of şu ara çok fazla melike şahin’e düştüm.
sıralama olmaksızın yazıyorum:
(bkz: dön ne olur)
(bkz: uykumun boynunu bükme)
(bkz: hepsi geçti)
(bkz: deli kan)
(bkz: bedelini ödedim)
(bkz: samatya'da ilk rakı)
(bkz: gönlüm durur orda)
hayır aşk acısı çekmiyorum. atlattım. ama sanırım bir şeyler arıyorum şu ara.
08.06.2024 · 39. sıra
melina
06.06.2024 23:22