iki adamın nişanından, sevişmesinden sanane? seni mi kündeye getiriyorlar? seni aralarına alıp tost mu yapıyorlar? böyle şeyleri görünce hemen dinden mi çıkıyorsun? o kadar inançsız mısın?
beni ilgilendirmeyen durumdur.
çomar editi: mantalite aşağıdadır. mesaj atacak çomar, aşağıdaki görselden kendisine verilecek cevabı görebilir.
görsel
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
yukarıdaki tespitlere göre çaycı hüseyin abimiz bir hayli çapkın olsa gerek.
"bozulmuş düşmanlar" gibi kaçmasaydınız keşke :)
en çok da böyle 15-16 yaşındaki çocukların isyanlarını görünce üzülüyorum. bunlar çocuk daha ya. para düşünecek, iş düşünecek, işsizlik stresi yaşayacak yaşta değiller. ama bakıyorum etrafıma tüm çocuklarda, gençlerde gelecek kaygısı o kadar fazla ki, en güzel günleri mahvolup gidiyor. yaşıtları istedikleri bilgisayarlarda, oyun konsolunda oyun oynarken, kaliteli eğitim alırken, eğlenip dünyayı gezerken bizim çocuklarımız, gençlerimiz ekonomik kriz içinde boğuşuyor, gece gündüz döviz kuru takip ediyor. umuyorum bu pırıl pırıl çocuklar çok yakında güzel ve hak ettikleri güzel günleri yaşarlar.
“aklımın gücendiği çağ
ben sana böyle mi geldim?”
murathan mungan
ben sana böyle mi geldim?”
murathan mungan
erdoğan faizi indirince liranın değerinin düşeceğini bilmiyor mu sizce? sizden benden iyi biliyor.
milleti faiz sebep enflasyon neticedir tezine inandığına inandırdı adam. sanki iyi bir şey yapmaya çalışıyormuş da cahillikten yanlışta ısrar ediyor diye görüyor herkes. adamın amacı zaten liranın değer kaybetmesi, ayaktakımı gördüğü halkın ezilmesi, sürünmesi. o sırada da bu yolla halktan çalınan parayı ailesine, çevresine, yandaş şirketlere aktarmak.
faizi düşürünce doların artacağını dolayısıyla enflasyonun fırlayacağını hepimizden iyi biliyor. bunu bile isteye yapıyor. hem de cahil dindar seçmenine faize karşı imajı veriyor. erdoğan bu ülkeyi, bu halkı batırması için anlaşılmış, yetiştirilmiş bir adam.
milleti faiz sebep enflasyon neticedir tezine inandığına inandırdı adam. sanki iyi bir şey yapmaya çalışıyormuş da cahillikten yanlışta ısrar ediyor diye görüyor herkes. adamın amacı zaten liranın değer kaybetmesi, ayaktakımı gördüğü halkın ezilmesi, sürünmesi. o sırada da bu yolla halktan çalınan parayı ailesine, çevresine, yandaş şirketlere aktarmak.
faizi düşürünce doların artacağını dolayısıyla enflasyonun fırlayacağını hepimizden iyi biliyor. bunu bile isteye yapıyor. hem de cahil dindar seçmenine faize karşı imajı veriyor. erdoğan bu ülkeyi, bu halkı batırması için anlaşılmış, yetiştirilmiş bir adam.
bıyıklı ve sinirli bir hayvan var bi tane,o.
ismini bilmiyorum, öğrenirsem editlerim :)
ismini bilmiyorum, öğrenirsem editlerim :)
neymiş ülkede bu kadar afgan paki varken bu neyin cesaretiymiş. tam şeriatçıların istediği kafa.
ılık götlü korkak pzvenkler sizi, bu ortamda o göbeği açık giyinen kadınların 100'de biri kadar cesaretiniz yüreğiniz yok, o pakiler, afganlar size höt dese al sana göt diyecesiniz. bu kadınlar çok net olarak baskıya, bu şeriatçı, kafa kesmeye alışık ne idiğü belirsiz ortadoğulu vahşilerine sizden korkmuyoruz amk evlatları mesajı vermektedir.
ılık götlü korkak pzvenkler sizi, bu ortamda o göbeği açık giyinen kadınların 100'de biri kadar cesaretiniz yüreğiniz yok, o pakiler, afganlar size höt dese al sana göt diyecesiniz. bu kadınlar çok net olarak baskıya, bu şeriatçı, kafa kesmeye alışık ne idiğü belirsiz ortadoğulu vahşilerine sizden korkmuyoruz amk evlatları mesajı vermektedir.
mermin bitince de çakıl taşı atarsın
1) duzgun bir kisilik
2) akil sagligi
3) bakan göze güzel gelmesi (bkz: beauty is in the eye of the beholder)
dedikoducular, koca hastasi kadinlar, gördügü her adama boncuk dagitanlar, tinder vs kullananlar..bunlar 1 numarali madde dolayisiyla eleniyor..
narsisizm, borderline kisilik bozuklugu, bagimli kisilik bozuklugu vs bunlar kadinlarda cok yaygin gunumuzde. bunlari bulunduran kadinlar kimseyle mutlu olamazlar. bunlarla birakin evlilik falan dusunmeyi, sevgili bile olanmaz. denk gelirseniz maho aga gibi topuklayin. bu da 2 numarali madde.
baskasinin sectigine degil, gönlünüzün gittigine varmaya calisin. karsinizdaki insanlar, sizin gözünüzde degerli ve güzel olsun yeter. ne demisler, "..varsin olmasin boyun bir sögütünki kadar, yapraklarin bulutlara degmezse zararin mi var!" bu da 3 numaraydi.
2) akil sagligi
3) bakan göze güzel gelmesi (bkz: beauty is in the eye of the beholder)
dedikoducular, koca hastasi kadinlar, gördügü her adama boncuk dagitanlar, tinder vs kullananlar..bunlar 1 numarali madde dolayisiyla eleniyor..
narsisizm, borderline kisilik bozuklugu, bagimli kisilik bozuklugu vs bunlar kadinlarda cok yaygin gunumuzde. bunlari bulunduran kadinlar kimseyle mutlu olamazlar. bunlarla birakin evlilik falan dusunmeyi, sevgili bile olanmaz. denk gelirseniz maho aga gibi topuklayin. bu da 2 numarali madde.
baskasinin sectigine degil, gönlünüzün gittigine varmaya calisin. karsinizdaki insanlar, sizin gözünüzde degerli ve güzel olsun yeter. ne demisler, "..varsin olmasin boyun bir sögütünki kadar, yapraklarin bulutlara degmezse zararin mi var!" bu da 3 numaraydi.
ne çözmesi adam sorun yok diyor.
olgunluğa erişmek değil o. bir kere sağlam üzülürsün hayatın sikilir ondan sonrakilere hep şüpheyle bakar her an ayrılacakmış gibi davranırsın. olası bir ayrılık durumunda da önceki gibi olmaz normal hayatına devam edersin.
borç parayla sahte cennet yaratırsa
(bkz: tekrardan)
(bkz: tekrardan)
gelmiş geçmiş en yetenekli topçuydu, evet istatikstik kasacak kadar şanslı değildi; ancak en yeteneklisiydi.
üst edit: okulun müdür yardımcısı sevda hanımla görüştüm olay doğruymuş. polis tarafından yakalandığı bilgisini öğrenmiş.
çekin o pis ellerinizi küçücük çocukların üzerinden orospu çocukları. başlık yukarıda dursun izmir polisi, savcılık gereğini yapsın.
yoksa elbet birileri çıkar bu adamı orada görüp, sohbet etmek isteyecek.
çekin o pis ellerinizi küçücük çocukların üzerinden orospu çocukları. başlık yukarıda dursun izmir polisi, savcılık gereğini yapsın.
yoksa elbet birileri çıkar bu adamı orada görüp, sohbet etmek isteyecek.
3 aylık değil de 4 aylık olsaydı yani 4-4.5 milyon olsaydı abd'de ev alınabildiğini görünce, ülkenin ne denli zıvanadan çıktığını bir kere daha anlamış olduğum ev.
ülkemizde teknolojik aletler bile yatırım gibi değerlendiği için, bir şey diyemiyorum.
örneğin; 1.5 ay kadar önce aldığım fotoğraf makinesi 24binden 30bin tl'e çıktı. almak istediğim ama fiyatı pahalı olan diğer markanın fiyatı da artmadığı için, şimdi bunu satıp onu alacağım. şimdi 1.5 ay önce aldığım kamera benim ihtiyacımı mı gördü, yoksa yatırımım mı olmuş oldu?
ülkemizde teknolojik aletler bile yatırım gibi değerlendiği için, bir şey diyemiyorum.
örneğin; 1.5 ay kadar önce aldığım fotoğraf makinesi 24binden 30bin tl'e çıktı. almak istediğim ama fiyatı pahalı olan diğer markanın fiyatı da artmadığı için, şimdi bunu satıp onu alacağım. şimdi 1.5 ay önce aldığım kamera benim ihtiyacımı mı gördü, yoksa yatırımım mı olmuş oldu?
niye ki? kaseti mi kaybetmişler...???
hep bu ligde kalalım. sinir stres sıfır.
muhacir siyahi kardeşimiz ülke gündemine hemen uyum sağlamış.
entegrasyon konusundaki çabasını takdir ettim. mülteciler topluma entegre olmuyor diyenler utanır mı sanmam.
.
..
…
şaka bi yana; ülkenin başkentinde yaşıyorsun, küçük kızın servise binmek için apartmanın önünde beklerken yanına çıplak bir zenci yaklaşıyor. okul servisi zamanında yetişmese kim bilir ne olacak. nasıl bir ortam lan bu. olum iki yıl afrika’da yaşadım böyle bir şeye denk gelmedim. üçüncü dünya ülkelerinin bütün işsizleri, delileri, bir baltaya sap olamayanları türkiye’ye geliyor. yerli ve milli sapıklarımız yetmiyor gibi şimdi de tüm dünya sapıkları için cazibe merkezine dönüştük.
türkiye’de kırsaldan kente göç eden insanlar bile uyum sorunu yaşarken, somali’nin başkentinde bile tutunamayacak adamlar afrika’daki kabilesinden ayrılıp bir anda istanbul, ankara gibi metropollerde yaşamaya başlıyorlar. medeniyete geçiş süreci bile yaşamadan.
entegrasyon konusundaki çabasını takdir ettim. mülteciler topluma entegre olmuyor diyenler utanır mı sanmam.
.
..
…
şaka bi yana; ülkenin başkentinde yaşıyorsun, küçük kızın servise binmek için apartmanın önünde beklerken yanına çıplak bir zenci yaklaşıyor. okul servisi zamanında yetişmese kim bilir ne olacak. nasıl bir ortam lan bu. olum iki yıl afrika’da yaşadım böyle bir şeye denk gelmedim. üçüncü dünya ülkelerinin bütün işsizleri, delileri, bir baltaya sap olamayanları türkiye’ye geliyor. yerli ve milli sapıklarımız yetmiyor gibi şimdi de tüm dünya sapıkları için cazibe merkezine dönüştük.
türkiye’de kırsaldan kente göç eden insanlar bile uyum sorunu yaşarken, somali’nin başkentinde bile tutunamayacak adamlar afrika’daki kabilesinden ayrılıp bir anda istanbul, ankara gibi metropollerde yaşamaya başlıyorlar. medeniyete geçiş süreci bile yaşamadan.
yarın öbür gün yaşanacak en ufak bir anlaşmazlıkta,şehir merkezinizi patlatırlar,bunuda bilin sonra ağlamayın.beslediğin köpeğin canı bir gün senide çeker.