pazar günü kutalamalarda kanatlı kuşları kudurtacak olan kaptandır.
Sık geçen başlıklar
cey30 10
ekşi profilibu adam gerçekten yürüyen fenerbahçedir, fenerbahçe’nin vücut bulmuş halidir.
galatasaray’da olsa 3 ayda gönderilecek adamı kaptan yaptılar, komutan diyolar:d iki camia arasındaki vizyon farkını sadece bu herife bakarak anlayabilirsiniz.
edit: konunun mhy nın karakteriyle alakası yoktur melo örneği ile mesaj atıp güldürmeyin beni. sahada top oynamayan adamı kaptan yaptınız bu rakibinizde olur mu sizce? bir düşünün dicem de demiyorum boşverin:d
galatasaray’da olsa 3 ayda gönderilecek adamı kaptan yaptılar, komutan diyolar:d iki camia arasındaki vizyon farkını sadece bu herife bakarak anlayabilirsiniz.
edit: konunun mhy nın karakteriyle alakası yoktur melo örneği ile mesaj atıp güldürmeyin beni. sahada top oynamayan adamı kaptan yaptınız bu rakibinizde olur mu sizce? bir düşünün dicem de demiyorum boşverin:d
50 yıllık olan mevzuyu yeni öğrenen bir yazarı gördüğümüz kampanyadır. bu arkadaş sanırım kktc yi dünyada bir avuç ülke dışında kimsenin tanımadığını bilmiyor.
serbest gezdirdiği köpeği yüzünden bile isteye minik bir köpeğin canını alan kişidir! gözümde kediyi tekmeleyerek öldüren heriften gram farkı yoktur. o ağlayan iki kardeş yüreğimi acıttı.
kaynak
kaynak
her zaman söylüyorum fenerbahçe camiası kadar çevresine rahatsızlık veren başka bir camia dünyada yoktur.
4 senede 4 farklı takımın şampiyonluğunu görmüşler, 9 senedir teneke kupa görmemişler hala yok 12 mayıs, yok trabzon maçını neden istanbulda oynuyor neden burada seviniyor.
ben bir galatasaraylı olarak berbat bir sezon geçirmişim lan bana ne trabzonun maçını nerede oynayacağından delirdimiz mi lan siz? artık başarısızlığınızın sebeplerini kendinizde arayın başkalarını rahatsız etmekten vazgeçin gerçekten yeter be kardeşim bıktık ağlamanızdan.
4 senede 4 farklı takımın şampiyonluğunu görmüşler, 9 senedir teneke kupa görmemişler hala yok 12 mayıs, yok trabzon maçını neden istanbulda oynuyor neden burada seviniyor.
ben bir galatasaraylı olarak berbat bir sezon geçirmişim lan bana ne trabzonun maçını nerede oynayacağından delirdimiz mi lan siz? artık başarısızlığınızın sebeplerini kendinizde arayın başkalarını rahatsız etmekten vazgeçin gerçekten yeter be kardeşim bıktık ağlamanızdan.
imamoğlunu hdp adayı olarak gösterip yarın olası adaylığında akp’nin ekmeğine yağ süren tivittir
millet ittifakının adayından sanane hocam, mansur yavaşa sen şu an iyilik yaptığını mı zannediyorsun? senin derdin mansur yavaş mı? millet ittifakına zarar vermek mi?
mansur yavaş aday olmak istese senin %1lik oyuna, desteğine ihtiyacı mı var allah aşkına istediği an aday olur. adam iyi partiden belediye başkan adayı olmayı kabul etmemiş zafer partisinin adayı olmayı mı kabul edecek?
mülteciler konusunda izlediğin siyaset için destek olmak istiyorum ama akp’nin değirmenine böyle su taşıyacaksan bu iş olmaz hocam.
millet ittifakının adayından sanane hocam, mansur yavaşa sen şu an iyilik yaptığını mı zannediyorsun? senin derdin mansur yavaş mı? millet ittifakına zarar vermek mi?
mansur yavaş aday olmak istese senin %1lik oyuna, desteğine ihtiyacı mı var allah aşkına istediği an aday olur. adam iyi partiden belediye başkan adayı olmayı kabul etmemiş zafer partisinin adayı olmayı mı kabul edecek?
mülteciler konusunda izlediğin siyaset için destek olmak istiyorum ama akp’nin değirmenine böyle su taşıyacaksan bu iş olmaz hocam.
sabahtan beri nerede bu 10 milyon avro deyip duran kişidir. lan oğlum sana 10 milyon avro istediğini iddia ediyorlar aldın diyeni duymadık.
10 senedir algida’dan başka dondurma yemeyenleri gördüğümüz başlık.
aga ben şimdi senin damak tadına nasıl güveneyim, bir insan 10 sene dondurma diye algida yer mi ya.
aga ben şimdi senin damak tadına nasıl güveneyim, bir insan 10 sene dondurma diye algida yer mi ya.
bu konuya nasıl doğru bir başlık atılır bulamadım kusura bakmayın.
twitter’da denk geldiğim bir kadının içimi parçalayan isyanıdır aslında.
eve şipariş verdiğinde kapıda eşine, babasına seslenir gibi yapan kaç kadınız diyor? aşağıdaki yorumlara bakınca içime bir öküz oturdu sanki bu seslenme işini yapanı duymuştum ama kapıya 45 numara ayakkabı bırakanı mı istersin, nazaket gösteren erkekten bile korkuyorum diyen mi? ne ararsan var.
ne desem bilemedim, keşke elimizden bir şey gelse hakikaten gece gece çok üzüldüm.
ilgili tweet
edit: gayet normal ne var bunda neden yadırgadın diye mesaj atan sığırın olduğu yerde kadınlar daha çok korkularıyla yaşar, herif bu durumu normal karşılıyor akıl alır iş değil.
twitter’da denk geldiğim bir kadının içimi parçalayan isyanıdır aslında.
eve şipariş verdiğinde kapıda eşine, babasına seslenir gibi yapan kaç kadınız diyor? aşağıdaki yorumlara bakınca içime bir öküz oturdu sanki bu seslenme işini yapanı duymuştum ama kapıya 45 numara ayakkabı bırakanı mı istersin, nazaket gösteren erkekten bile korkuyorum diyen mi? ne ararsan var.
ne desem bilemedim, keşke elimizden bir şey gelse hakikaten gece gece çok üzüldüm.
ilgili tweet
edit: gayet normal ne var bunda neden yadırgadın diye mesaj atan sığırın olduğu yerde kadınlar daha çok korkularıyla yaşar, herif bu durumu normal karşılıyor akıl alır iş değil.
olmayan pişmanlıktır hayal görmeyin, bir seçim daha olsa bu sefer 60 alırlar. bir kaç ay sonra yerel seçimler olacak en ufak bir oy kayıpları olmaz net.