(bkz: yine geldi tipini siktiğim)
bu şerefsiz troll'un mesaisi 10'da başlıyor belli oldu.
trollbaşına söyle seni b shiftine yazsınlar lan ! sabah sabah kafa sikme.
Sık geçen başlıklar
hellnar 13
ekşi profilibu yarışmaya halen normal vatandaşların katıldığını düşünenler kaldı mı ?
lan sırf bu tür yarışmalar var diye sıfırdan ajans kuranlar var. siz kime ne anlatıyorsunuz ?
lan sırf bu tür yarışmalar var diye sıfırdan ajans kuranlar var. siz kime ne anlatıyorsunuz ?
sokakta köpek olmaz. sokak hayvanı diye bir şey olmaz.
medeniyetsizliğinizi hayvanseverlik adı altında o hayvanlara da zarar vererek, erdem sinyalciliği ile gizlemek dışında bir bok yediğiniz yok.
medeniyetsizliğinizi hayvanseverlik adı altında o hayvanlara da zarar vererek, erdem sinyalciliği ile gizlemek dışında bir bok yediğiniz yok.
ben zaten şunu anlayamıyorum. aga bizim halkımız neden israile düşman ? lan ortadoğu denilen bok çukurunda bizim ile iyi geçinen tek ülke bu adamlar ve bu adamların propaganda gücü dünya çapında büyük.
işini iyi bilen politikacılarımız olsa türkiye bugün israil'in yardımı ile hak ettiği değeri görebilirdi ama olmuyor işte...
işini iyi bilen politikacılarımız olsa türkiye bugün israil'in yardımı ile hak ettiği değeri görebilirdi ama olmuyor işte...
yetişkinliğe geçiş anıdır.
bedevi kültürünü sevmez.
tarihte sırtından yediği hançerleri unutmaz.
tarihte sırtından yediği hançerleri unutmaz.
her türlü kaba girebilen aşağılık şerefsizler olmaları. ileride karşımıza şekil değiştirmiş şekilde tekrar geleceklerdir.
hatta bu sefer sol ideolojiler üzerinden yürüyeceklerdir bundan emin olabilirsiniz. zamanında atatürkçü gibi takılırdı bu şerefsizler. akp iktidarından sonra molla oldular. şimdi de liboşlara dönüşüyorlar.
dikkat edilmesi lazım. aynı hatalara tekrar düşmemek lazım bu kansız orospu çocuklarına karşı...
hatta bu sefer sol ideolojiler üzerinden yürüyeceklerdir bundan emin olabilirsiniz. zamanında atatürkçü gibi takılırdı bu şerefsizler. akp iktidarından sonra molla oldular. şimdi de liboşlara dönüşüyorlar.
dikkat edilmesi lazım. aynı hatalara tekrar düşmemek lazım bu kansız orospu çocuklarına karşı...
mülteci değil onlar. mültecileri göndermek zordur. sığınmacıları göndermek istense hukuki altyapısı zaten hazır olan bir süreç bugün dahi başlatılabilir. yeter ki istensin.
akp ve tayyip erdoğan bu insanları bilinçli bir şekilde ülkeye doldurdu ve gitmelerini istememesinin sebebi ise bizzat o kaçak göçmenlerin tipinde insanları benimsemesi.
türkiye'yi sünni bir iran'a çevirmeye uğraşıyorlar. almanya'dan, deutsche welle'den fonlanan tiplerden tutun, en azılı ümmetçi manyağına kadar istenen bu. şeriatı getirmeye uğraşıyorlar ve bunu türk halkı ile yapamayacaklarını anladılar. dışarıdan getirtiyorlar. yoksa göndermesi kolay.
akp ve tayyip erdoğan bu insanları bilinçli bir şekilde ülkeye doldurdu ve gitmelerini istememesinin sebebi ise bizzat o kaçak göçmenlerin tipinde insanları benimsemesi.
türkiye'yi sünni bir iran'a çevirmeye uğraşıyorlar. almanya'dan, deutsche welle'den fonlanan tiplerden tutun, en azılı ümmetçi manyağına kadar istenen bu. şeriatı getirmeye uğraşıyorlar ve bunu türk halkı ile yapamayacaklarını anladılar. dışarıdan getirtiyorlar. yoksa göndermesi kolay.
zenci elf olmaz. siktirin gidin kendi fantastik evreninizi oluşturun kültür hırsızı orospu çocukları.
astrolojiye inanan birisinin boş muhabbetini çekeceğime seneler boyu bekar kalırım. en azından cahilliğe maruz kalmam.
aldatılacak, hatta üstüne üstlük bir de onedio gibi boktan sitelerde dalga geçilecek erkektir.
kimse dememiş ama zirve kesinlikle konyaya aittir.
adamlar şehirlerinde viraj görmedikleri için sadece gazlamayı ve frenlemeyi biliyorlar. direksiyon kontrolü hiç yok. antalya'daki viraj kazalarını araştırsanız kazaya sebebiyet veren araçların yüksek bir kısmının plakasının 42 olduğunu görürsünüz. bu öyle bir durumdur ki konyalılar dışında antalya'da yaşayan kime sorarsanız sorun trafikte 42 plaka gördüğü zaman ister istemez tedirgin olduklarını söyleyeceklerdir.
adamlar şehirlerinde viraj görmedikleri için sadece gazlamayı ve frenlemeyi biliyorlar. direksiyon kontrolü hiç yok. antalya'daki viraj kazalarını araştırsanız kazaya sebebiyet veren araçların yüksek bir kısmının plakasının 42 olduğunu görürsünüz. bu öyle bir durumdur ki konyalılar dışında antalya'da yaşayan kime sorarsanız sorun trafikte 42 plaka gördüğü zaman ister istemez tedirgin olduklarını söyleyeceklerdir.
rezalet mi bilemem ama sanat olmadığı kesin. boğaziçi üni böyle bir yer. yeni birşey değil bu amerika'dan getirilmiş içi boş "olumlama" felsefeleri.