halkın sorunlarından koptular iyice. herşey için en tepeden talimat bekleniyor.
kurye motorsiklet
taksi terörü
başıboş itler
0850 spami
mülteciler
bir türlü çözülemeyen emniyet şeridi ihlali
say say bitmez
Sık geçen başlıklar
saatsiz bomba 7
ekşi profilien iyi asimilasyonu türkler uygular demiş üstteki yazar. 800 senelik imparatorluk dağıldıktan sonra zerre kadar asimile olmamış kırk tane balkan, orta doğu ve afrika ülkesi kuruldu.
buralarda türkçe konuşma oranı sıfıra yakındır ve zerre jeopolitik destek atmazlar.
afrika’nın yarısı kendini fransız zannediyor. frank kullanıp, fransız futbol alt yapılarına doluşuyorlar.
adamların tv standardı bile fransız kökenli secam.
azıcık mantık yahu.
edit
secam yerine ntsc yazmışım ama zaten konu o değil :-)
buralarda türkçe konuşma oranı sıfıra yakındır ve zerre jeopolitik destek atmazlar.
afrika’nın yarısı kendini fransız zannediyor. frank kullanıp, fransız futbol alt yapılarına doluşuyorlar.
adamların tv standardı bile fransız kökenli secam.
azıcık mantık yahu.
edit
secam yerine ntsc yazmışım ama zaten konu o değil :-)
azıcık akademi tozu yutmuş biri bunun nasıl büyük bir rezalet olduğunu bilir, öyle diyeyim size.
utanmaz orospu çocuğu, daha dün bu ülkenin yetişmiş uzman bir doktoru başından vurularak katledildi. senin yaptığın yorumunun içine sıçrayım.
yeni nesil cahil cühela sürüsü sizi.
yeni nesil cahil cühela sürüsü sizi.
0.1 puanı nereden kırmışlar acaba diye düşündüğüm olay.
4,35
edit: 4,4 çıktı
hassas bir götüm var evet
edit2: kandilli 4,3 olarak revize etti ahahahahaa
edit: 4,4 çıktı
hassas bir götüm var evet
edit2: kandilli 4,3 olarak revize etti ahahahahaa
(bkz: midilli irade)