yaz sıcağında soğuk su almak.
Sık geçen başlıklar
nootropil 4
ekşi profililost lost diye diye diye nicesine sarıldım.
un
dos
tres
dos
tres
ben madır fakirim o zaman ya geçen kırtasiyeden 3 daire aldım keşke 4 alsaymışım o zaman fakir olabilirdim belki. ulan şu zekalara hayranım kurdan dolayı paraları değerli olduğu için tatil yörelerinde zenginlerle takılıyorlar haliyle ülkede herkesin en az 1-2 passat, en az 4 daire(konut olanından), en az da 1 yazlığı var zannediyorlar. 4 yıldır yediğim içtiğimden kıstım sahip olmak istediğim sıradan bir dairenin(konut olanından) daha 1 odasını alabilecek para biriktiremedim, şu an düzgün bir sıfır araba bile alamıyorum. arkadaşlara bakarsak tuzumuz kupkuru zenginlik içinde yüzerken boğuluyoruz. evet ülkede 4 değil 14 dairesi(konut olanından) bir sürü insan vardır ama en fakiri bir tanesini bulsa allaha şükür der zaten.