bu galatasaraylılar neden bütün spor dallarında fenerbahçe maçlarını takip ediyor amk?
ya adam gibi takım kurun rakip olun ya da s.gidin türk hakemleriyle futbol tiyatronuzu izleyin. bylockçu sizi mutlu etsin
bıkmadınız el sikiyle gerdeğe girmeye!
Sık geçen başlıklar
newplanet 17
ekşi profiliadamlar hakem desteğimizi ortaya çıktı diye utanmak yerine kim çıkardı diyor
yüzsüzlükte nirvana yaptılar
fatih altaylı demişti galatasaray taraftarı yavşaklaştı diye, doğruymuş!
yüzsüzlükte nirvana yaptılar
fatih altaylı demişti galatasaray taraftarı yavşaklaştı diye, doğruymuş!
bu moda fetöcü arif erdem zamanında çıkmıştır!
ceza sahasına girince kendisini yere atar ve her seferinde penaltıyı alırdı.
ondan beridir galatasaray idmanlarında futbolculara tiyatro kursu veriliyor sanırım!
bu altyapının yetiştirdiği ünlü yetenekler arasında geçmişte ayhan akman, burak yılmaz gibi ünlü oyuncular varken günümüzde torreira ve nelson bu akımın öncülerindendir!
ceza sahasına girince kendisini yere atar ve her seferinde penaltıyı alırdı.
ondan beridir galatasaray idmanlarında futbolculara tiyatro kursu veriliyor sanırım!
bu altyapının yetiştirdiği ünlü yetenekler arasında geçmişte ayhan akman, burak yılmaz gibi ünlü oyuncular varken günümüzde torreira ve nelson bu akımın öncülerindendir!
alınacak ev sıfır olacak.
alacak kişinin ev hanesindekilerin üzerine ev olmayacak ve son 1 yıl için ev alıp satmış olmayacak.
en az %10 peşinat verilecek.
en kötü sıfır 2+1 evin 2 milyon tl olacağını düşünürsek (15 yıl vadeli verileceğinden 1.5’luk ev 2 yazılır) aylık 25 bin tl gibi bir ödemesi olur.
200 bin tl nakitiniz varsa ve önümüzdeki 15 yıl boyunca aylık 25 bin tl ödeyebilecekseniz ve eviniz yoksa ve 2+1 köşede kıyıda bir eve razıysanız hayırlı olsun. 15 yıl sonra bir 15 yıllık kredi daha çekip doğru düzgün bir eve geçersiniz. sonra da ölürsünüz zaten.
alacak kişinin ev hanesindekilerin üzerine ev olmayacak ve son 1 yıl için ev alıp satmış olmayacak.
en az %10 peşinat verilecek.
en kötü sıfır 2+1 evin 2 milyon tl olacağını düşünürsek (15 yıl vadeli verileceğinden 1.5’luk ev 2 yazılır) aylık 25 bin tl gibi bir ödemesi olur.
200 bin tl nakitiniz varsa ve önümüzdeki 15 yıl boyunca aylık 25 bin tl ödeyebilecekseniz ve eviniz yoksa ve 2+1 köşede kıyıda bir eve razıysanız hayırlı olsun. 15 yıl sonra bir 15 yıllık kredi daha çekip doğru düzgün bir eve geçersiniz. sonra da ölürsünüz zaten.
abd'deydim ve ben burda kazandığımdan fazlasını türkiye'de kazanırım diyerek dönme kararı almıştım.
düşünün olayın vehametini!
hoş şimdilerde o zamanki işimi orada yapacağım kadar kazanıyorum ama seneye ne olur hiç bilmiyorum!
düşünün olayın vehametini!
hoş şimdilerde o zamanki işimi orada yapacağım kadar kazanıyorum ama seneye ne olur hiç bilmiyorum!
bu kadar zengin dogalgaz, petrol ve maden yataklari olan devasa ulkenin kiyasla az olan nufusunu bile fakirlik içerisinde,adalet ve kalkınmanın hiç olmadığı, demokrasiden bi haber, hayat standardı çok düşük seviyelerde yasatan yiyici diktatör ve maşası yamağına sahip turk devletidir.
halk er yahut gec o diktatörlerin hayatini ters duz edecektir.
darisi halkin paralarini çarçur eden tum diger diktatörlerin başına!
halk er yahut gec o diktatörlerin hayatini ters duz edecektir.
darisi halkin paralarini çarçur eden tum diger diktatörlerin başına!
adam en ünlü olduğu zaman 18 ay askerlik yapmış daha ne yapsın lan?
edit:
bolca miktarda mesaj alıyorum genelde yaşı yetmeyen yazar yahut çaylaklardan;
askere 2000- 2001 yılında gitmiştir. o yıla kadar 1200'ün üzerinde gösteriye türkiye, avrupa ve amerika'da çıkmıştır.
senaryosunu da yazdığı her şey çok güzel olacak filminde 1998 yılında başrol oynamış ve film o zaman 1.8 milyon izlenmiştir.(yurtiçi ve yurtdışı) reklamlar, star tv'de yayınlanan gösterileri vs. vs. yani en aktif döneminde 18 ay, er olarak yapmıştır askerliği.
aynı dönemde askerlik yapması beklenen ve ünlü olan tarkan ise çeşitli yollardan askerlikten kaçmış ve bedelli açıklanınca da o şekilde yırtmıştır.
bu entry bedelli yapanları kötülemek için yazılmamıştır, cem yılmaz'ın vatan için görevden kaçmayacağını belirtmek için yazılmıştır ki zaten kendisi de gösterilerinde bedelli olsaydı yapacağını söylemiştir.
edit 2:
cemcim gösteri için vip bilet 2 kişilik olsun cnm, optm by!
edit:
bolca miktarda mesaj alıyorum genelde yaşı yetmeyen yazar yahut çaylaklardan;
askere 2000- 2001 yılında gitmiştir. o yıla kadar 1200'ün üzerinde gösteriye türkiye, avrupa ve amerika'da çıkmıştır.
senaryosunu da yazdığı her şey çok güzel olacak filminde 1998 yılında başrol oynamış ve film o zaman 1.8 milyon izlenmiştir.(yurtiçi ve yurtdışı) reklamlar, star tv'de yayınlanan gösterileri vs. vs. yani en aktif döneminde 18 ay, er olarak yapmıştır askerliği.
aynı dönemde askerlik yapması beklenen ve ünlü olan tarkan ise çeşitli yollardan askerlikten kaçmış ve bedelli açıklanınca da o şekilde yırtmıştır.
bu entry bedelli yapanları kötülemek için yazılmamıştır, cem yılmaz'ın vatan için görevden kaçmayacağını belirtmek için yazılmıştır ki zaten kendisi de gösterilerinde bedelli olsaydı yapacağını söylemiştir.
edit 2:
cemcim gösteri için vip bilet 2 kişilik olsun cnm, optm by!
17 yıldır ilk defa balkon konuşması yapamadı, balkonu mutfağa katmışlar herhalde! lol!
tarih kitaplarında sahte üniversite diplomasıyla ülke yöneten adamın ekonomik fantazileri sebebiyle çıkmış bir kriz olarak geçecektir.
teğet geçmeyip, delip de geçecektir.
teğet geçmeyip, delip de geçecektir.
bunlar asya’nın ateist ülkelerinde çıksa istifa etmezler intihar ederler, iskandinavya’nın ateist ulkelerinde ciksa istifa ederler.
ortadogu ve yakin cevresinde cikarsa montaj derler!
ortadogu ve yakin cevresinde cikarsa montaj derler!
milyar yillik dunyada rte'li akp hukumeti, demiroren'li tff, aziz'li fb, melih'li ankara'ya geldik ya gele gele la!
bir şey değerinden ciddi miktarda düşük fiyata satılıyorsa o şey sandığınız değerdeki şey değildir.
imza: newplanet
imza: newplanet
--- spoiler ---
gıda, tarım ve hayvancılık bakanı ahmet eşref fakıbaba, kurban bayramı'nda satılmayan hayvanların et ve süt kurumu tarafından değeri üzerinden satın alınacağını açıkladı.
--- spoiler ---
yani diyorlarki olurda yeterli talep olmazsa sakin halka ucuza vermeyin, gerekirse biz sizden degerine aliriz. bu halka dunyanin en pahali etini yedirmek gibi gorevlerimiz var.
(bkz: deveye diken insani siken yaranir)
gıda, tarım ve hayvancılık bakanı ahmet eşref fakıbaba, kurban bayramı'nda satılmayan hayvanların et ve süt kurumu tarafından değeri üzerinden satın alınacağını açıkladı.
--- spoiler ---
yani diyorlarki olurda yeterli talep olmazsa sakin halka ucuza vermeyin, gerekirse biz sizden degerine aliriz. bu halka dunyanin en pahali etini yedirmek gibi gorevlerimiz var.
(bkz: deveye diken insani siken yaranir)
yasaklar ülkesinde yaşayınca insan her aklına gelen yasaklansın istiyor tabi sen de haklısın!
yasaklamak yerine mecbur tutulmalı bütün kasklara, araçlara vs. hatta bisikletlere bile mecbur tutulmalı ki kuraldan anlamayan medeniyet düşmanları akıllanır belki..
yasaklamak yerine mecbur tutulmalı bütün kasklara, araçlara vs. hatta bisikletlere bile mecbur tutulmalı ki kuraldan anlamayan medeniyet düşmanları akıllanır belki..
belki de sigara içerken yolda yürüyordur?
buralar dutlukken entryimizi girelim zira yakın zamanda patlama yaşanacak ve koca koca gökdelen gibi entryler girilecektir.
eğer google plus gibi işlevsiz bir platform oluşturmazlarsa ki facebook gibi aşırı işlevli bir rakip yok karşılarında, linkedin halihazırda karşıma adamakıllı bir rakip çıksa da unutulup gitsem diye bekliyor zaten!
hah diyeceksiniz ki madem piyasa boştu neden bizim kariyer.net yahut yenibiriş.com bu boşluğu dolduramadı! tabiiki demeyeceksiniz ama dediğinizi varsayalım; şöyleki bizim girişimciler açgözlü efendim! siteyi kurunca hemen para kazanmak ve hatta çok para kazanmanın derdine düşerler!
aynı mantık facebook falan yokken ortaya çıkan yonja.com sitesinde de olmuştu. günlük 10 mesajdan fazlası için para istiyorlardı adamlar! peki sonra ne oldu? facebook, vkontakte vs. gibi sayfalar çıkıp hiç para istemeyince kısa süre içinde kayboldu!
bizimkiler site kurup biraz tutturunca, yeni buluş yapmış mucit havasında piyasanın kaymağını yiyelim derdine düşerken yok oluyorlar! halbuki vizyonlarını biraz geniş tutsalar kazandıklarının milyon katını kazanacaklar ama nerdeee..
böylece dutluğumuza ilk gökdeleni dikmiş olduk..tüm insanlığa hayırlı olsun..
eğer google plus gibi işlevsiz bir platform oluşturmazlarsa ki facebook gibi aşırı işlevli bir rakip yok karşılarında, linkedin halihazırda karşıma adamakıllı bir rakip çıksa da unutulup gitsem diye bekliyor zaten!
hah diyeceksiniz ki madem piyasa boştu neden bizim kariyer.net yahut yenibiriş.com bu boşluğu dolduramadı! tabiiki demeyeceksiniz ama dediğinizi varsayalım; şöyleki bizim girişimciler açgözlü efendim! siteyi kurunca hemen para kazanmak ve hatta çok para kazanmanın derdine düşerler!
aynı mantık facebook falan yokken ortaya çıkan yonja.com sitesinde de olmuştu. günlük 10 mesajdan fazlası için para istiyorlardı adamlar! peki sonra ne oldu? facebook, vkontakte vs. gibi sayfalar çıkıp hiç para istemeyince kısa süre içinde kayboldu!
bizimkiler site kurup biraz tutturunca, yeni buluş yapmış mucit havasında piyasanın kaymağını yiyelim derdine düşerken yok oluyorlar! halbuki vizyonlarını biraz geniş tutsalar kazandıklarının milyon katını kazanacaklar ama nerdeee..
böylece dutluğumuza ilk gökdeleni dikmiş olduk..tüm insanlığa hayırlı olsun..
yakın zamanda sorulmuş bir recep tayyip erdoğan sorusu!
cevabı ise çok basit; sen her aklına esen yere imam hatip açarsan ve hatta normal okulları bile imam hatip'e çevirirsen anca yok kaynımla evlenebilir miyim, yok satranç günah mı gibi sorulara cevap arayan bilim adamları yetiştirirsin!
edit: kaynak isteyen arkadaşa gelsin
not: bu entry imam hatip ortaokulu mezunu bir ekşici tarafından girilmiştir!
cevabı ise çok basit; sen her aklına esen yere imam hatip açarsan ve hatta normal okulları bile imam hatip'e çevirirsen anca yok kaynımla evlenebilir miyim, yok satranç günah mı gibi sorulara cevap arayan bilim adamları yetiştirirsin!
edit: kaynak isteyen arkadaşa gelsin
not: bu entry imam hatip ortaokulu mezunu bir ekşici tarafından girilmiştir!