görsel
aradaki farkı şöyle hızlıca çizerek göstermek istedim. hepsinin yeri ayrı benim için; özellikle çizim yaparken farklı uçlara ihtiyaç duyuyor insan. yalnız yazarken tercihim 0.5 uç. ilkokulda 0.9 kullanıyordum, lisede 0.7, üniversitede 0.5. o kibarlık hissini seviyorum yazarken.
bu arada çizimim de günün anlam ve önemine ithafen; may the force be with you!
keepyourdreamalive
04.05.2024 21:33 ~ 21:48