(bkz: türk erkeğinin kalitesizliği)
yazık lan. koca koca adamlar "amerika'da mba yapmış yüksek mühendisim" filan yazmış. kimse de tanımadığım kadın benimle niye buluşsun diye sorgulamamış. millet sizin ısmarlayacağınız bir tabak yemeğe mi muhtaç yahu. rezillik.
04.05.2024 · 19. sıra
otlukek
03.05.2024 00:03