lafım sadece beşiktaşlılar'a değil. tüm takımların fanatiklerinin iki tane sıkıntısı vardır gençler. bir, biraz balık hafızalı olmaları. iki, takımı gözleri kararmış halde tuttukları için olaylara objektif bakamamaları.
ben beşiktaş taraftarıyım. ama ucundan bile fanatik sayılmam. bir maç sonrasında aylar evvel şu yazıyı yazmıştım (bkz: #157460620). bi açıp bakın da hafızanızı tazeleyin.
bu adam inatçı arkadaşlar. asla laf dinlemez, yorum kabul etmez bi laz inadı var bu herifin. kafasına koyduğunu ne pahasına olursa olsun yapan bi adam bu. hayır süper bi özellik de değil bu, gayet berbat bir özellik. maç kötü giderken kafasındaki planın yanlış olduğunu kendine itiraf edemez. buna uygun başka yeni hamlelerle gelemez. tükürdüğünü yanlış olduğunu görse de yalamaz. dümdüz inatçı ya...
ve buna ses çıkaramayan bir yönetim vardı o zamanlar... korkusundan kimse adama kalkıp "hoca inat ediyorsun, kör göze parmak hamleleri işlerin kötü gittiğini göre göre yapmıyorsun, ilk dediğinle çelişmemek için yanlış olduğunu bile bile inadını devam ettiriyorsun" diyemiyordu. işler iyi giderken futbol filozofuydu ama kötü gidişte de hamle yapmayı onur meselesi haline getirecek kadar inatçı bi adamdı bu.
hafızanızı tazeleyin biraz. ve fanatikliğin getirdiği o körlüğün biraz ötesine bakmaya çalışın.
03.05.2024 · 45. sıra
ayhanores
02.05.2024 01:37