Sık geçen başlıklar

yeterli para olduğunda alınacak ilk şey 18

ekşi'de gör
ev amk evvvv. 4 duvar içerisinde sakince yaşamak için milyonlar kazanmamız gerektiğine hala alışamadım. emeği geçenlerin neyse…
avrupa da gelişmiş ve islamcilarin olmadigi bir ulkede mulk ve vatandaslik
ev.
bıktım her ay enn basit en temel ihtiyaç olan barınma ihtiyacımı karşılamak için maaşımın nerdeyse yarısını vermekten. barınmaya para ödemeyenler premium insan resmen.
abi hayallerinizde fakir olmayın. şöyle güzel bir köşk sahip olduğum adanin ortasina yapılmış diyorum.

her şeyde fakirsiniz hayallerinizde fakir olmayın.
türkiye gibi bı yerde hiç bir zaman yeterli paraya ulaşamazsın siktiret
amsterdamda ev.

insanların hayalleri bile fakirleşmiş. millet elektrikli süpürge yazıyor...
sanırım bahçesi olan bir müstakil ev.. bunun için kaç yılımı vermem gerek hiç bir fikrim yok yalnızca bahçesinde minimal çocuk parkı yapıp bir küçük köpek koyup çocuklarımı güzelce huzurlu bir şekilde çilek yetiştirerek, büyütmek istiyorum hepsi bu.
bu ülkenin gençliğini nasıl siktilerse, adam 2 bin lira olan kulaklığı yazmış. yani max 150$ olanı. hay sokayım bu hayata.