bir galatasaraylı olarak acıyarak izliyorum, fenerli dostlar kusura bakmasın. utanma duygusunu kaybetmiş şımarık bir zengin çocuğunun elinde maskara oldu koca camia.
eskiden tonla gazeteci giderdi, sözlükte gündem olurdu. görüldüğü gibi artık şeyine takan da yok.
zavallılık gerçekten..
04.05.2024 · 3. sıra
grandleozz
03.05.2024 15:11