2021-2022 frankfurt'a iki maçta da sahayı dar ettik ama yenişemedik ve gruptan çıkamadık. adamlar gitti avrupa ligi kupasını aldı.
2022-2023 sevilla ile son 16'da karşılaşıp her iki maçta da daha iyi oynayan tarafken ve hatta kendi evimizde yenmemize rağmen elendik ve adamlar gitti avrupa ligi kupasını aldı.
2023-2024 çok daha üstün olmamıza rağmen basiretsiz hocamız sayesinde konferans ligi çeyrek finalinde turu olympiakos'a altın tepside hediye ettik ve adamlar büyük ihtimal kendi evindeki finalde olacaklar ve kupayı alacaklar.
bu kulüpte harbiden bir enteresanlık var.
başka ülkede yaşayamam lafı var ya, işte bunun kulüp versiyonu kesinlikle fenerbahçe.
04.05.2024 · 11. sıra
xabi alonso
02.05.2024 23:46