önceki gün aradığım ürün için, eski bir pasajı gezdim. çok güzel değil mi, o eski hanlar, pasajlar? avm'lerin o statik elektrik yüklü beyaz ışıklı ortamında, gözüne far tutulmuş tavşan gibi gezmek yerine pasaj gezmek büyük bir ayrıcalık değil mi?
hepsi yılların esnafı, atmışlar birer sandalye kapı önlerine dükkandan dükkana sohbet ediyorlar. yaşlı amca, "buyur evladım, ne bakmıştın?" diye nazikçe yardımcı olmak istiyor. pos kullanmayı bilmeyen satıcı teyze, diğer dükkandan "murat, oğlum, gel hele şu parayı çekiver" diye iki dükkan ötedeki daha genç bir esnafı çağırıyor. işte böyle böyle romanlara konu oluyor bu insanlar.
05.05.2024 · 10. sıra
momol
04.05.2024 09:12