Sık geçen başlıklar

avkatbeg36 3

ekşi profili
bana kalırsa mahkumları cezaevine hapsedip klima vereceğimize, mahkumları taş ocakları, kömür ocaklarında çalıştırıp kazandıkları para ile okullarımıza, hastanelerimize klima almamız gerekiyor.

cezaevi sistemine bütünüyle karşı çıkıyorum.

edit:hiçbir meslek grubunu küçültmek maksatlı yazmadım. maden ocaklarında çalışmalarını düşünmemin sebebi koğuşlarda yatmaları hapishaneleri tatil yeri olarak gördükleri için, yoğun ve zor bir işte çalışarak ıslah olmaları..
bu durum normal değil bilader, siz normalleştirmeye çalışıyorsunuz…

edit:doğulu kimliğimle olaya noktayı koymuşum yine:)