Sık geçen başlıklar

0.5 uç vs 0.7 uç vs 0.9 uç 5

ekşi'de gör
görsel

aradaki farkı şöyle hızlıca çizerek göstermek istedim. hepsinin yeri ayrı benim için; özellikle çizim yaparken farklı uçlara ihtiyaç duyuyor insan. yalnız yazarken tercihim 0.5 uç. ilkokulda 0.9 kullanıyordum, lisede 0.7, üniversitede 0.5. o kibarlık hissini seviyorum yazarken.

bu arada çizimim de günün anlam ve önemine ithafen; may the force be with you!
dilencilerin tercihi olmadığı için 0,9 candır. hiç vazgeçmedim.
0,5 çalışkanların ucu, 0,7 orta hallilerin, 0,9’da sınıfın en tembellerinin ucudur. 0,5 uç kullanıp doktor, mühendis olanlar, 0,9 uç kullanıp okumayıp esnaf olanların yanında çalışıyor.
0.5 kullananlar güzel yazar. narin narin yazarlar, kağıtla kalemi dans ettirirler.

0.7 kullananlar* çok geniş bir skaladır. yazısı kötü olan da kullanır, iyi olan da. onlar için konfor önemlidir.

0.9 kullananlar ise kendisine saygısı olmayanlardır. bunlara kömürü yontup verin, bana mısın demeden hunharca arka sayfalarda iz bıraka bıraka yazmaya devam ederler.*