18 yıl bu kentte yaşadım, anadolu lisesi ertesinde üniversite kazanıp ayrıldım. “bu olayı trabzon'a maledemezsiniz” diyen insanlar 3 grupta incelenebilir
1- olayı realize edemeyecek kadar saf olanlar
2- bu şiddeti aslında normal bulanlar
3- gerizekalı olanlar
bu grupların dışında kalan her objektif insandan net olarak gerçek trabzonluluğun ve trabzonsporluluğun bu olduğunu işitebilirsiniz.
tanım: trabzon halkının kendine yakışanı yaptığı linçtir.
Sık geçen başlıklar
Debe Arşivi
bu galatasaraylılar neden bütün spor dallarında fenerbahçe maçlarını takip ediyor amk?
ya adam gibi takım kurun rakip olun ya da s.gidin türk hakemleriyle futbol tiyatronuzu izleyin. bylockçu sizi mutlu etsin
bıkmadınız el sikiyle gerdeğe girmeye!
ya adam gibi takım kurun rakip olun ya da s.gidin türk hakemleriyle futbol tiyatronuzu izleyin. bylockçu sizi mutlu etsin
bıkmadınız el sikiyle gerdeğe girmeye!
bir galatasaraylı olarak acıyarak izliyorum, fenerli dostlar kusura bakmasın. utanma duygusunu kaybetmiş şımarık bir zengin çocuğunun elinde maskara oldu koca camia.
eskiden tonla gazeteci giderdi, sözlükte gündem olurdu. görüldüğü gibi artık şeyine takan da yok.
zavallılık gerçekten..
eskiden tonla gazeteci giderdi, sözlükte gündem olurdu. görüldüğü gibi artık şeyine takan da yok.
zavallılık gerçekten..
özel okul öğretmenliği
baba bu penaltilar renklilere zart diye caliyor bizde amina kodumun var ekranlari mi kapaniyor? tamam kotuyuz de bu caldiklariniz bogazinizda kalir insallah hirsizlar.
ev amk evvvv. 4 duvar içerisinde sakince yaşamak için milyonlar kazanmamız gerektiğine hala alışamadım. emeği geçenlerin neyse…
lost lost diye diye diye nicesine sarıldım.
üç kıtada ayak izim
üç kıtada dilim sözüm
türküm, türküm diye sazım
avaz avaz söyleyene
ne mutlu türk'üm diyene !!!
üç kıtada dilim sözüm
türküm, türküm diye sazım
avaz avaz söyleyene
ne mutlu türk'üm diyene !!!
yeni nesil kurumsal dilencilik.
bu cuma mescit-camii çıkışlarına "şu diyanete bir araç.. az çok demeyelim boş geçmeyelim" diye kutu da koyun.
bu cuma mescit-camii çıkışlarına "şu diyanete bir araç.. az çok demeyelim boş geçmeyelim" diye kutu da koyun.
2021-2022 frankfurt'a iki maçta da sahayı dar ettik ama yenişemedik ve gruptan çıkamadık. adamlar gitti avrupa ligi kupasını aldı.
2022-2023 sevilla ile son 16'da karşılaşıp her iki maçta da daha iyi oynayan tarafken ve hatta kendi evimizde yenmemize rağmen elendik ve adamlar gitti avrupa ligi kupasını aldı.
2023-2024 çok daha üstün olmamıza rağmen basiretsiz hocamız sayesinde konferans ligi çeyrek finalinde turu olympiakos'a altın tepside hediye ettik ve adamlar büyük ihtimal kendi evindeki finalde olacaklar ve kupayı alacaklar.
bu kulüpte harbiden bir enteresanlık var.
başka ülkede yaşayamam lafı var ya, işte bunun kulüp versiyonu kesinlikle fenerbahçe.
2022-2023 sevilla ile son 16'da karşılaşıp her iki maçta da daha iyi oynayan tarafken ve hatta kendi evimizde yenmemize rağmen elendik ve adamlar gitti avrupa ligi kupasını aldı.
2023-2024 çok daha üstün olmamıza rağmen basiretsiz hocamız sayesinde konferans ligi çeyrek finalinde turu olympiakos'a altın tepside hediye ettik ve adamlar büyük ihtimal kendi evindeki finalde olacaklar ve kupayı alacaklar.
bu kulüpte harbiden bir enteresanlık var.
başka ülkede yaşayamam lafı var ya, işte bunun kulüp versiyonu kesinlikle fenerbahçe.
bence en büyük neden türkçenin kendine özgü yapısı. hint avrupa dil ailesinden gelen bir yabancı ingilizce öğrenirken 0'dan başlayabiliyor. ancak bir türk -3'den başlıyor. çünkü sentaks, kelime türetme yolları, cümle kurma biçimleri vs. tamamen kendine has bir dil türkçe.
örneğin uçaktaydınız ve telefonunuz kapalıydı. inince de arkadaşınız bir mesaj attı ve telefonunuzun kapalı olduğunu size ulaşamadığını vs soruyor. bu durumda ingilizce oalrak bir almanın bu soruya cevap verirken yapması gereken kelimeleri eşleştirmektir: almancadaki "ıch war im flugzeug yerine, birebir bir eşleştirmeyle "ı was on the plane" der. yapı birebir olarak öbür tarafa geçirilir.
bir türk için ise durum daha karışıktır. çünkü eşleştirme işe yaramaz. tam tersi açılım yapması gerekir. "uçak-ta-y-dı-m" yerine buradaki çekimlenmiş harflerden oluşan karışık yapıyı açarak her birini ayrı kelimelere ve sentaks yapısına taşıması gerekir.
örneğin uçaktaydınız ve telefonunuz kapalıydı. inince de arkadaşınız bir mesaj attı ve telefonunuzun kapalı olduğunu size ulaşamadığını vs soruyor. bu durumda ingilizce oalrak bir almanın bu soruya cevap verirken yapması gereken kelimeleri eşleştirmektir: almancadaki "ıch war im flugzeug yerine, birebir bir eşleştirmeyle "ı was on the plane" der. yapı birebir olarak öbür tarafa geçirilir.
bir türk için ise durum daha karışıktır. çünkü eşleştirme işe yaramaz. tam tersi açılım yapması gerekir. "uçak-ta-y-dı-m" yerine buradaki çekimlenmiş harflerden oluşan karışık yapıyı açarak her birini ayrı kelimelere ve sentaks yapısına taşıması gerekir.
hala hem ev sahiplerinin hem de kiracıların mağdur olduğunu anlayamıyorsunuz. bütün ev sahipleri multi milyoner değil ve evet kardeşim adam binbir emekle, alın teriyle kendine bir ev alıyorsa ve o eve ihtiyacı varsa sen onun evine çökemezsin!
paragöz ev sahiplerinden bahsetmiyorum. mesela adam bütün birikimini evine yatırmış, başka bir yerde tayini çıkmış ve evini kiraya vermek zorunda kalmış. şimdi kiracısı ise on yıl evine çöküyor. bunun neresi adalet?
her iki tarafın da mağdur olmadığı bir düzenleme şart!
paragöz ev sahiplerinden bahsetmiyorum. mesela adam bütün birikimini evine yatırmış, başka bir yerde tayini çıkmış ve evini kiraya vermek zorunda kalmış. şimdi kiracısı ise on yıl evine çöküyor. bunun neresi adalet?
her iki tarafın da mağdur olmadığı bir düzenleme şart!
yeni seçilen chp'li afyon belediyesi başkanı burcu köksal , 400 tl olan nikah ücretini sığınmacılar için 10 bin tl’ye çıkardı. tebrik ederiz. entegrasyoncu imamoğlunada örnek olsun.
(bkz: biz ensar bir milletiz diyen akp'li meclis üyesi)
(bkz: biz ensar bir milletiz diyen akp'li meclis üyesi)
şova gerek yok ideali 0.7dir
halkın sorunlarından koptular iyice. herşey için en tepeden talimat bekleniyor.
kurye motorsiklet
taksi terörü
başıboş itler
0850 spami
mülteciler
bir türlü çözülemeyen emniyet şeridi ihlali
say say bitmez
kurye motorsiklet
taksi terörü
başıboş itler
0850 spami
mülteciler
bir türlü çözülemeyen emniyet şeridi ihlali
say say bitmez
çok para normalde sadece ticaret yaparak kazanılır.
50 yıllık olan mevzuyu yeni öğrenen bir yazarı gördüğümüz kampanyadır. bu arkadaş sanırım kktc yi dünyada bir avuç ülke dışında kimsenin tanımadığını bilmiyor.
(bkz: türk erkeğinin kalitesizliği)
yazık lan. koca koca adamlar "amerika'da mba yapmış yüksek mühendisim" filan yazmış. kimse de tanımadığım kadın benimle niye buluşsun diye sorgulamamış. millet sizin ısmarlayacağınız bir tabak yemeğe mi muhtaç yahu. rezillik.
yazık lan. koca koca adamlar "amerika'da mba yapmış yüksek mühendisim" filan yazmış. kimse de tanımadığım kadın benimle niye buluşsun diye sorgulamamış. millet sizin ısmarlayacağınız bir tabak yemeğe mi muhtaç yahu. rezillik.
türk diyemeyen milliyetçi parti paylaşımı. iyice arap milliyetçisi oldu bunlar. şu partinin arapçılık yolunda %0,5 oya düşmesi lazım normal şartlarda.
audi'nin isim sponsoru olduğu ve makam araçlarının baştan sona audi olduğu türkiye din işleri başkanlığı.
(bkz: yine geldi tipini siktiğim)
bu şerefsiz troll'un mesaisi 10'da başlıyor belli oldu.
trollbaşına söyle seni b shiftine yazsınlar lan ! sabah sabah kafa sikme.
bu şerefsiz troll'un mesaisi 10'da başlıyor belli oldu.
trollbaşına söyle seni b shiftine yazsınlar lan ! sabah sabah kafa sikme.
kendisine acıyan, üzülen insanlara da ben üzülüyorum. ya çok iyi niyetlisiniz ya da dümdüz salak.
düşün; chp 15 milyon lira harcayıp, insanların eğlenip biraz olsun ekonominin çarkını döndüreceği festivaller düzenlemeye çalışıyor.
diyanet bu paraya sadece bir makam aracı aliyor devleti skiypr.
diyanet bu paraya sadece bir makam aracı aliyor devleti skiypr.
ulan nasıl abazasınız siz kızın yüzü bile gözükmüyor doğru dürüst.
21 yıldır evli, neredeyse 43 yaşına gelmiş bir kadın olarak hem kendi evliliğim hem de çevremde arkadaşlarımın, tanıdıklarımın evliliğine değinerek belirtmek isterim ki ilgisiz hiçbir şey olmaz.
ilgisiz bırakılan eş, kadın veya erkek farketmez mutsuz olur ve döner dolaşır ilgi göstermeyene de etki eder.
eşimin hakkını yiyemem 21 yıldır hep birbirimizle ilgilendik ve birbirimizle olmaktan da keyif aldık. hele de çocuk büyüyüp de kendi halinde takılmaya başladıktan sonra. düzenimizi de oturtmuşuz biribirimize daha çok döndüğümüz ve kendi kendimize takıldığımız dönemlerdeyiz.
beraber bir yerlere gitmek, evde akşamları bir çay içip, bir şeyler izlemek bile keyif veriyor bize. bazen de ps'de oyun oynuyoruz. bazen o oynuyor, ben izliyorum vs..
hava güzelse h.sonları mutlaka bisiklete çıkarız, sahile yürüyüşe gideriz.
o bana ilgi gösterdikçe ben mutlu oluyorum ve ona da yansıyor bu, evladımıza da, eve de... ilgi ve sevgi çoğu şeyin anahtarıdır.
ilgisiz bırakılan eş, kadın veya erkek farketmez mutsuz olur ve döner dolaşır ilgi göstermeyene de etki eder.
eşimin hakkını yiyemem 21 yıldır hep birbirimizle ilgilendik ve birbirimizle olmaktan da keyif aldık. hele de çocuk büyüyüp de kendi halinde takılmaya başladıktan sonra. düzenimizi de oturtmuşuz biribirimize daha çok döndüğümüz ve kendi kendimize takıldığımız dönemlerdeyiz.
beraber bir yerlere gitmek, evde akşamları bir çay içip, bir şeyler izlemek bile keyif veriyor bize. bazen de ps'de oyun oynuyoruz. bazen o oynuyor, ben izliyorum vs..
hava güzelse h.sonları mutlaka bisiklete çıkarız, sahile yürüyüşe gideriz.
o bana ilgi gösterdikçe ben mutlu oluyorum ve ona da yansıyor bu, evladımıza da, eve de... ilgi ve sevgi çoğu şeyin anahtarıdır.
heyecan
evlat edinmeye başvurmuştuk yarın 2. görüşmeye gideceğiz kalbim sürekli pır pır yapıyor
evlat edinmeye başvurmuştuk yarın 2. görüşmeye gideceğiz kalbim sürekli pır pır yapıyor
ben işe bunun sırtında gidip geliyorum sağolsun, geçen mehmet şimşek'le karşılaştık ışıklarda, geliyor dedi ateşli taşıtlar vergisi.
arkadaşlar size güzel bir haberim var. bu sezon 10 bölümden fazla olacak. bu kesinleşti gibi. 10. bölüm fragmanı günümüzde geçen bir bölüm yapmışlar. bu da 10. bölümün sezon finali olmadığının bir işareti. bence bu sezon 12 bölüm olur. bu bencesi yani.
edit: altta bi arkadaş belirtmiş, bu sezon 13 bölüm olacakmış.
edit: altta bi arkadaş belirtmiş, bu sezon 13 bölüm olacakmış.
öncelikle link.
astsubayın kafasına taşla dalmış, astsubay kırıklar vs ile hastaneye gönderilip yaklaşık 10 ay sonra aldığı bu yaralardan dolayı hala tedavi görürken vefat etmiş. bu eleman da 7 ay tutuklu kaldıktan sonra adli kontrol ile serbest bırakılmış.
halbuki bu eleman hakim bisikleti çalsaydı muhtemelen dışarı yüzü göremeyecekti cezasını tak bitirene dek.
(bkz: hakimin bisikletini çalıp tutuklanan hırsız)
unutmadan; 'daha yargılaması bitmedi rörörö' yapacaklar, bu olay hakime olsaydı görürdük ne uygulanıyor. baştan söyleyeyim, sktirin ötede savunun milletin damarına basmayın.
edit: yazın yanlışı.
astsubayın kafasına taşla dalmış, astsubay kırıklar vs ile hastaneye gönderilip yaklaşık 10 ay sonra aldığı bu yaralardan dolayı hala tedavi görürken vefat etmiş. bu eleman da 7 ay tutuklu kaldıktan sonra adli kontrol ile serbest bırakılmış.
halbuki bu eleman hakim bisikleti çalsaydı muhtemelen dışarı yüzü göremeyecekti cezasını tak bitirene dek.
(bkz: hakimin bisikletini çalıp tutuklanan hırsız)
unutmadan; 'daha yargılaması bitmedi rörörö' yapacaklar, bu olay hakime olsaydı görürdük ne uygulanıyor. baştan söyleyeyim, sktirin ötede savunun milletin damarına basmayın.
edit: yazın yanlışı.
çocukken yüzmeyi yeni yeni öğreniyorum. deniz kenarında otururken biraz ileride küçük odun parçası gördüm. “oraya kadar yüzebilirim herhalde” deyip atladım denize. yüzüp o odun parçasını tuttuğumda parmaklarımın ucunda ezildi. bir baktım bok. o yüzden doğaya sıçanın ağzına sıçayım.
türkiye iflas etmiş bir ülkedir. stand kurup vatan toprağı satacak kadar zavallı bir haldedir. muhtar bile olamaz denen recep tayyip erdoğanın cehaletine, akp seçmeninin de gözü dönmüş vahşiliği eklenmiş ve bunların için söylenmiş en güzel tanım olan anasını satan zihniyet gerçeğe dönüşmüştür.
ingiliz faiz lobilerinin alacaklarını garantilemek için görevlendirilmiş ingiliz mehmet ve tayyip'in zorlu ve menderes gibi yanyana getirilmesi haktır, farzdır.
bakalım eşek gibi sopalanan bu halk daha nereye kadar dayanacak.
ingiliz faiz lobilerinin alacaklarını garantilemek için görevlendirilmiş ingiliz mehmet ve tayyip'in zorlu ve menderes gibi yanyana getirilmesi haktır, farzdır.
bakalım eşek gibi sopalanan bu halk daha nereye kadar dayanacak.
yaşar şarkıları galiba. doksanların sonu iki binlerin başı gibi çıkan albümlerinden şarkılar. servisle okula ve okuldan eve giderken birileri sürekli yaşar albümü takardı teybe.
kendini trol sanan sikikler veritabanı
14 yıllık ortopedi uzmanı arkadaşım 2 yıl önce hukuk fakültesi bitirdi, şimdi yüksek lisans yapıyor. eyyorlamam bu kadar
yunanistan üzerinden kanal bulundu bile beyler rahat olun.
eczanelerin bugünlerde sıklıkla yaptığı durumdur; burada eleştirdiğim nokta, eczanenin bana reçetede yazılan ilacın muadilini vermesi değil, beni durumdan haberdar etmemesidir. ne olursa olsun hastaya bu durum söylenilmeli diye düşünüyorum. heralde bunu müşteri kaybetmemek için yapıyorlar.
(bkz: hallederiz)
daha kullanışlısı icat edilmedi.
daha kullanışlısı icat edilmedi.
muhtarlara, birer tane de muhtar verilmeli diyerek arttırıyorum.
çöküyordu ama balkan savaşlarında yenilene kadar çöktüğünün farkında değildi.
gelişmeye pek ihtiyacı yoktu. çünkü ticaret yollarını kontrolü altında tutuyordu. avrupa hem roma'yi (istanbul'u) müslümanlara kaptırdığı hem de dolayısıyla stratejik ticaret bağlantılarında kontrolünü yitirdiği için gelişmek zorundaydı.
spekülatif bakış açılarından biri, küçük buzul çağının avrupa'da felsefik açılıma neden olduğunu söyler. açlık , hastalık ve sefalet insanları düşünmeye itmiştir de denir.
ıklimsel etki osmanlı'da celali isyanlarinda kendini gösterir.
şimdi de avrupa'nın coktugune dair görüşler var. günümüzde gelişme ve yenilikler amerika ve çin 'de. çin amerika'dan korkmadı. amerika dünkü cocuk, biz 4000 yıllık devletiz, dedi.
şimdi osmanlı müslüman roma bile olsa, çin diye de bı gerçek var.
osmanlı'nın esas gücü bilimsel ve teknolojik değildi. yonetimseldi. türkler anadolu'ya küçük atlar üzerinde hafif savascilar olarak, işgalci birlik olarak girdiler ve arapların paralı askerliğini yaptılar. kıpçak köle baybars abbasileri yenip memlûk sultanı olmustur. islam geniş kitlelerin dini degildi. yönetici sınıfın diniydi. çünkü islam'ın temel felsefesi itaattir. islam bir devlet yönetim felsefi ve yöntemi ortaya koyar. bir müslüman nasıl allah'a inanıp ibadet edecekse, allah'ın yeryuzundeki düzeninin bir yansıması olan devlete de itaat etmeli.
osmanlı eliti her şeyden haberdardı. onlar gelişmeleri, yenilikleri biliyorlardi. bunlari benimsemediler ve halkla paylaşmadilar.
öte yandan avrupa'da da bilimsel devrimler halk ve iktidar tarafından kolayca kabul edilmedi. lavoisier asıldı mi, giyotinle mi kellesi uçuruldu merak eden bakabilir.
viktor hugo deniz işçileri romanında fransa açıklarındaki bir küçük adada halkın cinlere ve seytanlara inandığını, bunlarla büyü yoluyla mücadele etmekte ısrar ettiğini anlatir.
bunun yanı sıra sanayi devrimi, yani revolution, aslında felaket anlamında kullanılır. sanayi felaketi nedeniyle londra şehrinde haydutlar, seri katiller, hırsızlar ortalığı kasıp kavurdu.
tüm bunlar iyi kötü yerine otururken 1. dünya savaşı çıktı. ardından da 2. dünya savaşı.
yani avrupa da yenilikleri öyle kolay kolay sindirmedi.
devletler dogar, büyür ve çöker. olur böyle şeyler.
tarih maalesef doktora düzeyinde bile türkiye'de dürüstçe anlatılmıyor. yalanlarini ispatlamak zor ama sezmek kolay. örümcek hislerinize güvenin.
gelişmeye pek ihtiyacı yoktu. çünkü ticaret yollarını kontrolü altında tutuyordu. avrupa hem roma'yi (istanbul'u) müslümanlara kaptırdığı hem de dolayısıyla stratejik ticaret bağlantılarında kontrolünü yitirdiği için gelişmek zorundaydı.
spekülatif bakış açılarından biri, küçük buzul çağının avrupa'da felsefik açılıma neden olduğunu söyler. açlık , hastalık ve sefalet insanları düşünmeye itmiştir de denir.
ıklimsel etki osmanlı'da celali isyanlarinda kendini gösterir.
şimdi de avrupa'nın coktugune dair görüşler var. günümüzde gelişme ve yenilikler amerika ve çin 'de. çin amerika'dan korkmadı. amerika dünkü cocuk, biz 4000 yıllık devletiz, dedi.
şimdi osmanlı müslüman roma bile olsa, çin diye de bı gerçek var.
osmanlı'nın esas gücü bilimsel ve teknolojik değildi. yonetimseldi. türkler anadolu'ya küçük atlar üzerinde hafif savascilar olarak, işgalci birlik olarak girdiler ve arapların paralı askerliğini yaptılar. kıpçak köle baybars abbasileri yenip memlûk sultanı olmustur. islam geniş kitlelerin dini degildi. yönetici sınıfın diniydi. çünkü islam'ın temel felsefesi itaattir. islam bir devlet yönetim felsefi ve yöntemi ortaya koyar. bir müslüman nasıl allah'a inanıp ibadet edecekse, allah'ın yeryuzundeki düzeninin bir yansıması olan devlete de itaat etmeli.
osmanlı eliti her şeyden haberdardı. onlar gelişmeleri, yenilikleri biliyorlardi. bunlari benimsemediler ve halkla paylaşmadilar.
öte yandan avrupa'da da bilimsel devrimler halk ve iktidar tarafından kolayca kabul edilmedi. lavoisier asıldı mi, giyotinle mi kellesi uçuruldu merak eden bakabilir.
viktor hugo deniz işçileri romanında fransa açıklarındaki bir küçük adada halkın cinlere ve seytanlara inandığını, bunlarla büyü yoluyla mücadele etmekte ısrar ettiğini anlatir.
bunun yanı sıra sanayi devrimi, yani revolution, aslında felaket anlamında kullanılır. sanayi felaketi nedeniyle londra şehrinde haydutlar, seri katiller, hırsızlar ortalığı kasıp kavurdu.
tüm bunlar iyi kötü yerine otururken 1. dünya savaşı çıktı. ardından da 2. dünya savaşı.
yani avrupa da yenilikleri öyle kolay kolay sindirmedi.
devletler dogar, büyür ve çöker. olur böyle şeyler.
tarih maalesef doktora düzeyinde bile türkiye'de dürüstçe anlatılmıyor. yalanlarini ispatlamak zor ama sezmek kolay. örümcek hislerinize güvenin.
bu umut la stara doğru hikayesi hiç inandırıcı değil adamda o ışık yok bir de bu apo alev ilişkisi çok yapmacık
kara bahtım.
sitem,beklenti,vazgeçiş.
her duyguyu tattırdığı müthiş bir parça.
türk müzik tarihinin sayılı girişlerinden birini yapmış karaca.
felek çetesini topladı geldi
gelmedi hiç senden ses kara bahtım
kırıldı direğim batıyor gemim
hala poyraz gibi es kara bahtım
lafa bak awkk..
kırk yıl düşünsem yazamam.
bi ara yine de ümidini kesmemiş felekten.
en zorlu günlerde sıkılmaz iken
işkenceye vursan bükülmez iken
aslana kaplana eğilmez iken
dedirtme çakala pes kara bahtım
bakmış olacak gibi değil; parçanın sonunda vazgeçişini dile getirmiş.
düşündüm taşındım senden hayır yok
kaderden kısmetten şanstan fayda yok
masal ile safsatayla derde çözüm yok
sen benimle postayı kes kara bahtım
çok fena yapıştırmış.
yüreğine sağlık.
sitem,beklenti,vazgeçiş.
her duyguyu tattırdığı müthiş bir parça.
türk müzik tarihinin sayılı girişlerinden birini yapmış karaca.
felek çetesini topladı geldi
gelmedi hiç senden ses kara bahtım
kırıldı direğim batıyor gemim
hala poyraz gibi es kara bahtım
lafa bak awkk..
kırk yıl düşünsem yazamam.
bi ara yine de ümidini kesmemiş felekten.
en zorlu günlerde sıkılmaz iken
işkenceye vursan bükülmez iken
aslana kaplana eğilmez iken
dedirtme çakala pes kara bahtım
bakmış olacak gibi değil; parçanın sonunda vazgeçişini dile getirmiş.
düşündüm taşındım senden hayır yok
kaderden kısmetten şanstan fayda yok
masal ile safsatayla derde çözüm yok
sen benimle postayı kes kara bahtım
çok fena yapıştırmış.
yüreğine sağlık.
hangi ortama ayak uyduran? şu an türkçülük yapan linç ediliyor mk. beyinsize bak. atatürk türkçülüğün zirvesidir. ziya gökalp fikir babasıydı.
sırf elektriğe para ödememek için kürdistan kurmaz bunlar, aha yazıyorum.
normal düz insandır, bu zırvalıkların gerçek olmadığını bilmek için ortalama bir zekaya sahip olmak yeterli. hatta ortalamanın bir miktar altında zekada bile fal ve astrolojinin akıl tutulması olduğu anlaşılabilir.
tüik'e göre enflasyon nisan ayında yüzde 69,80'e yükseldi. aylık enflasyon yüzde 3,18 oldu.
enag ise nisanda enflasyonu aylık yüzde 5,02, yıllık yüzde 124,35 hesapladı
şirketler şöyle yapacaktir:
çalisan maaşlari, tuik'e gore artacak
satilan urunlere ise enag'a gore zam yapilacaktir
enag ise nisanda enflasyonu aylık yüzde 5,02, yıllık yüzde 124,35 hesapladı
şirketler şöyle yapacaktir:
çalisan maaşlari, tuik'e gore artacak
satilan urunlere ise enag'a gore zam yapilacaktir
huzurevinde çalıştığım zamanların bir öğretisi, hayatta en çok huzuru ve sağlığı sevip dile. bazen benim de paraya düşeceğim oluyor hemen toparlıyorum kendimi.
huzur ve sağlık diliyorum çünkü bunlar varsa ben parayı nasıl olsa bulurum.
huzur ve sağlık diliyorum çünkü bunlar varsa ben parayı nasıl olsa bulurum.