gerek kalmadı yeni inci sözlük burası.
Sık geçen başlıklar
rahmetlifuhrer 42
ekşi profiliaz bulduğum oran.
%1 bile oy almaması gereken bir partiye koşa koşa ağzından salyalar saça saça oy vermeye koşturan halka müstehaktır.
%1 bile oy almaması gereken bir partiye koşa koşa ağzından salyalar saça saça oy vermeye koşturan halka müstehaktır.
bazen kafaya taktığımız şeylerin ne kadar anlamsız olduğu gerçeği ile yüzleşiriz ya işte tam da o olay bu.
düşün 17 yaşındasın, daha film başlamadı bile. bileti aldın koltuğa oturdun daha reklamlar. belki 1000 defa atlasan tırnağına zarar gelmeyecek bir hareket ile ömür boyu sakatsın, yatalaksın. çok zor, sağlığı yerdinde olan herkes her aldığı nefesten keyif alsın.
düşün 17 yaşındasın, daha film başlamadı bile. bileti aldın koltuğa oturdun daha reklamlar. belki 1000 defa atlasan tırnağına zarar gelmeyecek bir hareket ile ömür boyu sakatsın, yatalaksın. çok zor, sağlığı yerdinde olan herkes her aldığı nefesten keyif alsın.
burası az olmuş bunu meclis gündemine taşıyalım.
16 yaşındaki kızını sosyal medyaya şikayet etmek yerine, ben neyi yanlış yaptım da ruh hastası bir evladım oldu dese daha rasyonel olurmuş.
ben işe bunun sırtında gidip geliyorum sağolsun, geçen mehmet şimşek'le karşılaştık ışıklarda, geliyor dedi ateşli taşıtlar vergisi.
parası olan kimseler arabadan anlamaz arkadaşlar, bakın etrafınıza arabadan en çok anlayan tiplerin genelde ekonomik olarak alt gelir grubunda olduğunu görürsünüz.
o sırada wehrmacht ve luftwaffe ile baş etmek imkansızdı idda ediyorum abd ordusu bile birebirde baş edemez dağılırdı almanya karşısında.
türkiye'ye gelince, teslim olmayacağı için istanbul'u ağır bombardıman uçakları ile harabeye döndürüp bizi teslim olmaya zorlarlardı, rusya sıranın kendisinde olduğunu bildiği için anadolu'yu tampon gibi görüp tüm desteğini buraya tahkim ederdi.
detaylara gerek yok, devletimiz yıkılırdı şu an çok farklı şeyler konuşurduk, silahlanıp dağa çıkılırdı, gayri nizami mücadele edilirdi, gerekirse belimize 50 kg bomba bağlayıp dalardık işgalci askerlerin arasına ama olmadı, iyi ki de olmadı.
şükranlar ismet paşa.
türkiye'ye gelince, teslim olmayacağı için istanbul'u ağır bombardıman uçakları ile harabeye döndürüp bizi teslim olmaya zorlarlardı, rusya sıranın kendisinde olduğunu bildiği için anadolu'yu tampon gibi görüp tüm desteğini buraya tahkim ederdi.
detaylara gerek yok, devletimiz yıkılırdı şu an çok farklı şeyler konuşurduk, silahlanıp dağa çıkılırdı, gayri nizami mücadele edilirdi, gerekirse belimize 50 kg bomba bağlayıp dalardık işgalci askerlerin arasına ama olmadı, iyi ki de olmadı.
şükranlar ismet paşa.
ırak bile trabzon taraftarı kadar çok uluslu müdahale görmemişti.
nijeryalı dövdü, hollandalı dövdü, şimdi de hırvat mafyası.
nijeryalı dövdü, hollandalı dövdü, şimdi de hırvat mafyası.
kurtlar sınırlarını devletten daha iyi korumuş, öldürülen 11 kurt üzdü.
ışid, taliban ve adnan oktar arası bir skalaya sahip mitolojide aradığınız her şeye uyacak bir takım anlatılar bulabilirsiniz, iyi günler.
mesela bu dangalak kadının bilmediği şeyler var, 18 yaşındaki oğlunu bir yerde garson olarak çalıştırmak yerine acaba doğum gününde hangi arabayı alsam da üniversiteye öyle göndersem diye de düşünebilirdi ama düşünemiyor.
öz oğlunu tehdit ediyor, kendini yaktın diyor, bunlara fakirlik falan müstehak ya, gerçekten umrumda değil, şu kadın daha da beter olsun diye oyumu akp'ye bile verebilirim yani.
öz oğlunu tehdit ediyor, kendini yaktın diyor, bunlara fakirlik falan müstehak ya, gerçekten umrumda değil, şu kadın daha da beter olsun diye oyumu akp'ye bile verebilirim yani.
isme göre veriyorum çünkü bazı isimlerden muhtar olmaz. mesela bakıyorum umut bilmem ne cem şu bu, hayır olmaz.
muhtar dediğin izzettin olur, olur, hulusi olur, zekeriya olur.
muhtar dediğin izzettin olur, olur, hulusi olur, zekeriya olur.
ilişkileri iyileştirmeden kasıtları, biraz para verip 3-5 milyon mülteci kakalamak.
an itibarıyla uğur dündar tarafından açıklanmıştır.
uğur dündar: "fenerbahçe atatürk tişörtü ve yurtta sulh cihanda sulh pankartıyla çıkacaktı. izin vermediler. ali koç maça çıkmama kararı aldı."
kaynak: oda tv haberi
uğur dündar: "fenerbahçe atatürk tişörtü ve yurtta sulh cihanda sulh pankartıyla çıkacaktı. izin vermediler. ali koç maça çıkmama kararı aldı."
kaynak: oda tv haberi
b.k gibi bir belediye başkanıyım kabul ediyorum ama siz yine de oy verin öcüler gelir yoksa, demektir.
5816 numaralı kanuna göre suçtur, derhal yargılanıp cezalandırılır umarım.
ayrıca sen kimsin dangalak herif, masal anlatan şeyhlerin arkasından salya sümük ağlayacak zekaya sahip tipler, kalkmış işgal altında inim inim inleyen vatanı kurtaran devlet adamlarına hakaret ediyor, dönerciymiş tipe bak.
ayrıca sen kimsin dangalak herif, masal anlatan şeyhlerin arkasından salya sümük ağlayacak zekaya sahip tipler, kalkmış işgal altında inim inim inleyen vatanı kurtaran devlet adamlarına hakaret ediyor, dönerciymiş tipe bak.
şu arkadaşı salın gitsin kılıcıyla, abicim ikide bir delinin s.kini bellediği gibi neden bize gösterip duruyorsun o kılıcı.
gazze orada, hadi iyi yolculuklar.
gazze orada, hadi iyi yolculuklar.
şu oyları yolla bana
koalisyon içindeyim bilmesen de…
koalisyon içindeyim bilmesen de…