Sık geçen başlıklar

loop'a alınan en son şarkı 7

ekşi'de gör
bu aralar ilginçtir ama (bkz: meg&dia - monster)'dır. yıllardan beri en sevdiğim şarkılardan biridir. nedense her dinlediğimde farklı duygular hissettiriyor ve her seferinde ufak çaplı nostalji yaşıyorum.