Sık geçen başlıklar

vervainnotbloom 4

ekşi profili
bence anı anda yaşamaları.

seviyorlar mı o anda istedikleri gibi yaşıyorlar, işsiz kalma ihtimalleri mi var işsiz kalana kadar bunu düşünmeyip anda yaşamaya devam ediyorlar, terk mi edildiler acılarını yaşayıp keşkesiz, ahhsız kahrolup o anı yaşayarak geleceğe yürüyorlar.