Sık geçen başlıklar

baltazarrrr 1

ekşi profili
eczanelerin bugünlerde sıklıkla yaptığı durumdur; burada eleştirdiğim nokta, eczanenin bana reçetede yazılan ilacın muadilini vermesi değil, beni durumdan haberdar etmemesidir. ne olursa olsun hastaya bu durum söylenilmeli diye düşünüyorum. heralde bunu müşteri kaybetmemek için yapıyorlar.