Sık geçen başlıklar

saatsiz bomba 7

ekşi profili
halkın sorunlarından koptular iyice. herşey için en tepeden talimat bekleniyor.

kurye motorsiklet
taksi terörü
başıboş itler
0850 spami
mülteciler
bir türlü çözülemeyen emniyet şeridi ihlali

say say bitmez
en iyi asimilasyonu türkler uygular demiş üstteki yazar. 800 senelik imparatorluk dağıldıktan sonra zerre kadar asimile olmamış kırk tane balkan, orta doğu ve afrika ülkesi kuruldu.
buralarda türkçe konuşma oranı sıfıra yakındır ve zerre jeopolitik destek atmazlar.

afrika’nın yarısı kendini fransız zannediyor. frank kullanıp, fransız futbol alt yapılarına doluşuyorlar.
adamların tv standardı bile fransız kökenli secam.
azıcık mantık yahu.

edit
secam yerine ntsc yazmışım ama zaten konu o değil :-)