı diye üzülüp, şehit olanları kıskanıyorlar ama bin korumayla gezip çocuklarını askerden kaçırıyorlar.
insanları birbirine düşürmeye çalışan bunun için de şehitleri kullanan aşağılık insanlar bunlar.
bakın afrin'de mehmet şehir olurken başlığı açan nelerle ilgileniyormuş :
(bkz: takip ne lan)
(bkz: sevgililer günü)
(bkz: öyle kolaysa)
(bkz: iş yerinde başarılı olmanın yolları)
(bkz: kim takarsa taksın düğündeki altınlar geline ait)
(bkz: iş hayatında kullanmak istenen replikler)
(bkz: ekşi sözlük ofisi girişindeki kırmızı boru)
(bkz: dertli sazdım boşa çalınmazdım çaldığın reva mı)
(bkz: yaşlı bir konsomatris görünce çöken hüzün)
(bkz: sermet erkin)
(bkz: biz çocukken)
evet, şehitler üstünden prim yapmaya çalışan sahtekar arkadaş. askerlerimiz şehit olurken pop müzik dinlemek, sevgililer gününe kafa patlatmak, konsomatrislerle ilgilenmek, iş yerinde nasıl başarılı olurum diye düşünmek, borularla, sihirbazlarla meşgul olmak çok normal, ama survivor izleyenler "ülkenin durumu"nu gösteriyor değil mi?
zaten malum parti destekçisi olup samimi olan bir kişi bulamıycaz galiba.
bunun ağabeyleri de kendileri şehit olamadı diye üzülüp, şehit olanları kıskanıyorlar ama bin korumayla gezip çocuklarını askerden kaçırıyorlar.
büyüme hızı tahmininin "berbat"tan "çok kötü"ye çekilmesini büyük başarı olarak göstermeye çalışan insan beyanı.
bu insanların tüm hayatı mı yalan üzerine kurulur anlamıyorum.
bu insanların tüm hayatı mı yalan üzerine kurulur anlamıyorum.
bir insanı peru'da bilmemne köyünde ölen bilmemkime üzülmüyorsun da amcan ölünce üzülüyorsun diye ikiyüzlülükle suçlamak kadar saçma bir iddiadır.
bir iki troll tutunca hemen suyunu çıkarıyorlar, illa birşey yazıcam diye yazma kardeşim, olmuyor. çalış, kendini hazır hissettiğinde trolle, belli ki potansiyelin var, harcama böyle. sana abi tavsiyesi, sil bunu, olmamış.
epilasyonun dinimize aykırı olduğunu söyleyerek allah'ın yasaklamadığı bir fiili onun adına yasaklayarak yine allah tarafından en büyük günah olarak tanımlanan "şirk" eylemini rahatça yapan bu şahıs elbette kendini dindar olarak tanımlayan ikiyüzlü kitleyi nedense rahatsız etmeyecektir.
hoşuna gitmeyen şeyleri yapan insanların sonuna "pkk sevici", "ateist", "terör destekçisi" gibi sıfatlar eklersen olayı asıl bağlamından koparırsın.
grup sekse sıcak bakıp pkk sevicisi olmayan kadına ne diyeceksin?
mesela ben de "10 mayıs 2016 saat 02:31'de entry giren orospu çocukları" diye bir tanımlama yapsam bu o saatte entry girenleri orospu çocuğu yapar mı? yapmaz elbette. o derece saçma bir başlık.
grup sekse sıcak bakıp pkk sevicisi olmayan kadına ne diyeceksin?
mesela ben de "10 mayıs 2016 saat 02:31'de entry giren orospu çocukları" diye bir tanımlama yapsam bu o saatte entry girenleri orospu çocuğu yapar mı? yapmaz elbette. o derece saçma bir başlık.